• Anonym (kodak­)
    Wed 28 Sep 2022 09:38
    501 visningar
    5 svar
    5
    501

    foto på dejtappar

    hur viktigt är det att killen har foto? många tjejer har inte foto

  • Svar på tråden foto på dejtappar
  • Anonym (Maj)
    Wed 28 Sep 2022 10:19
    #1

    Inte viktigt alls. Döm inte efter utseendet, gå på personlighet, säger jag.

  • Anonym (Utsee­ndet först)
    Wed 28 Sep 2022 12:42
    #2

    Total prio!!!  Inga bilder - INGEN KONTAKT!

  • Anonym (Frida­)
    Wed 28 Sep 2022 16:07
    #3
    +1

    Jag tycker att det är jätteviktigt! Killen behöver inte vara supersnygg, men se snäll och trevlig ut. Ett leende räcker långt! 
    Om han inte har något foto känns det som om han döljer något eller är oseriös. De flesta jag sett som inte har haft något foto har inte heller haft någon presentation, så det känns som någon form av test-konto. Typ att de vill kolla vilka tjejer som är med.
    För att jag skulle kunna tänka mig att swipa höger (el. motsvarande) på en kille utan foto måste han ha en extremt bra och välskriven presentation, med en förklaring till varför han inte har något foto (vilken det nu skulle kunna vara?) Om han verkar intressant kommer jag antagligen att vilja se foton (och tex. Facebook, Linkedin) innan jag går med på att träffa honom, eftersom det känns så skumt. 

  • Anonym (kodak­) Trådstartaren
    Wed 28 Sep 2022 22:58
    #4
    Anonym (Frida) skrev 2022-09-28 16:07:40 följande:

    Jag tycker att det är jätteviktigt! Killen behöver inte vara supersnygg, men se snäll och trevlig ut. Ett leende räcker långt! 
    Om han inte har något foto känns det som om han döljer något eller är oseriös. De flesta jag sett som inte har haft något foto har inte heller haft någon presentation, så det känns som någon form av test-konto. Typ att de vill kolla vilka tjejer som är med.
    För att jag skulle kunna tänka mig att swipa höger (el. motsvarande) på en kille utan foto måste han ha en extremt bra och välskriven presentation, med en förklaring till varför han inte har något foto (vilken det nu skulle kunna vara?) Om han verkar intressant kommer jag antagligen att vilja se foton (och tex. Facebook, Linkedin) innan jag går med på att träffa honom, eftersom det känns så skumt. 


    dom kanske vill test-köra... varför har inte tjejer foto?
  • Anonym (Var?)
    Wed 28 Sep 2022 23:04
    #5

    Trodde bilder vad obligatoriskt på dejtingappar. Var är du där man inte behöver ha bild?

Svar på tråden foto på dejtappar