• Anonym (Slurp)

    Är det enkelt för er att svälja satsen?

    Jag menar självklart ni som har för vana att göra det.

  • Svar på tråden Är det enkelt för er att svälja satsen?
  • Anonym (Jossan)

    Älskar när killen kommer i min mun! Det är nice att ibland svälja eller kladda med sperma. Har blivit gang bangad några gånger och fick sperma i alla hål, svalde och kladdade. Underbart!!

  • Anonym (Gymkillen)
    Anonym (Jossan) skrev 2022-08-20 07:11:43 följande:

    Älskar när killen kommer i min mun! Det är nice att ibland svälja eller kladda med sperma. Har blivit gang bangad några gånger och fick sperma i alla hål, svalde och kladdade. Underbart!!


    kul, har fantiserat om att få vara med på något sånt. Något inplanerat?
  • Pussan
    Anonym (Jossan) skrev 2022-08-20 07:11:43 följande:

    Älskar när killen kommer i min mun! Det är nice att ibland svälja eller kladda med sperma. Har blivit gang bangad några gånger och fick sperma i alla hål, svalde och kladdade. Underbart!!


    Ja så härligt att bli riktigt sprutad på och i!
  • Anonym (Man)

    Min sambo sväljer inte så lätt, det har hänt men oftast spottar hon ut eller låter det rinna ut. Tror hon svalde av nyfikenhet första gången och då hade vi ändå varit tillsammans i 15 år innan hon avslutade mig med munnen första gången. 

  • Anonym (Äldre gift)

    Dom gånger jag suger min gubbe sväljer jag oftast. Han blir så glad och lycklig i flera dagar. Men oftast runkar jag bara av honom. 

  • Anonym (Spermafrälst)
    Anonym (Jossan) skrev 2022-08-20 07:11:43 följande:

    Älskar när killen kommer i min mun! Det är nice att ibland svälja eller kladda med sperma. Har blivit gang bangad några gånger och fick sperma i alla hål, svalde och kladdade. Underbart!!


    Jag undrar ibland hur många killar som efter varandra skulle kunna spruta i min mun innan jag skulle känna mig nöjd.
    Oftast har man bara den där ständiga känslan av att vilja ha mer.
  • Man 78
    Anonym (Spermafrälst) skrev 2022-08-26 11:45:16 följande:
    Jag undrar ibland hur många killar som efter varandra skulle kunna spruta i min mun innan jag skulle känna mig nöjd.
    Oftast har man bara den där ständiga känslan av att vilja ha mer.
    Rekordet är över 120 :)
  • Anonym (Spermafrälst)
    Man 78 skrev 2022-08-26 12:02:53 följande:
    Rekordet är över 120 :)
    Vem har det?

    Hur får man tag på så många? Skapar man ett facebookevent?
  • Man 78
    Anonym (Spermafrälst) skrev 2022-08-26 12:04:45 följande:
    Vem har det?

    Hur får man tag på så många? Skapar man ett facebookevent?
    Såg just att nån slagit det rekordet. Googlade på world record cum. Nu är ju det här filmat så kanske finns nått privat rekord också. Obs jag är ingen expert bara en googlare. 
  • CTP

    Kan ju säga att det är inte det godaste men på något sätt så blir jag ganska upphetsad när jag får det. Beror nog mest på stämningen

  • Man 78
    Anonym (Spermafrälst) skrev 2022-08-26 11:45:16 följande:
    Jag undrar ibland hur många killar som efter varandra skulle kunna spruta i min mun innan jag skulle känna mig nöjd.
    Oftast har man bara den där ständiga känslan av att vilja ha mer.
    Du gjorde en riktig tvärvändning i frågan ser jag, kul att hitta nått man tänder på.
  • Man 78
    CTP skrev 2022-08-26 15:35:26 följande:

    Kan ju säga att det är inte det godaste men på något sätt så blir jag ganska upphetsad när jag får det. Beror nog mest på stämningen


    Gäller för mycket, upphetsande vid rätt tillfälle, slicka en tjej är kanske inte alltid supergott heller men är man i rätt mood så är det härligt. 
  • CTP
    Man 78 skrev 2022-08-26 15:47:13 följande:
    Gäller för mycket, upphetsande vid rätt tillfälle, slicka en tjej är kanske inte alltid supergott heller men är man i rätt mood så är det härligt. 
    Så är det!
  • Man 78
    CTP skrev 2022-08-26 19:19:02 följande:
    Så är det!
    Är det något du gillat länge eller behövde det växa fram?
  • Anonym (Jessica)
    Man 78 skrev 2022-08-26 12:02:53 följande:
    Rekordet är över 120 :)
    Det rekordet hade varit trevligt att få slå :) samt så hade jag velat slå gb rekordet men vet inte om min kropp hade klarat det. Men hade varit kul att få prova slå det
  • Man 78
    Anonym (Jessica) skrev 2022-08-27 21:54:34 följande:
    Det rekordet hade varit trevligt att få slå :) samt så hade jag velat slå gb rekordet men vet inte om min kropp hade klarat det. Men hade varit kul att få prova slå det
    Det är rätta takter det :)

    120+ satser = gratis middag ? hehe
  • Anonym (Spermafrälst)
    Anonym (Jessica) skrev 2022-08-27 21:54:34 följande:
    Det rekordet hade varit trevligt att få slå :) samt så hade jag velat slå gb rekordet men vet inte om min kropp hade klarat det. Men hade varit kul att få prova slå det
    Det är det som är så bra med att ge oralt, man blir inte lika utsliten då jämfört med om alla hålen används. 
    Men det blir kanske jobbigt att gapa så länge att man klarat av 130 satser också.
  • Man 78
    Anonym (Spermafrälst) skrev 2022-08-28 13:57:36 följande:
    Det är det som är så bra med att ge oralt, man blir inte lika utsliten då jämfört med om alla hålen används. 
    Men det blir kanske jobbigt att gapa så länge att man klarat av 130 satser också.
    Du får ta kontakt med någon klubb som fixar gruppsex. 
  • Pussan
    Anonym (Jessica) skrev 2022-08-27 21:54:34 följande:
    Det rekordet hade varit trevligt att få slå :) samt så hade jag velat slå gb rekordet men vet inte om min kropp hade klarat det. Men hade varit kul att få prova slå det
    Fast det verkar rätt enformigt? Jag älskar sprut både i mig och på mig, men det bästa är att få dem på olika ställen.
    Jag har inte haft mer än 5 killar samtidigt, men skulle gärna ta emot 10-20 st. Sedan undrar jag faktiskt om jag hade orkat mera. 
Svar på tråden Är det enkelt för er att svälja satsen?