• Anonym (Genuint nyfiken)

    Vad anses vara en stor kuk egentligen?

    Ja, vad säger ni? Både kvinnor och män  vad anser ni vara en stor kuk?

    Jag har träffat en kille ganska länge och jag har alltid tyckt han har stor. Sexuellt fungerar vi perfekt men jag kan ibland känna lite obehag i vissa ställningar men för det mesta känns det jättebra.

    Igår pratade vi om hans storlek och jag tog fram en tumstock och mätte. Den är 18.5-19 cm. Jag tycker det är stort, vad tycker ni?

  • Svar på tråden Vad anses vara en stor kuk egentligen?
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Grottmänniskor) skrev 2022-09-17 21:04:39 följande:

    Alla dessa kuktrådar, suck, suck, suck, suck! Garanterat en kille som skrev denna tråd!


    Klart det är.
  • Anonym (Genuint nyfiken)
    Anonym (Grottmänniskor) skrev 2022-09-17 21:04:39 följande:

    Alla dessa kuktrådar, suck, suck, suck, suck! Garanterat en kille som skrev denna tråd!


    Jag är garanterat kvinna, är bara nyfiken.
  • Jim84

    18-19 cm är inte stort; möjligtvis långt (troligtvis i jämförelse med de flesta). Sedan kan den ju vara så smal att en kortare på säg 15 cm är större.

    Så varför förväxlas ständigt längd med storlek? Jag tror helt enkelt det har med föreställningsförmågan att göra. Ett 18 cm långt utsträckt snöre är lättare att föreställa sig, i jämförelse med säg ett 12 eller 25 cm långt snöre, än samma snöres omkrets.

    Dessutom är ju omkretsen mer oregelbunden (få killar har cylinderformade könsorgan).

    Jag har legat med två killar som båda haft längre än mig men båda uppfattade mig som stor (särskilt den ena som hade väldigt smal, men säkert runt 20 cm lång).

  • Anonym (Hård)

    Hellre normalstor men riktigt hård än stor och halvslak. 

  • Anonym (Normalstor)

    Min är ca 14-15 lång och 13,5-14 i omkrets. Funkar kanon. Aldrig någon som klagat på den. Sen är jag en jävel med tunga och fingrar också. Släpp hetsen kring storlek. Dom flesta tjejer går mer igång på det som kuken sitter fast i?.

  • Anonym (Mätt djup)

    Jag har mätt mitt djup, det är 8cm. 10 om jag pressar 12 gör ont då är det för djupt . Jag är dvärgväxt, så kanske även där är mindre på mig. Så det räcker nog bra med 7-8cm men är den 10 är jag extra nöjd. 

    Min ex kom djupast halvvägs in, så halva hans penislängd var bortkastad (på mig) såg nog ut som han använde en pennvässare när vi hade sex. 

  • Emer66

    Jag har alltid funnit de intressant att alla män verkar fixerade vid längden. De är ju omkretsen (bredden)  så har störst betydelse. 

  • Anonym (Undrar)
    Emer66 skrev 2022-10-24 01:36:40 följande:

    Jag har alltid funnit de intressant att alla män verkar fixerade vid längden. De är ju omkretsen (bredden)  så har störst betydelse. 


    Skönare för dig med grövre alltså? Finns det någon över gräns när det blir jobbigt?
  • Anonym (M)

    Eftersom de flesta män har en kuk någonstans mellan 9 - 21 cm lång så ser jag en stor kuk som 17-18 cm och uppåt. Sen finns förstås jättestora kukar också som är ännu större precis som det också finns väldigt små som bara mäter någon cm. 

    Grovleksmässigt så skulle jag säga att 13-14 cm är stort.

  • Emer66
    Anonym (Undrar) skrev 2022-10-24 08:42:38 följande:
    Skönare för dig med grövre alltså? Finns det någon över gräns när det blir jobbigt?
    Nu skrev jag förvisso inte att grövre var automatiskt skönare,  utan att de har större betydelse.  
    Slidan är nämligen väldigt töjbar på just bredden. 
    Ett anatomiskt faktum för att vi ska kunna föda barn. 
    Inte alls lika töjbar på längden. 

    Du frågar om det finns en gräns för hur grov?  Med tanke på att en del kvinnor gillar fisting, så tror jag det är svårt att ha för grov för dessa kvinnor. 
    Nackdelen är såklart att det kräver mer förspel och glidmedel med väldigt grov. 

