• Anonym (Mats)

    Sålt sex

    Som rubriken säger ..
    Fick reda på att min fru sålt sex vid några tillfällen (som hon säger )innan vi träffades...
    Måste tillägga att vi har varit gifta i över 20 år.
    Hur skulle ni reagera?

  • Svar på tråden Sålt sex
  • Anonym (?)
    Anonym (Mats) skrev 2022-09-30 00:49:15 följande:
    Jag vet inte vilken tråd du pratar om 
    Men kan säga att min fru kommer från Östeuropa och i hennes land så är det tyvärr den enda vägen ut ur fattigdom.
    .kan berätta också att hon blev gravid när hon va 17 år gammal

     Hon  blev misshandlad av hennes partner .

    Hon lämnade honom efter andra gången hon hamna på sjukhuset med bryten näsa.

    Jag träffade henne när barnet va 5 år gammal under en resa till hennes land för affärer.

    På den tiden höll jag på med import/export.
    Träffade henne på en utekväll där och blev imponerad av hennes utseende .

    Reste många gånger tillbaka och till slut så skickade jag en inbjudan så att hon skulle komma .
    Vi gifte oss i hennes hemland och sen flyttade vi ihop i Sverige.
    Är du Art Vandelay?
  • Shameless
    Anonym (Märta) skrev 2022-09-28 10:28:00 följande:

    Enligt Bibeln är människan värdefull - inte en handelsvara.


    Enligt Bibeln så är det okej att äga slavar... 
  • Anonym (Eftertraktad)
    Anonym (Mats) skrev 2022-09-30 00:32:02 följande:
    Jag har också funderat över det ,tyvärr.
    Fick fram bara att förutom folk hon hade sex med så va hon bjuden  på några sex party 
    Ingmar Nordströms Saxparty
  • Anonym
    Anonym (Eftertraktad) skrev 2022-09-30 07:03:05 följande:
    Ingmar Nordströms Saxparty
    Hade han sexpartyn i Östeuropa?
  • Anonym
    Shameless skrev 2022-09-30 04:47:18 följande:
    Enligt Bibeln så är det okej att äga slavar... 
    Precis, därför det är så dumt att det finns folk som lyder religiösa texter blint. De är skrivna under en tid som ligger ca 1500-2000 år bakom oss.
    Känner ingen religiös som lever som koranen eller bibeln lär, de flesta har internet och åker bil, bor i moderna uppvärmda hus med indraget varmvatten.

    Vill man verkligen leva "rättroget", så borde man leva i ett litet lerhus i öknen och odla sina egna grönsaker på gården och förvara maten i lerkrukor. De som är lite rikare äger slavar och manliga homosexuella ska dödas och vid svält förvandlar någon som Jesus vatten till vin och trollar fram fiskar.

    Bibeln och koranen är skrivna av en massa olika folk, sen redigerade-texter bortplockade och tillagda. Därför så många motsägelser finns, för att det är så många olika författare som skrivit en samtidshistoria om hur livet var då. Borde betraktas som ett historiskt dokument eller en historisk saga, inte som något människor ska leva efter..
  • CleoX

    En bekant till oss gifte sig med en yngre tjej som han träffat på semester i Thailand. Hon jobbade då på en bar med att sälja sex. Hon är söt, glad och både utåtriktad och lite busig. Många blir väldigt förtjusta i henne vilket gör att flera av de andra gubbarnas fruar blir väldigt sotis. Jag vet att hon också vid ett par tillfällen har busat till det med flera av gubbarna  till allas förtjusning. Jag har ju mina äventyr så jag tycker bara det är kul. Njut av livet. 

  • Anonym
    CleoX skrev 2022-10-01 08:43:34 följande:

    En bekant till oss gifte sig med en yngre tjej som han träffat på semester i Thailand. Hon jobbade då på en bar med att sälja sex. Hon är söt, glad och både utåtriktad och lite busig. Många blir väldigt förtjusta i henne vilket gör att flera av de andra gubbarnas fruar blir väldigt sotis. Jag vet att hon också vid ett par tillfällen har busat till det med flera av gubbarna  till allas förtjusning. Jag har ju mina äventyr så jag tycker bara det är kul. Njut av livet. 


    Den absoluta majoriteten av de som hittat kärleken i Thailand eller Filippinerna har ju gift sig med någon som sålt sex tidigare, även om kvinnan säger annorlunda för att karln är svartsjuk.
  • CyniskOptimist
    Anonym skrev 2022-10-02 14:32:16 följande:
    Den absoluta majoriteten av de som hittat kärleken i Thailand eller Filippinerna har ju gift sig med någon som sålt sex tidigare, även om kvinnan säger annorlunda för att karln är svartsjuk.
    Om jag nu får lov att vara lite cynisk. 

