• Anonym (tess)

    hur gör ni tjejer vid engångsligg? Nya ligg

    Jag kan inte komma via penetration enbart. Min klitoris sitter för långt ifrån hålet. så kan inte gnida mig mot min partner. Vill heller inte att han slickar mig. Vill smeka mig själv under akten, men skäms lite typ också över att onanera framför en främling?? Kan de när jag är trygg med personen... Hur gör ni tjejer som har samma " problem" som mig?? Smeker ni er själva eller struntar ni i orgasmen??

  • Svar på tråden hur gör ni tjejer vid engångsligg? Nya ligg
  • MammAmma
    Anonym (tess) skrev 2022-08-10 21:10:09 följande:
    men många män anser det som fel! Mitt ex blev förbannad varje gång. SÅ fick inte orgasm på 3 år. Sen när han skulle slicka mig så bad jag han slicka på klitoris samt fingra mig i vaginan. Men när jag var 2 sek från att komma så började han enbart slicka i vaginan. Så orgasmen dog ut... försvann. han gjorde alltid så.. sen när jag skulle sköta oragsmen själv efter hans utlösning så skrek han på mig. Fick gå in på toan och onanera vissa gånger...
    Jag är ledsen att du råkat ut för ett stolpskott med så skör "manlighet", men han är på inget sätt representativ för resten av det manliga släktet. Det beteendet borde omedelbart ha degraderat hans status från 'partner' till 'ex' - eller företrädesvis från 'dejt' till 'kommer aldrig att hända igen' - men vi lär så länge vi lever.

    Killar som är bra i sängen och trygga i sin manlighet uppmuntrar sin partner till att ta för sig och går igång på det. 
  • Anonym (Sällan)

    Själv kan jag få orgasm av samlag, men det verkar vara partnerberoende. Med min första pojkvän kom jag aldrig. Med min andra fick jag däremot orgasm ofta av samlagen utan någon extra stimulans. Jo förspel förstås. Nu har jag varit singel i 12 år och har ONS ett par gånger per år ungefär. Det är lite som ett lotteri med orgasmen, ibland lyckas det, men oftast inte. Har aldrig smekt mig själv under samlag, men vissa killar försöker göra det.

  • Anonym (A)

    "Onanera framför en främling" känns som en överdrift när du känner honom väl nog för att ha honom i dig GladÄr han inte mån om din njutning och okej med att du smeker dig kan du lika gärna avbryta direkt, så han också blir utan orgasm!

  • Anonym (Tjej)
    Anonym (tess) skrev 2022-08-10 22:51:56 följande:
    men hur får du då ens orgasm??
    Av att han slickar mig såklart 
  • Anonym (Trams)
    Anonym (tess) skrev 2022-08-10 21:10:09 följande:
    men många män anser det som fel! Mitt ex blev förbannad varje gång. SÅ fick inte orgasm på 3 år. Sen när han skulle slicka mig så bad jag han slicka på klitoris samt fingra mig i vaginan. Men när jag var 2 sek från att komma så började han enbart slicka i vaginan. Så orgasmen dog ut... försvann. han gjorde alltid så.. sen när jag skulle sköta oragsmen själv efter hans utlösning så skrek han på mig. Fick gå in på toan och onanera vissa gånger...

     


    Har haft sex med 35+ män, ingen har sagt/tyckt något negativt om att jag smeker mig själv under penetrering - ingen. Däremot har alla tyckt att det är hett och alla män jag har haft sex med vill självklart att partnern kommer och njuter

  • Anonym (Anna)

    Verkar inte vara så trevliga män du träffat tyvärr, har aldrig vart med en kille/karl som varit negativ till att man smeker sig själv. Tvärtom, de tänder på det! Och jag ganska många i ryggsäcken även om det nu var ett tag sen???? Nä testa med nästa så ska du se att det bara är positivt  och den du haft ihop det med tidigare, dumpa direkt!!

  • Jimmy75
    Fjäril kär skrev 2022-08-10 22:52:56 följande:
    Fast nej. Ditt ex representerar inte alla män. Vettiga män vet att många kvinnor behöver smeka sig själv eller hjälpa henne på traven. Det är en myt att alla kvinnor kan komma av penetration. Många män vill veta vad som är skönt och vill ha kommunikationen under tiden man har sex, antingen att man talar om hur det ska vara eller att man visar med händer och kroppsspråk. 
    Kan bara instämma. Det bästa som finns är ju att tillfredsställa sin partner tycker jag och precis som du skriver är det inte alla (till och med långt ifrån) som kommer vid bara samlag.
  • Jimmy75
    MammAmma skrev 2022-08-11 01:49:39 följande:
    Jag är ledsen att du råkat ut för ett stolpskott med så skör "manlighet", men han är på inget sätt representativ för resten av det manliga släktet. Det beteendet borde omedelbart ha degraderat hans status från 'partner' till 'ex' - eller företrädesvis från 'dejt' till 'kommer aldrig att hända igen' - men vi lär så länge vi lever.

    Killar som är bra i sängen och trygga i sin manlighet uppmuntrar sin partner till att ta för sig och går igång på det. 
    Så sant!
  • Anonym (Lättare)

    Inte läst kommentarer men svarar ändå. Personligen har jag mycket lättare att släppa loss, ta för mig och leva ut vid nya eller engångsligg. 

  • Anonym (sweet dreams)
    Anonym (tess) skrev 2022-08-10 21:10:09 följande:
    men många män anser det som fel! Mitt ex blev förbannad varje gång. SÅ fick inte orgasm på 3 år. Sen när han skulle slicka mig så bad jag han slicka på klitoris samt fingra mig i vaginan. Men när jag var 2 sek från att komma så började han enbart slicka i vaginan. Så orgasmen dog ut... försvann. han gjorde alltid så.. sen när jag skulle sköta oragsmen själv efter hans utlösning så skrek han på mig. Fick gå in på toan och onanera vissa gånger...
    Då har du väl bara träffat konstiga osäkra män då.
    Jag har inte haft sex med en enda sådan man på 35 års sexliv.

    Min man nu blir kåt som fan på att jag tar på mig själv och vill väldigt gärna se mig få orgasm (med lite hjälp av fingrar) medan han är i mig på olika sätt.
  • Emiiee89

    brukade alltid viska i killens öra under akten att han ska slicka mig eller pulla. varför ska du stå emot njutning ? lev livet & njut :) 

  • Anonym (tjej30)
    Emiiee89 skrev 2022-10-18 01:02:28 följande:

    brukade alltid viska i killens öra under akten att han ska slicka mig eller pulla. varför ska du stå emot njutning ? lev livet & njut :) 


    Åh vilket repetion av slicka/pulla hela tiden. njuter själv av samlag i min rytm. Kilen får viskande fråga om stilla samlag eller mer hardcore eller omväxlande är skönast. Förstår ändå dig som gillar fingrar, pulla och slick men inget jag kåtar upp mig på eller ens går i mål av. Äkta vara bäst. 
Svar på tråden hur gör ni tjejer vid engångsligg? Nya ligg