• Anonym (nyfik­entjej­)
    Sun 28 Aug 2022 20:03
    86360 visningar
    127 svar
    -1 +1
    127
    86360

    Hur ger ni er tjej orgasm?

    Låt oss prata om hur ni gör för att få er tjej att komma. Finns det något hon gillar lite extra mycket? Ser fram emot att höra om alla olikheter som finns därute:) 

  • Svar på tråden Hur ger ni er tjej orgasm?
  • Antigo­ne
    Wed 5 Oct 2022 22:45
    +1
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-10-05 10:09:33 följande:

    Knäpper upp skjortan så hon får se mina bröstmuskler.


    Haha! 😂 Smart! Jag skulle ha kommit direkt 😉
  • Anonym (Bisex­uell)
    Wed 5 Oct 2022 23:32
    +2

    Jag är tjej,  och jag legat med en hel del tjejer.  

    Till att börja med så är kvinnor individer och gillar olika. Inget funkar på alla,  även om vissa saker är vanligare.  

    Vanligast är att komma av klitorisberörning. De flesta tjejer kommer lika fort som genomsnittskillen OM de pillar på sig själva. 
    (Att alla män skulle ha lätt för att komma och tjejer svårt är en myt. Finns en hel del män som har svårt att komma också.) 
    Däremot om man gillar att få klitoris fingrad,  slickad, vibrerad av leksak eller gillar att pilla själv är helt olika.  Jätte individuellt. 

    Sen finns det en del tjejer som kan komma genom bara penetration.  Främsta tipset är två/tre fingrar i rörelse mot g-punkten. 

  • Anonym (Inte)
    Thu 6 Oct 2022 09:27

    Min fru kommer inte. Hon har fått orgasm med tidigare killar så jag hoppas det ska lossna för henne också med mig snart.

  • Anonym (Man33­)
    Thu 6 Oct 2022 09:35

    Min tjej har väldigt lätt att komma, oavsett vad men framförallt när jag tar henne i tvåan så går det lättast:) 

  • Anonym (Orgas­mgivar­en)
    Thu 6 Oct 2022 10:16

    Jag har gett enormt många tjejer fontänorgasmer. Även de som aldrig "sprutat" förr kommer efter att de varit med mig. Jag träffade en kvinna en gång som visade mig hur jag skulle göra för att hon skulle komma och få fontänorgsam och sedan när jag praktiserat det på andra tjejer så får åtminstone 8 av 10 fontänorgasm och 10 av 10 får orgasm i någon form.


    Lite om min "teknik": Först är det försiktig beröring på innanlåren med fingertopparna (finns erogena zoner där) och sedan när du trycker in fingrarna i henne så föreställ dig att du ska locka till dig en hund. Alltså fingrarna ska vara böjda. Inte raka eller så, utan böjda, samtidigt som du rör fingrarna mot dig snabbt, precis som du lockar till dig en hund som sagt.


    Har hört många tjejer klaga på att "alltså killar, de trycker bara in fingrarna hursomhelst och tror att det är skönt för mig, det är det INTE"


    För mig går det också lättast och snabbast att ge tjejen en fontänorgasm om hon står upp något bredbent med ena benet lite framför det andra eller om hon står på knä eller sitter på huk. Inte liggande, då tar det längre tid men då får hon gärna ha benen utanför sängkanten.

  • Anonym (Orgas­mgivar­en)
    Thu 6 Oct 2022 10:21
    Anonym (Orgasmgivaren) skrev 2022-10-06 10:16:14 följande:

    Jag har gett enormt många tjejer fontänorgasmer. Även de som aldrig "sprutat" förr kommer efter att de varit med mig. Jag träffade en kvinna en gång som visade mig hur jag skulle göra för att hon skulle komma och få fontänorgsam och sedan när jag praktiserat det på andra tjejer så får åtminstone 8 av 10 fontänorgasm och 10 av 10 får orgasm i någon form.


    Lite om min "teknik": Först är det försiktig beröring på innanlåren med fingertopparna (finns erogena zoner där) och sedan när du trycker in fingrarna i henne så föreställ dig att du ska locka till dig en hund. Alltså fingrarna ska vara böjda. Inte raka eller så, utan böjda, samtidigt som du rör fingrarna mot dig snabbt, precis som du lockar till dig en hund som sagt.


    Har hört många tjejer klaga på att "alltså killar, de trycker bara in fingrarna hursomhelst och tror att det är skönt för mig, det är det INTE"


    För mig går det också lättast och snabbast att ge tjejen en fontänorgasm om hon står upp något bredbent med ena benet lite framför det andra eller om hon står på knä eller sitter på huk. Inte liggande, då tar det längre tid men då får hon gärna ha benen utanför sängkanten.