    Många tjejer från Thailand och andra fattigare länder har ju ofta ett "transaktionstänk" med att gifta sig med en skandinavisk man. Han får sex och närhet, hon får en kraftigt uppgraderad levnadsstandard. Om man dissekerar det så är det ju också en form av "förtäckt" prostitution.

    Detsamma kan sägas om relationer överlag. De baseras ju på någon form av "Jag får detta så får du detta" (även om det såklart inte uttalas högt). Även om valutan alltmer sällan behöver vara pengar, utan kan vara bekräftelse, status, sällskap osv.

  • CleoX
    CyniskOptimist skrev 2022-10-02 14:57:38 följande:
    Om jag nu får lov att vara lite cynisk. 

    Många tjejer från Thailand och andra fattigare länder har ju ofta ett "transaktionstänk" med att gifta sig med en skandinavisk man. Han får sex och närhet, hon får en kraftigt uppgraderad levnadsstandard. Om man dissekerar det så är det ju också en form av "förtäckt" prostitution.

    Detsamma kan sägas om relationer överlag. De baseras ju på någon form av "Jag får detta så får du detta" (även om det såklart inte uttalas högt). Även om valutan alltmer sällan behöver vara pengar, utan kan vara bekräftelse, status, sällskap osv.
    Så då har vi alltså kommit fram till att i stort sätt alla förhållande, äktenskap och förbindelser är någon form av prostitution och eftersom det är förbjudet så får vi väl krypa in allesammans! 
  • Anonym (Horungen)
    Anonym (Mats) skrev 2022-09-28 09:59:16 följande:
    Sålt sex

    Som rubriken säger ..
    Fick reda på att min fru sålt sex vid några tillfällen (som hon säger )innan vi träffades...
    Måste tillägga att vi har varit gifta i över 20 år.
    Hur skulle ni reagera?


    Jag sålde sex till äldre killar som jag ändå ville ligga med när jag var i tonåren. Jag var smal, kort, knappt några bröst och såg yngre ut än vad jag var. Det blev ganska lönsamma affärer så jag fortsatte med det ett bra tag tills jag började se lite mer vuxen ut. Ser iofs fortfarande mycket yngre ut än vad jag är men jag kan inte med trovärdighet säga att jag är 12 längre. :P Höll allt detta hemligt fram till jag träffade min sambo. Först blev han helt tokig men sen blev han tokkåt av det. Nu är det ett rollspel som vi har. 
  • Anonym (Mats)
    Anonym (Horungen) skrev 2022-10-02 15:58:26 följande:
    Jag sålde sex till äldre killar som jag ändå ville ligga med när jag var i tonåren. Jag var smal, kort, knappt några bröst och såg yngre ut än vad jag var. Det blev ganska lönsamma affärer så jag fortsatte med det ett bra tag tills jag började se lite mer vuxen ut. Ser iofs fortfarande mycket yngre ut än vad jag är men jag kan inte med trovärdighet säga att jag är 12 längre. :P Höll allt detta hemligt fram till jag träffade min sambo. Först blev han helt tokig men sen blev han tokkåt av det. Nu är det ett rollspel som vi har. 
    Jag fick reda på det nyligen.
    Känner mig besviken och Känner att jag vill ställa massa frågor till henne.
    Hon tar positivt ställning till det (att jag har frågor)
    Jag vill fråga allt ....hur ,när ,med hur många och jag vet inte vad 
    Tänker inte lämna henne för det...
    Vi har haft det bra ihop i alla år och inget som ändras för mig.
    Tänker också om det behövs gå hos nån terapeut.
  • Anonym (Horungen)
    Anonym (Mats) skrev 2022-10-02 19:10:59 följande:
    Jag fick reda på det nyligen.
    Känner mig besviken och Känner att jag vill ställa massa frågor till henne.
    Hon tar positivt ställning till det (att jag har frågor)
    Jag vill fråga allt ....hur ,när ,med hur många och jag vet inte vad 
    Tänker inte lämna henne för det...
    Vi har haft det bra ihop i alla år och inget som ändras för mig.
    Tänker också om det behövs gå hos nån terapeut.
    Det enda ni kan göra är att prata om det. Var ärliga mot varandra så ska det nog gå bra.
Svar på tråden Sålt sex