• Anonym (Why 123)
    Sat 17 Sep 2022 17:19
    996 visningar
    6 svar
    6
    996

    Varför inte bara blocka

    Tjo! 


    vet inte om jag övertänker men..

    Har träffat en via tinder? 
    varken jag eller han vill ha något seriöst,

    Vi har skrivit sen i somras.. träffats 2 ggr och legat.

    efter senaste gången har vi inte hörts så mkt, men skrivit några gånger om mer alldagliga saker,

    Men när jag försöker komma in på om vi ska ses igen så dör konversationen ut..

    om man nu har släppt allt och gått ?vidare? borde han väl tagit bort mig på sociala medier?? 


    ska man bara släppa allt och gå vidare?
    blir så konfunderad 🙈 

  • Svar på tråden Varför inte bara blocka
  • Anonym (Ew)
    Sat 17 Sep 2022 17:28
    #1
    +1

    Han vill inte träffas mer helt enkelt
    släpp de

  • Anonym (Ja)
    Sat 17 Sep 2022 17:34
    #2

    Släpp det. Kan också svara på din rubrikfråga, har en killkompis som dejtar och ja, det har inte blivit någon relation än. När jag frågar varför han inte blockar vissa så säger han att han inte är arga på dem, de är liksom inte ovänner så, så då ser han ingen anledning att blocka. Och, om någon tjej skulle få för sig att höra av sig i framtiden står också dörren lite på glänt fortfarande.

  • Anonym (,,,)
    Sat 17 Sep 2022 18:08
    #3
    +3

    varför ska man blocka folk om man inte har något otalt?
    Ta bort honom själv om du vill, ta kommandot över ditt eget liv. Du behöver inte vänta på att han ska ta bort dig. 

  • Anonym (D)
    Sat 17 Sep 2022 18:23
    #4
    Anonym (Why 123) skrev 2022-09-17 17:19:27 följande:
    Varför inte bara blocka

    Tjo! 


    vet inte om jag övertänker men..

    Har träffat en via tinder? 
    varken jag eller han vill ha något seriöst,

    Vi har skrivit sen i somras.. träffats 2 ggr och legat.

    efter senaste gången har vi inte hörts så mkt, men skrivit några gånger om mer alldagliga saker,

    Men när jag försöker komma in på om vi ska ses igen så dör konversationen ut..

    om man nu har släppt allt och gått ?vidare? borde han väl tagit bort mig på sociala medier?? 


    ska man bara släppa allt och gå vidare?
    blir så konfunderad 🙈 


    Varför blockar inte du honom då? Ta kommandot över ditt liv, vänta inte på att han ska bestämma sig. 
  • Bad
    Sat 17 Sep 2022 19:39
    #5

    Du kan ta kommandot och blocka honom eller så låter du förbli social media vänner tills han känner att vill åter ligga med dig igen och hör av sig. Då får du bestämma som du känner för. 

  • Anonym (A)
    Sat 17 Sep 2022 19:40
    #6
    Bad skrev 2022-09-17 19:39:00 följande:
    Du kan ta kommandot och blocka honom eller så låter du förbli social media vänner tills han känner att vill åter ligga med dig igen och hör av sig. Då får du bestämma som du känner för. 
    +1
Svar på tråden Varför inte bara blocka