    Tillägg: Har också märkt att tjejer som fått fontänorgsam en gång har lättare att få det efter det och då behöver man inte jobba lika länge. Första gången är alltid mest krävande. Sen är det som om det är någon "spärr" som brister och efter det går det alltid lättare. En tjej jag var tillsammans med ett tag kunde efter att hon fått några fontänorgasmer, få det efter bara 5-10 sekunder efter att jag tryckt in fingrarna i henne.
  • Anonym (LV)
    Thu 6 Oct 2022 16:43

    Köper henne en väska från Louis Vuitton

  • Thu 6 Oct 2022 17:56

    [quote=82029206][quote-nick]Blacknails86 skrev 2022-10-05 10:50:57 Samma här jag gillar att slicka fitta länge, men oftast så går det rätt fort för henne,

  • Thu 6 Oct 2022 22:28
    -1 +1
    Anonym (Orgasmgivaren) skrev 2022-10-06 10:16:14 följande:

    Jag har gett enormt många tjejer fontänorgasmer. Även de som aldrig "sprutat" förr kommer efter att de varit med mig. Jag träffade en kvinna en gång som visade mig hur jag skulle göra för att hon skulle komma och få fontänorgsam och sedan när jag praktiserat det på andra tjejer så får åtminstone 8 av 10 fontänorgasm och 10 av 10 får orgasm i någon form.


    Lite om min "teknik": Först är det försiktig beröring på innanlåren med fingertopparna (finns erogena zoner där) och sedan när du trycker in fingrarna i henne så föreställ dig att du ska locka till dig en hund. Alltså fingrarna ska vara böjda. Inte raka eller så, utan böjda, samtidigt som du rör fingrarna mot dig snabbt, precis som du lockar till dig en hund som sagt.


    Har hört många tjejer klaga på att "alltså killar, de trycker bara in fingrarna hursomhelst och tror att det är skönt för mig, det är det INTE"


    För mig går det också lättast och snabbast att ge tjejen en fontänorgasm om hon står upp något bredbent med ena benet lite framför det andra eller om hon står på knä eller sitter på huk. Inte liggande, då tar det längre tid men då får hon gärna ha benen utanför sängkanten.


    En sak som män dock sällan fattar är att fontänorgssmer faktiskt INTE är skönare än icke fontän. 
    Många män verkar tro att själva sprutandet är ett tecken på hur upphetsad man är (ungefär som deras eget sprut).  
    Därför är de jättestolta när kvinnor får det. 

    Men det ser bara häftigt ut. 

    / Jag får det ofta själv, så jag kan jämföra. 
  • Anonym (Bra!)
    Thu 6 Oct 2022 23:21
    +1
    Emer66 skrev 2022-10-06 22:28:19 följande:
    En sak som män dock sällan fattar är att fontänorgssmer faktiskt INTE är skönare än icke fontän. 
    Många män verkar tro att själva sprutandet är ett tecken på hur upphetsad man är (ungefär som deras eget sprut).  
    Därför är de jättestolta när kvinnor får det. 

    Men det ser bara häftigt ut. 

    / Jag får det ofta själv, så jag kan jämföra. 
    Jag håller med om det.  De män som tror det är jämförbart kommer missförstå helt och hållet. De skulle behöva läsa på lite och se att det är olika. 

    En del kvinnor kanske tycker det är skönare. Inte jag, enda skillnaden för mig är att det blir blött. 
  • Fri 7 Oct 2022 00:26
    +2
    Anonym (Bra!) skrev 2022-10-06 23:21:18 följande:
    Jag håller med om det.  De män som tror det är jämförbart kommer missförstå helt och hållet. De skulle behöva läsa på lite och se att det är olika. 

    En del kvinnor kanske tycker det är skönare. Inte jag, enda skillnaden för mig är att det blir blött. 
    Precis!
    För oss kvinnor är de ganska självklart att det inte funkar så att "ju mer man sprutar - desto mer njuter man". 
    Är ju helt bisarrt.  

    Personligen upplever jag snarast tvärt om. Skönast är en ren klitorisorgasm där kroppen skakar och drar ihop sig - inte en fontän.  
    Den tar dessutom längre tid för mig att bygga upp, och ger mer urladdning. 

    Men män ser ju fontän som en prestige, "titta vad duktig jag är som kan få en tjej att spruta ner hela sängen". 
    Själv tänker jag bara att min säng blir blöt. 

