• Anonym (Carro)

    Meddelandeförfrågningar på Facebook

    Ett tips till er som kanske (som jag gjort) missat det här.
    Ibland hamnar meddelanden från folk som man inte är Facebook-vän med, i meddelandeförfrågningar.
    Jag upptäckte det här igår, och såg till min stora förvåning ett meddelande från en kille som jag var intresserad av. Det är fem år sedan som han skrev!
    Rynkar på näsan

  • Svar på tråden Meddelandeförfrågningar på Facebook
  • Anonym (....)

    Det är ingen nyhet.... man får dessutom ett medelande om att någon vill ha kontakt. 

  • Anonym (E)
    Anonym (....) skrev 2022-08-11 16:13:02 följande:

    Det är ingen nyhet.... man får dessutom ett medelande om att någon vill ha kontakt. 


    Nej, för fem år sen kunde ett PM enkelt missas pga ingen avisering. Idag, inte lika lätt. Är man inte jätteaktiv är det även lätt att missa att det finns mer än en inkorg.


     

  • Anonym (....)
    Anonym (E) skrev 2022-08-11 21:08:43 följande:

    Nej, för fem år sen kunde ett PM enkelt missas pga ingen avisering. Idag, inte lika lätt. Är man inte jätteaktiv är det även lätt att missa att det finns mer än en inkorg.


     


    Även för 5-6 år sedan fick man avisering när någon ville ha kontakt... 
  • Anonym (E)
    Anonym (....) skrev 2022-08-11 21:19:19 följande:
    Även för 5-6 år sedan fick man avisering när någon ville ha kontakt... 
    Nej, jag var i exakt samma sits som TS och det hände väldigt ofta på den tiden även för andra att det inte kom någon avisering. Först att det helt enkelt inte var en funktion som fanns men även att den krånglade mycket under senare år.
  • Drottningen1970
    Anonym (....) skrev 2022-08-11 21:19:19 följande:
    Även för 5-6 år sedan fick man avisering när någon ville ha kontakt... 
    Det stämde inte då och det stämmer inte nu. Jag får ingen avisering om någon utomstående skickar meddelade. Det hamnar på ett helt annat ställe och jag måste aktivt gå in och kolla, även o
     det är folk som exempelvis svarar på en annons som jag lagt ut. Det beror kanske på vilka inställningar man har på facebook. Min är väldigt stängd och privat om man inte finns på min vänlista.
Svar på tråden Meddelandeförfrågningar på Facebook