• Anonym (etta)

    Sambo beter sig illa bland unga tjejer

    Sambon sniffar som en hanhund bland löptikar. Han riktar i sig på tjejer han minst kan vara pappa till.
    Han vrider skallen ur led om han får syn på en tjej utomhus med mycket bar hud.
    När vi är i föreningens lokaler går han efter tjejer för att vara i samma rum som dom.  Fast vi redan varit i det rummet och tagit senap och ketchup och det inte finns mer där.
    Är det en tjej med kort klänning ställer han sig nära henne i kön när vi ska köpa korv. Försäljaren tog betalt för deras korv tillsammans eftersom han trodde de var i samma sällskap.
    Vid bordet med sallad ställer han sig onödigt nära en annan tjej samtidigt som han har ena handen i byxfickan.
    Han kan ställa sig och låtsas hålla på med grönsaker (han avskyr grönsaker) för att få stirra på en tjej med urringning. 
    DEt finns ingen anledning att vara i deras närhet och det är alltid unga tjejer med lite kläder.
    Vi har aldrig sex utan han ägnar kvällarna till porr på mobilen.
    När man undrar vad han håller på med börjar han bara skrika som en galning. Vad är för fel på honom? 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2022-09-05 14:33
    Är det normalt att bete sig så?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2022-09-05 22:02
    Vad är det han håller på med? Vad gör han?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2022-09-08 11:34
    En gång när vi gick nerför läktaren stod en tjej i trappan och hennes kompis skulle ta ett kort på henne. Sambon stannar precis där tjejen står och ska låtsas titta på en tavla så han står med näsan bara några centimeter från hennes byst.

  • Svar på tråden Sambo beter sig illa bland unga tjejer
  • Anonym (etta)
    Anonym (Kändis) skrev 2022-10-05 10:45:45 följande:
    Det är dig han beter sig som en gris mot. 
    Sluta trolla. 
    Jag trollar inte
  • Anonym (etta)
    Anonym ((Josef)) skrev 2022-10-14 19:41:09 följande:

    Jag vet att det är fredag och ska inte bete mig illa idag, dricker frapino nu hos espresso House i centralstation och ska planka hem efteråt


    varför frapino?
  • Anonym (Vad vill du?)
    Anonym ((Josef)) skrev 2022-10-14 19:53:20 följande:

    För att det är premium gumman,

    Iaf ska logga ut nu men jag är kvar, definitivt


    Nej gubben, det är det verkligen inte Skål
  • Anonym (etta)
    Anonym (Vad vill du?) skrev 2022-10-14 19:56:40 följande:
    Nej gubben, det är det verkligen inte Skål
    ok
  • Anonym (etta)
    Anonym ((Josef)) skrev 2022-10-18 18:32:57 följande:

    Om du vill ha svar på det så börja med att inte radera mina kommentarer, dessutom blir det bra om du slutar vara så svåråtkomlig, ser inte av dig någonstans


    Jag har inte raderat dina kommentarer
    Svåråtkomlig? Jag är ju här hela tiden och svarar dessutom
  • Anonym (lll)
    Anonym (etta) skrev 2022-10-18 19:00:37 följande:
    Jag har inte raderat dina kommentarer
    Svåråtkomlig? Jag är ju här hela tiden och svarar dessutom
    Alla dessa inlägg är av en individ som periodvis bombar forumet med dumheter.  Det är en snubbe som blir avstängd med jämna mellanrum 
  • Anonym (etta)
    Anonym (lll) skrev 2022-10-18 19:15:17 följande:
    Alla dessa inlägg är av en individ som periodvis bombar forumet med dumheter.  Det är en snubbe som blir avstängd med jämna mellanrum 
    ok
  • Anonym (etta)
    Anonym ((Josef)) skrev 2022-10-18 19:16:10 följande:

    Så vi ska ses när du är tillbaks nästa sommar senast?


    Varför inte?
  • Anonym (etta)
    Anonym ((Josef)) skrev 2022-10-18 19:33:13 följande:

    Så jag ska vänta till nästa år och sedan är det inte säkert att du ens är där


    Jag är alltid här!
  • Anonym (Teddy)
    Anonym (etta) skrev 2022-10-18 21:50:07 följande:
    Varför inte?
    Varför göder du trollet?
  • Anonym (etta)
    Anonym (Teddy) skrev 2022-10-18 21:58:10 följande:
    Varför göder du trollet?
    Vad är det för fel på mig som inte separerar?
  • Anonym (Teddy)
    Anonym (etta) skrev 2022-10-18 22:58:40 följande:
    Vad är det för fel på mig som inte separerar?
    Du är lite märklig. Du svarar ett uppenbart troll på hans nonsens och nu svarar du på min fråga med en fråga?!
    Varför du inte separerar kan vara därför att det är väldigt svårt ibland. Om din självkänsla är låg, om ni levt länge ihop, ifall du har dålig ekonomi kan göra att du är rädd för att separera. Men jag drar slutsatsen att du mår mycket dåligt i relationen men inte vet vad du ska göra? Sök samtalsterapi med eller utan din sambo. Sök hjälp så att du tillslut vågar ta steget.
  • Emer66

    Det jag undrar är när detta beteende började?  
    Dök det upp från ingenstans eller?! 

