• Anonym (Ts)
    Sat 20 Aug 2022 17:26
    36001 visningar
    76 svar
    76
    36001

    Har du varit naken bland okänt folk i sommar?

    Hur var det? Vad upplevde du?

  • Svar på tråden Har du varit naken bland okänt folk i sommar?
  • Anonym (Badbo­llen)
    Tue 13 Sep 2022 21:52
    #62
    flygrl skrev 2022-09-13 19:53:55 följande:

    Det är som sagt trist att du har så jobbiga erfarenheter av behandlas respektlöst och jag skulle så önska du kunde komma över allt det där och få leva fullt ut. :/ Jag skulle verkligen unna dig det.

    Kansle är det som du säger att kvinnor är mer dömande. Jag vet inte men jag är ingen som förnekar att kvinnor också kan va riktiga bitches. Precis som män är vi människor på gott och ONT och ibland riktigt förjävliga. Precis som män kan va.

    Men inga frikort att bete sig illa oavsett kön. Självklart!

    Jag förstår också det måste göra väldigt ont inte ha hittat besvarad kärlek. Eller förstår och förstår, jag kan väl bara ana hur hemskt det måste va. Men tänkte på att kan det va så att du längs vägen kanske också kan ha missat tillfällen? Att du kanske missat signalerna från nån intresserad tjej?


    Anonym (Badbollen) skrev 2022-09-13 10:35:30 följande:

    flygrl; jag vill tacka dig för att du hade tålamod och ville uppmuntra.
    Jag hade huvudet uppe i min egen rö...
    Du verkar vara en jättego tjej.
    Kram Glad


    Tack, Baddraken! Gillar dig med! Det hoppas jag du förstår.
    Kram tillbaks!

    Alla har väl nåt att tampas med, allt i livet är ju inte kul.
    Tror det bästa man kan göra är att försöka vara snäll mot andra, och hoppas att man får samma tillbaka.

    Jag har säkert missat signaler. Jag har även misstolkat signaler. Och ibland känt att nån var intresserad, och det stämde.
    De senaste åren är det åtminstone två tjejer jag tror var lite intresserade. En jag jobbade med. Jag tänkte mer på henne sen när jag hade slutat där, och skickade vänförfrågan och ett meddelande på facebook. Ser inte ut som hon har sett det, så inget svar.
    Såg henne en gång i somras, då hade vi inte setts på ett par år. Hon sa hej och tittade konstigt på mig. Såg nästan ledsen ut. Hon har väl gått och trånat efter mig, och önskat att jag ska göra nåt.
    (jag har livlig fantasi...) Skrattande
  • Wed 14 Sep 2022 17:13
    #63
    Anonym (Badbollen) skrev 2022-09-13 21:52:15 följande:
    Alla har väl nåt att tampas med, allt i livet är ju inte kul.
    Tror det bästa man kan göra är att försöka vara snäll mot andra, och hoppas att man får samma tillbaka.

    Jag har säkert missat signaler. Jag har även misstolkat signaler. Och ibland känt att nån var intresserad, och det stämde.
    De senaste åren är det åtminstone två tjejer jag tror var lite intresserade. En jag jobbade med. Jag tänkte mer på henne sen när jag hade slutat där, och skickade vänförfrågan och ett meddelande på facebook. Ser inte ut som hon har sett det, så inget svar.
    Såg henne en gång i somras, då hade vi inte setts på ett par år. Hon sa hej och tittade konstigt på mig. Såg nästan ledsen ut. Hon har väl gått och trånat efter mig, och önskat att jag ska göra nåt.
    (jag har livlig fantasi...) Skrattande
    Jo, att va sjysst mot andra är nog det viktigaste av allt. Faktiskt.

    Sen det där med tolka signaler osv. är inte alltid lätt och ibland blir det fel, ibland rätt. Meeen om du känt nån va intresserad och det stämde, blev det då inget mer typ att ni blev ihop?
  • Anonym (Badbo­llen)
    Wed 14 Sep 2022 17:52
    #64
    flygrl skrev 2022-09-14 17:13:09 följande:
    Jo, att va sjysst mot andra är nog det viktigaste av allt. Faktiskt.

    Sen det där med tolka signaler osv. är inte alltid lätt och ibland blir det fel, ibland rätt. Meeen om du känt nån va intresserad och det stämde, blev det då inget mer typ att ni blev ihop?
    Ja, jag tycker nog det. Att vara snäll mot andra är det viktigaste. 

    Jag tycker själv att jag haft otur. Dom jag kände kemi med var upptagna eller inte intresserade. Sen så har det varit tjejer som var intresserade, men det kändes "bara" ok, eller jag var inte intresserad alls.
    Visst kan man ge det en chans om det "bara" känns ok, man vet aldrig, men jag kände att det fanns en del dealbreakers och nu i efterhand är jag glad att jag inte inledde nåt med dom.
  • Anonym (Kvinn­a49)
    Sun 25 Sep 2022 20:40
    #65
    +5

    Jag besökte en nudiststrand i Spanien helt själv😂😂 var på ensamresa utan familjen.
    Wow säger jag..
    härligt att se alla nakna människor, varför var de där, blev de låta eller bara solade de nakna.

