• Sexdrogen

    Sexigt killsex

    Jag är en heterosexuell kille som vill hitta en killkompis att ha härligt sex med.
    Så om någon har bra förslag (ej sexsajter) får ni gärna förmedla det i tråden eller direktmeddela mig.
    Jag lever idag i ett mycket bra förhållande där vi båda känner ömsesidig åtrå och passion till varann, lika starkt eller starkare än vi kände för 5 år sedan när vi träffades.
    Sexet är fantasifullt och givande så inget saknas. Jag vill bara prova kryddor som jag aldrig vågat tidigare och jag känner att tiden är mogen.
    Jag tänder väldigt mycket på att föreställa mig min flickvän ha sex med andra kvinnor och lika mycket på att se mig själv med andra män. Även andra par finns med i fantasierna
    Vad säger ni om detta, är detta ovanligt?
    Då menar jag dels fantasierna och dels mitt mål att faktiskt uppfylla drömmar.
    Dela gärna innerligt, blir sexigare och mer äkta då.

  • Svar på tråden Sexigt killsex
  • Anonym (passning)

    att fantisera är inte ovanligt, har du däremot tänkt att vara otrogen så känns det ju sådär, likasinnade män finns överallt på olika dejtappar

  • Anonym (Abc)

    1. Är du otrogen är du en skitstövel
    2. Du är antagligen bisexuell och inte hetero.

  • Bad

    1. Håller med ovan om att om du är otrogen är du skitstövel. 
    2. Håller dock inte med ovan om att du är bisexuell. Finns massor med forskning som säger att män respektive kvinnor kan ha sexuella fantasier om samkönad sexuell upplevelse utan att vara bi eller gay. 
    3. Tittar du/ni mycket på porr och just ovanstående inslag som du nämner kan det ha givit dig en jäkla skarv bild av verkligen. Kommunicera med henne om inslag för att krydda upp tillvaron om det är något som saknas. 

Svar på tråden Sexigt killsex