    För i normala fall märker man ju i ett tidigt stadium om en person är så totalt socialt inkompetent. 

    Att du har sagt till honom, och att han istället för att ändra sitt beteende blir arg, säger att du borde lämna honom.
    Han bryr sig uppenbarligen inte om att han får dig att må dåligt. 

  • Anonym (etta)
    Anonym (Teddy) skrev 2022-10-19 00:03:30 följande:
    Du är lite märklig. Du svarar ett uppenbart troll på hans nonsens och nu svarar du på min fråga med en fråga?!
    Varför du inte separerar kan vara därför att det är väldigt svårt ibland. Om din självkänsla är låg, om ni levt länge ihop, ifall du har dålig ekonomi kan göra att du är rädd för att separera. Men jag drar slutsatsen att du mår mycket dåligt i relationen men inte vet vad du ska göra? Sök samtalsterapi med eller utan din sambo. Sök hjälp så att du tillslut vågar ta steget.
    Tack, Du låter klok.
    Tycker du att beteendet jag beskriver är normalt för en man? 
    När man ser detta beteende är det rimligt att påtala detta för den som beter sig så? 
    Är det rimligt att förvänta sig att beteendet slutar?
  • Anonym (Teddy)
    Anonym (etta) skrev 2022-10-19 16:20:44 följande:
    Tack, Du låter klok.
    Tycker du att beteendet jag beskriver är normalt för en man? 
    När man ser detta beteende är det rimligt att påtala detta för den som beter sig så? 
    Är det rimligt att förvänta sig att beteendet slutar?
    Jag svarar ja på alla dina frågor. De flesta i tråden har väl bekräftat att din mans beteende är problematiskt på många sätt. Obehagligt och respektlöst mot både dig och de andra offrens. Men om din man inte håller med så gör han inte och om han inte vill sluta så kommer han inte att göra det. Jag tror att du behöver acceptera att din man är så här (det är inte samma sak som att gilla det) och gå till nästa steg. Och det steget är vad du ska göra nu när du vet att han troligtvis kommer fortsätta göra det han gör? Det fyller ett syfte för honom. Han kommer inte sluta hur mycket du än skäller eller diskuterar med honom. Så hur vill DU leva? Är tanken på att leva utan honom läskig? Vad hindrar dig från att lämna honom? Skriv ner alla hinder i punktform. Lämna några rader tomma under varje punkt. Där under antecknar du när du kommer på en eventuell lösning på hindret. Göm inte listan. Lämna den framme så att han ser. Var ärlig om han frågar vad det handlar om. Du har också rätt att trivas i er relation.
  • Anonym (Teddy)
    Anonym (etta) skrev 2022-10-19 16:20:44 följande:
    Tack, Du låter klok.
    Tycker du att beteendet jag beskriver är normalt för en man? 
    När man ser detta beteende är det rimligt att påtala detta för den som beter sig så? 
    Är det rimligt att förvänta sig att beteendet slutar?
    Jag skrev ovan att jag svarar ja på alla dina frågor men det blev fel såklart. Jag tycker INTE att beteendet är normalt för någon.
    Ja, det är rimligt att påtala beteendet och förvänta sig ett slut.
  • Anonym ((Josef))

    Jag håller med dig, men ojojoj vilken brud jag har till flickvän 


    Anonym (etta) skrev 2022-10-19 16:20:44 följande:
    Tack, Du låter klok.
    Tycker du att beteendet jag beskriver är normalt för en man? 
    När man ser detta beteende är det rimligt att påtala detta för den som beter sig så? 
    Är det rimligt att förvänta sig att beteendet slutar?
  • Anonym (etta)
    Anonym (Teddy) skrev 2022-10-19 16:46:17 följande:
    Jag svarar ja på alla dina frågor. De flesta i tråden har väl bekräftat att din mans beteende är problematiskt på många sätt. Obehagligt och respektlöst mot både dig och de andra offrens. Men om din man inte håller med så gör han inte och om han inte vill sluta så kommer han inte att göra det. Jag tror att du behöver acceptera att din man är så här (det är inte samma sak som att gilla det) och gå till nästa steg. Och det steget är vad du ska göra nu när du vet att han troligtvis kommer fortsätta göra det han gör? Det fyller ett syfte för honom. Han kommer inte sluta hur mycket du än skäller eller diskuterar med honom. Så hur vill DU leva? Är tanken på att leva utan honom läskig? Vad hindrar dig från att lämna honom? Skriv ner alla hinder i punktform. Lämna några rader tomma under varje punkt. Där under antecknar du när du kommer på en eventuell lösning på hindret. Göm inte listan. Lämna den framme så att han ser. Var ärlig om han frågar vad det handlar om. Du har också rätt att trivas i er relation.
    Tack för ditt svar.
Svar på tråden Sambo beter sig illa bland unga tjejer