• Anonym (changes)

    Skulle du kunna vara med någon som har bytt

    kön?

  • Svar på tråden Skulle du kunna vara med någon som har bytt
  • Anonym (omöjligt)

    Om man skall vara tillsammans med någon som har bytt kön, måste man nog ha en stor del bi- eller homosexualitet i sin sexualitet innan. För en vanlig heterosexuell är det för mycket man inte kan abstrahera ifrån som gör att man inte kan tända på en könskorrigerad kropp. Avsaknad av naturliga könsorgan det mest uppenbara.

  • Anonym (Sthlm-mannen)

    Aldrig. Skulle aldrig fungera för mig. 
    Det går inte att byta kön, bara att förändra kroppen så att den efterliknar det motsatta könet. 

  • Anonym (Elsa)

    Nej. tyvärr. Blir på nåt sätt avtänd. Det är för komplicerat. Jag tänder på män och deras maskulinitet, tänder inte på kvinnor. Och någon som bytt kön?blir?förvirrande

  • Anonym (Mia)

    Det skulle nog vara väldigt svårt, tänker jag mig, men man ska väl aldrig säga aldrig.

  • Anonym (Har försökt)

    Har försökt men min homofobi/penisskräck är för stark när den testas.

    Hon föddes som han. Älskade henne verkligen, helt underbar tjej. Väldigt mycket olika saker gick bra att göra, kyssas och mysa på olika sätt men så fort hennes penis gjorde sig påmind (stånd osv) gick min penis i strejk och jag kände att jag vill verkligen inte göra det här.

    Känna så till någon man älskar och attraheras av är förvirrande och ångestfyllt. Ännu värre för henne givetvis. Det funkade inte pga mig, topp 2 smärtsammaste uppbrottet i mitt liv.

    Har enbart vart med cis-kvinnor före och efter det.

  • Anonym (Cilla)

    Nej skulle inte kunna tänka mig att ligga med en person som könskorrigerat sig till man. Definitivt inte en shemale heller om man tänker att ha könsorganet (penis) i original. Dock kudos till dem som genomgår en hel korrigering på alla plan. 


    En liten fundering. Har lagt märke till att en hel del som genomför en korrigering dessutom är homosexuella. Byter sida men ändå inte. 

  • Anonym (Saraz)

    Om du menar transpersoner så ja. Oavsett om den valt att göra könsbekräftande operationer/ingrepp, tar hormoner/hormonblockerare eller ej. 

  • Anonym (Nej aldrig)
    Anonym (changes) skrev 2022-08-14 11:17:11 följande:
    Skulle du kunna vara med någon som har bytt

    kön?


    Nej, definitivt nej. Jag är hetero, älskar penetrationssex och det skulle aldrig fungera med en transman. Är väldigt obry annars. Har vänne, barn och deras vänner som är trans eller funderar.  
Svar på tråden Skulle du kunna vara med någon som har bytt