    Men om du frågar efter min preferens så skulle jag säga att de bästa är MAX 18 cm men grov. 
    Jag avskyr när man är begränsad av vilka ställningar man kan ha för att killen slår i livmodershalsen (känns nog ganska exakt som en pungspark). 
    Det värsta är en långsmal kuk (och jag vet att många kvinnor håller med mig om de sistnämnda. Så varför nästan alla män vill ha LÅNG penis är märkligt. Grov är bättre ).  
  • Jim84
    Emer66 skrev 2022-10-24 20:00:34 följande:
    Jag avskyr när man är begränsad av vilka ställningar man kan ha för att killen slår i livmodershalsen (känns nog ganska exakt som en pungspark). 
    Det värsta är en långsmal kuk (och jag vet att många kvinnor håller med mig om de sistnämnda. Så varför nästan alla män vill ha LÅNG penis är märkligt. Grov är bättre ).  
    Min erfarenhet är att kvinnor är olika känsliga när kuken träffar livmoderhalsen. Har varit med om att lusten dör helt för vissa men också om att smärtan uppskattas som krydda till njutningen.

    Också hört från x och vänninor att långa och smala kukar är de värsta. Kanske en del män är medvetna om och vill kompensera smalheten genom att visa att den minsann är lång?
  • Emer66
    Jim84 skrev 2022-10-31 20:19:32 följande:
    Min erfarenhet är att kvinnor är olika känsliga när kuken träffar livmoderhalsen. Har varit med om att lusten dör helt för vissa men också om att smärtan uppskattas som krydda till njutningen.

    Också hört från x och vänninor att långa och smala kukar är de värsta. Kanske en del män är medvetna om och vill kompensera smalheten genom att visa att den minsann är lång?
    Det beror på om kuken går rakt på eller bakom livmoderhalsen.  

    Som sagt är långsmal den sämsta kombination. Inget att skryta om. 
  • Jim84
    Emer66 skrev 2022-10-31 21:34:16 följande:
    Det beror på om kuken går rakt på eller bakom livmoderhalsen.  

    Som sagt är långsmal den sämsta kombination. Inget att skryta om. 
    Jag syftar på när kuken (eller annat föremål) rör vid tappen, inte när den går bakom.

    Det är tydligt av reaktionen när så sker (allt ifrån gnyende till skrik av smärta, grimaserande, kroppen vrider sig osv). De reaktionerna följer mig veterligen inte när kuken går bakom. Men reaktionerna kan vara olika kraftiga från kvinna till kvinna, beroende av tidigare förlossningar, menscykel osv.
  • Anonym (Marknadsstånd)

    När tjejen citerar låtar som Big Time och Ooh I Like It, då vet man.

  • Emer66
    Jim84 skrev 2022-11-01 07:22:22 följande:
    Jag syftar på när kuken (eller annat föremål) rör vid tappen, inte när den går bakom.

    Det är tydligt av reaktionen när så sker (allt ifrån gnyende till skrik av smärta, grimaserande, kroppen vrider sig osv). De reaktionerna följer mig veterligen inte när kuken går bakom. Men reaktionerna kan vara olika kraftiga från kvinna till kvinna, beroende av tidigare förlossningar, menscykel osv.
    Ja det är väl egentligen helt logiskt att man har olika hög smärttröskel.  
    Jag vet män som är så känsliga om pungen att knappt får ta på den. Andra uppskattar när man tar på den. Och vissa gillar till och med hårda tag. 
    Är väl samma med kvinnor.  
  • Anonym (Trött)

    Återigen dessa män som inte kan mäta, eller VILL mäta korrekt. Det finns många undersökningar av penis storlek, men de flesta av dessa bygger på självuppskattningar, dvs att mannen själv har mätt sitt organ.

    De studier som seriöst mätt längden och där NÅGON ANNAN än mannen själv gjort mätningen kommer fram till helt andra resultat. Gissa vilket??

    medel längden ligger på 14 cm i erigerat tillstånd. Jaja, det är bara att googla. Och kom inte och yra om att ni har 22 cm, om du händelsevis inte är 250 cm lång.

  • Anonym (Läsk)
    Anonym (Marknadsstånd) skrev 2022-11-01 07:25:21 följande:

    När tjejen citerar låtar som Big Time och Ooh I Like It, då vet man.


    Och låtar som Big D, Go Big, Big Log, Big Love.
  • Jim84
    Emer66 skrev 2022-11-02 10:59:43 följande:
    Ja det är väl egentligen helt logiskt att man har olika hög smärttröskel.  
    Jag vet män som är så känsliga om pungen att knappt får ta på den. Andra uppskattar när man tar på den. Och vissa gillar till och med hårda tag. 
    Är väl samma med kvinnor.  
    Rimligtvis ja.
Svar på tråden Vad anses vara en stor kuk egentligen?