    Men visst, kvinnor är olika, och gillar olika. Och första gången jag fick fontänorgasm tyckte jag att de var häftigt att de var fysiskt möjligt. Men inte var det skönare än "vanlig" orgasm inte.  
  • Fri 7 Oct 2022 08:02
    Emer66 skrev 2022-10-07 00:26:44 följande:
    Precis!
    För oss kvinnor är de ganska självklart att det inte funkar så att "ju mer man sprutar - desto mer njuter man". 
    Är ju helt bisarrt.  

    Personligen upplever jag snarast tvärt om. Skönast är en ren klitorisorgasm där kroppen skakar och drar ihop sig - inte en fontän.  
    Den tar dessutom längre tid för mig att bygga upp, och ger mer urladdning. 

    Men män ser ju fontän som en prestige, "titta vad duktig jag är som kan få en tjej att spruta ner hela sängen". 
    Själv tänker jag bara att min säng blir blöt. 

    Men visst, kvinnor är olika, och gillar olika. Och första gången jag fick fontänorgasm tyckte jag att de var häftigt att de var fysiskt möjligt. Men inte var det skönare än "vanlig" orgasm inte.  
    Aha.. jag har bara haft en 6-partner som fontänat och hon gjorde det bara på bortamatch. Det förklarar ju saken 

    fick intrycket att hon njöt lika mycket av alla typer men jag kanske borde ha frågat
  • Fri 7 Oct 2022 09:35

    Så är det.. fontänorgasm är inte alls som en vanlig orgasm om man ser till hur skönt det är. Jag kan tycka att vägen till fontänorgasm inte är speciellt skön alls faktiskt, det är mest bara jobbigt. Blir alltför mycket stimuli. Så när man får fontänen känns det som en jäääkla lättnad. Men häftigt är det förstås ;)

  • Lenin1­958
    Mon 24 Oct 2022 16:29

    Jag brukar knulla henne till orgasm inga andra konstigheter

  • Anonym (Äldre man)
    Sun 11 Dec 2022 15:35
    +1
    Anonym (nyfikentjej) skrev 2022-08-28 20:03:05 följande:
    Hur ger ni er tjej orgasm?

    Låt oss prata om hur ni gör för att få er tjej att komma. Finns det något hon gillar lite extra mycket? Ser fram emot att höra om alla olikheter som finns därute:) 


    Jag är en äldre man (70 år) så mitt stånd är inte längre lika bra som det har varit. För närvarande träffar jag en lite yngre kvinna (43 år) då och då. Eftersom jag inte är så uthållig längre brukar jag pulla henne med handen samtidigt som jag suger på hennes bröst eller kysser henne. Oftast har jag ett eller ett par fingrar inne i fittan och trycket mot blygdbenet samtidigt som jag stimulerar klitoris. Efter hennes första orgasm brukar vi mysa en stund med att jag tränger in i henne. Därefter frambringas oftast en andra orgasm med att jag igen pullar henne eller att jag slickar henne samtidigt som jag oftast har något finger inne i fittan och trycker mot blygdbenet. Avslutningsvis brukar hon suga av mig - vi har ännu inte provat 69 (men jag har provat det med andra tjejer).

    Jag får erkänna att jag har hunnit ha sex med rätt många kvinnor i mina dar och jag får också erkänna att när jag var ung så handlade det rätt mycket om min egen njutning. Förutom att verkligen bry sig om sin (sex-)partner så handlar det om att lära sig att läsa av tjejen och lära sig den kvinnliga anatomin. En kvinna berömde mig en gång för att jag direkt hittade till hennes klitoris och enligt henne så var det förvånadsvärt många karlar som inte verkar veta var klitoris sitter eller hur den ska behandlas.

    Det som gäller att komma ihåg att kvinnor är olika - både vad gäller den exakta anatomin och hur man bäst stimulerar dem till sexuell njutning. Själv tycker jag att det är lite fascinerade på hur många olika sätt kvinnor kan få orgasm - en del får en enda stor mycket häftig orgasm och är sedan i stort sett utslagna, andra för upprepade - närmast kontinuerliga - små orgasmer, åter andra kan få många rätt starka orgasmer och det finns många fler varianter ... 
  • Anonym (Tacks­am fru)
    Sun 11 Dec 2022 18:02

    Du låter som en klok man! Tänk om fler därute kunde vara så kloka?.

  • Sun 11 Dec 2022 18:12
    Anonym (nyfikentjej) skrev 2022-08-28 20:03:05 följande:
    Hur ger ni er tjej orgasm?

    Låt oss prata om hur ni gör för att få er tjej att komma. Finns det något hon gillar lite extra mycket? Ser fram emot att höra om alla olikheter som finns därute:) 


    Jag slickar henne. Det har funkat på alla utom en, på henne funkade inget.

    En kunde komma upprepade gånger av samlag bakifrån.
Svar på tråden Hur ger ni er tjej orgasm?