• Wed 7 Sep 2022 22:52
    12836 visningar
    25 svar
    25
    12836

    Prostataorgasm

    Hej. Har länge funderat på det här med prostataorgasm. Har en knullmaskin till frun. Och för några dagar sedan var jag hemma själv å tänkte nu ska jag fan pröva den själv. Men enda känslan som kom var att nu snart pissar jag. Drog lite i kuken och kom. Vilsen å har noll koll. Var känslan före början på prostataorgasm?

  • Svar på tråden Prostataorgasm
  • Fri 9 Sep 2022 10:08
    #11


    För att nå prostatan behövs inte mer än 7-8 cm med valfri massage verktyg. Jag använder skaftet på en tandborste och gnuggar mot prostatan. Då rinner tillslut prostatavätskan i ett flöde och orgasmen kommer och jag sprutar säd. 
  • Fri 9 Sep 2022 10:20
    #12
    Fabian1965 skrev 2022-09-09 10:08:51 följande:
    För att nå prostatan behövs inte mer än 7-8 cm med valfri massage verktyg. Jag använder skaftet på en tandborste och gnuggar mot prostatan. Då rinner tillslut prostatavätskan i ett flöde och orgasmen kommer och jag sprutar säd. 
    Låter härligt. Får du också den där kissnödighetskänslan före? Började inte rinna åt mig. Men sluta kanske för tidigt. 😅
  • Fri 9 Sep 2022 11:48
    #13
    Slenderman skrev 2022-09-09 10:20:37 följande:
    Låter härligt. Får du också den där kissnödighetskänslan före? Började inte rinna åt mig. Men sluta kanske för tidigt. 😅
    Ja jo? men inte så att det känns som om jag ska pinka på mig. Mera en känsla som känns skön och en kåthet.
    För mig är det så att jag under en lång tid ?tränat upp? förmågan att få prostata orgasm. En runkorgasm känns intensivare, men är snabb. Prostatamassagen ger mig längre njutning. Korta ilande orgasmer med flödande vätska innan jag sprutar säd i en dunderorgasm. Pungen och anus krampar ibland så hårt att det nästan känns för intensivt,
    Jag tycker du ska låta träningen ta lite tid. Njut och massera/runka för att det är skönt.
  • Fri 9 Sep 2022 12:04
    #14
    Fabian1965 skrev 2022-09-09 11:48:25 följande:
    Ja jo? men inte så att det känns som om jag ska pinka på mig. Mera en känsla som känns skön och en kåthet.
    För mig är det så att jag under en lång tid ?tränat upp? förmågan att få prostata orgasm. En runkorgasm känns intensivare, men är snabb. Prostatamassagen ger mig längre njutning. Korta ilande orgasmer med flödande vätska innan jag sprutar säd i en dunderorgasm. Pungen och anus krampar ibland så hårt att det nästan känns för intensivt,
    Jag tycker du ska låta träningen ta lite tid. Njut och massera/runka för att det är skönt.
    Okay. Ja jag kan tänka mig att det krävs lite övning. Kanske overkill att testa första gången med en knullmaskin som jag gjorde 😅
  • Fri 9 Sep 2022 12:47
    #15
    Slenderman skrev 2022-09-09 12:04:50 följande:
    Okay. Ja jag kan tänka mig att det krävs lite övning. Kanske overkill att testa första gången med en knullmaskin som jag gjorde 😅
    Ha ha ha? ja, förmodligen

    Var tvungen att Googla vad en knullmaskin är för något.
    Så nu är jag kåt under arbetstid? he he he
    Delar du och din hustru på en maskin?

    Skulle vara nice och testa en knullmaskin
  • Fri 9 Sep 2022 12:57
    #16
    Fabian1965 skrev 2022-09-09 12:47:02 följande:
    Ha ha ha? ja, förmodligen

    Var tvungen att Googla vad en knullmaskin är för något.
    Så nu är jag kåt under arbetstid? he he he
    Delar du och din hustru på en maskin?

    Skulle vara nice och testa en knullmaskin
    Japp vi har en 😅
  • Fri 9 Sep 2022 13:00
    #17
    Fabian1965 skrev 2022-09-09 12:47:02 följande:
    Ha ha ha? ja, förmodligen

    Var tvungen att Googla vad en knullmaskin är för något.
    Så nu är jag kåt under arbetstid? he he he
    Delar du och din hustru på en maskin?

