• Anonym (Anony­m)
    Sun 28 Aug 2022 17:34
    2727 visningar
    3 svar
    3
    2727

    Klamydia

    Jag har levt i en relation i ett tag nu,  när vi träffades så behandlades vi båda för klamydia pga en tidigare från Min sida och jag var hans första. Vi utförde inte behandlingen korrekt men jag tog därefter ett prov som visade negativt, vi var klara med klamydian!!. jag tar ett till test i september som visar negativt, 
    längre in i förhållandet gjorde jag ett misstag *suck*, jag låg med en annan kille under en svår period. jag får veta långt senare att han hade klamydia runt den tiden men kommer sedan fram till att han ska ha hunnit behandlat sig innan vi hade samlag? om han talar sanning. tar sedan ett test i mars och får ett negativt resultat men har fortfarande klamydia liknande symtom men jag borde vara in the clear?  Har då under denna tiden varit med min pojkvän, när vi gör slut har jag bara varit med hnm och ingen annan sedan mitt senaste test. 
    killen jag var otrogen med tar även ett nytt test som kommer tillbaka negativt vid den här tidpunkten. 
    slutligen träffar jag någon ny och har samlag med honom, hans senaste hade testat sig efter dem två låg och ingen klamydia påträffad. några dagar senare tar jag ett test och POSITIV, HUR?! har jag haft det innan, är min ex pojkvän smittad? har jag fått det av min nya? Hur ska jag kunna förklara detta när jag knappt förstår själv och samtidigt ungå att berätta om mitt misstag för mitt ex. 


    hos sköterskan berättar hon att vi uppenbarligen blev friska från det första gången pga min föregående test och sedan blivit smittade igen? men ingenting går ihop 

  • Svar på tråden Klamydia
  • Anonym (Anony­m1)
    Tue 30 Aug 2022 21:18
    #1
    +1

    Jag tror att du kan ha fått det av din nya partner. Vad jag förstod det som så hade han inte testat sig? Han berättade bara för dig att hans förra ligg hade testat sig och att svaret var negativt. Kanske det inte vara något han bara sa för att du inte skulle oroa dig?

  • Anonym (Anony­m1)
    Tue 30 Aug 2022 21:19
    #2

    Jag tror att du kan ha fått det av din nya partner. Vad jag förstod det som så hade han inte testat sig? Han berättade bara för dig att hans förra ligg hade testat sig och att svaret var negativt. Kanske det inte vara något han bara sa för att du inte skulle oroa dig?

  • Anonym (Anony­m1)
    Tue 30 Aug 2022 21:24
    #3

    Hemsidan buggade och svaret skickades innan jag hann skriva färdigt.

    Det skulle stå "Kan det inte vara något han bara sa för att du inte skulle oroa dig??

Svar på tråden Klamydia