    Jag la mig på lämplig plats, vresade lite extra med benen i bland, mannen som låg jämte sin fru tittade glädjande på mig,,, tog lite extra tid på mig när jag fixade handduken innan jag skulle sola ryggen njöt av om/att det startade fantasier ho nån, det bjöd jag på,,,gav mig sån lust till kvällens omanligast med mig själv.❤️❤️❤️🙏🙏🙏 längtar tills nästa gång och då ska jag ta med min man? och kanske går vi upp bland sanddynerna om det tränger på för mycket.
    helt klart eggande för mig!

  • Tue 27 Sep 2022 00:21
    #66

    Provade ett för mig nytt nakenbad i sommar, men där fanns bara två män, äldre än jag. Den ene runkade framför mig, har aldrig varit med om det förut, inte på så nära håll iaf. Tyckte inte att det var upphetsande och insåg att jag är nog inte många procent bög alls. Vilket är lite synd, då hade jag fått ut mer av besöken på nakenbad.

  • Tue 27 Sep 2022 01:31
    #67
    Anonym (Ts) skrev 2022-08-20 17:26:32 följande:
    Har du varit naken bland okänt folk i sommar?

    Hur var det? Vad upplevde du?


    Jag var på semester i mina gamla hemtrakter och tog en tripp ut till kusten vid Kalmar.


    Badade naken där bland en del andra människor som inte brydde sig så speciellt.

  • Anonym (Kvinn­a49)
    Tue 27 Sep 2022 07:53
    #68

    härligt!

    Bada naken är en enorm känsla av frihet (har inte med sex att göra) men om vi är i ett kåtmode så visst pirrar det lite😂😂 

  • Konstn­ärsmod­ell
    Thu 10 Nov 2022 22:29
    #69

    Hej,
    Jag tycker att man ska visa respekt för andra människor och inte kommentera utseende. I dagens kroppsfixerade värld så har många komplex och ångest över sitt utseende, en nedlåtande kommentar kan vara väldigt jobbig för många och effekten kan sitta i länge.
    Uppmuntra istället naturlig nakenhet och visa tolerans så kanske vi alla får en sundare inställning till nakenhet så småningom.

    Själv så brukar jag bada och sola naken vid en liten sjö nära där jag bor, och jag har inte upplevt några problem. Tvärtom så har andra som kommit till platsen oavsett ålder accepterat min nakenhet och slagit sig ned bredvid mig. Det är dock oftast bara jag som är helt naken men jag är ok med det. Uppträd naturligt bara och gör ingen stor grej av det så funkar det.
    Besöker också ett naturistbad emellanåt och där visa alla respekt för varandra, och där kan man se alla möjliga kroppsformer.

  • Anonym (Man33­)
    Fri 18 Nov 2022 02:59
    #70
    +1

    När jag o sambon var ute i somras med båten o la till vid klippor där vi solade o badade fick jag henne att gå topless hela dagarna. Hon har fantastiska stora o fina bröst som gjorde mig småkåt hela dan. Gick själv runt naken med halvstånd o de va så härligt. Passerade nån båt ibland men då fick man sätta sig ner o dölja snorren:)

  • Anonym (rune)
    Fri 18 Nov 2022 14:31
    #71

    Jag gillade det inte, dom hade tagit mina kläder i badhuset. Personalen lät mej inte ha dörrmattan jag försökte dölja mej med så fick springa hem naken. Blev även anmäld för stöld för dörrmattan men det utreds fortfarande, jag tänkte lämna tillbaka den.

  • Fri 18 Nov 2022 19:33
    #72
    +1

    Ja, tyvärr! Jag skulle bada naken på en mycket avlägsen plats i en sjö mitt ute i ett naturreservat. Det var tidigt på morgonen och jag tittade mig noga omkring. Ingen där, kusten var klar. Trodde jag. Men när jag hade sprätt av mig alla kläder och var på väg ut i vattnet, fick jag plötsligt syn på en ljus fläck inne bland de mörka skuggorna mellan träden. Det var en fiskare, såklart. Jag stirrade chockat på honom en sekund och sedan satte jag mig rakt ner i vattnet, för att dölja att jag var spritt språngande naken. För sent. Han hade garanterat redan sett allt som fanns att se 🙀

  • Anonym (Man33­)
    Fri 18 Nov 2022 20:00
    #73

    Tänker ibland att de är inte hela världen att visa lite hud, finns värre saker. Va utomlands för ett par år sen o där gick min sambo topless hela dagarna på stranden, nice va de:) 

  • Anonym (man)
    Fri 18 Nov 2022 21:56
    #74

    Har legat naken på stränder i sommar men vet inte om någon sett mig, ska till Playa del ingle  nu och tänker ligga naken på nudiststranden så kommer garanterat att bli sedd.

  • Anonym (Ja)
    Fri 18 Nov 2022 22:09
    #75

    Ja när jag badade i badhuset i somras och bytte om i omklädningsrummet bland främmande människor

  • Anonym (Jo)
    Sat 19 Nov 2022 19:10
    #76

    Nej, det har jag inte.

Svar på tråden Har du varit naken bland okänt folk i sommar?