    Skulle vara nice och testa en knullmaskin
    Ja det var en ny upplevelse 😅 jag kommer iaf prova den igen 😊
  • Mon 12 Sep 2022 14:51
    #18

    Någon mer med erfarenhet som vill dela med sig?😊

  • Anonym (Buttb­oy)
    Wed 14 Sep 2022 19:36
    #19
    Slenderman skrev 2022-09-12 14:51:01 följande:

    Någon mer med erfarenhet som vill dela med sig?😊


    Jag tycker att det är svårt att få prostataorgasm på egen hand.
    Bästa för mig är om någon knullar mig med kuk eller dildo i stadig takt. 
    Jag får inga kissnödigkänslor utan bara en annorlunda orgasm. Det behövs inget annat än anal stimulans för att jag ska få orgasm.
  • Anonym (Kille­30)
    Wed 14 Sep 2022 20:45
    #20
    Slenderman skrev 2022-09-12 14:51:01 följande:

    Någon mer med erfarenhet som vill dela med sig?😊


     


    Jag har upplevt prostata orgasmer. Det krävs att jag är väldigt kåt, kanske måste stimulera penis lite i början om jag inte är nog upphetsa. Men när jag väl stimulerar prostatan kan det ta ganska långt tid för mig att komma. Brukar använda dildo eller en prostata leksak. Brukar undvika att stimulera penis så länge det går. Ibland kommer jag utan att runka och ibland måste jag runka I slute. Orgasmen är hur som fantastisk! 

  • Thu 15 Sep 2022 10:53
    #21
    Anonym (Kille30) skrev 2022-09-14 20:45:14 följande:

     


    Jag har upplevt prostata orgasmer. Det krävs att jag är väldigt kåt, kanske måste stimulera penis lite i början om jag inte är nog upphetsa. Men när jag väl stimulerar prostatan kan det ta ganska långt tid för mig att komma. Brukar använda dildo eller en prostata leksak. Brukar undvika att stimulera penis så länge det går. Ibland kommer jag utan att runka och ibland måste jag runka I slute. Orgasmen är hur som fantastisk! 


    Okay låter trevligt. Hur lång tid ca kan det ta att stimulera prostatan innan du kommer?
  • Thu 15 Sep 2022 10:55
    #22
    Anonym (Buttboy) skrev 2022-09-14 19:36:23 följande:
    Jag tycker att det är svårt att få prostataorgasm på egen hand.
    Bästa för mig är om någon knullar mig med kuk eller dildo i stadig takt. 
    Jag får inga kissnödigkänslor utan bara en annorlunda orgasm. Det behövs inget annat än anal stimulans för att jag ska få orgasm.
    nice. Aldrig blivit knullad själv. Vet inte om jag vågar 😅
  • Anonym (Buttb­oy)
    Fri 16 Sep 2022 08:35
    #23
    Slenderman skrev 2022-09-15 10:55:06 följande:
    nice. Aldrig blivit knullad själv. Vet inte om jag vågar 😅
    Ett enkelt knep för att våga är att gå utan orgasm en längre tid, kolla på mycket porr och bli riktigt kåt och sen toppa med att bli lite onykter, då går man med på det mesta :)
  • Fri 16 Sep 2022 08:42
    #24
    Anonym (Buttboy) skrev 2022-09-16 08:35:29 följande:
    Ett enkelt knep för att våga är att gå utan orgasm en längre tid, kolla på mycket porr och bli riktigt kåt och sen toppa med att bli lite onykter, då går man med på det mesta :)
    Haha ja det är ju helt sant 😅
  • Anonym (Kille­30)
    Mon 19 Sep 2022 23:24
    #25
    +1
    Slenderman skrev 2022-09-15 10:53:28 följande:
    Okay låter trevligt. Hur lång tid ca kan det ta att stimulera prostatan innan du kommer?

     


    det är väldigt olika, men min erfarenhet är att det ska ta lång tid. använd dildo under lång tid, och undvika att röra penis. Ibland kan jag lägga tid på att bara penetrera med dildo, och mindre på prostatan till en början. Efter en stund kan jag vinkla dildo så att den stöter mer på prostatan, och efter en stund går jag över till prostatan helt och hållet. Oftast använder jag en prostata leksak till jag kommer. ibland blir det bara en orgasm utan utlösning, men ibland rinner sperma ut. Det har även hänt att jag kommit analt och sen sprutat sperma i en andra orgasm 

Svar på tråden Prostataorgasm