• Fegge

    Onlyfans?!

    Hej! 
    Någon här inne som provat Onlyfans o vet hur det fungerar? 

  • Svar på tråden Onlyfans?!
  • Anonym (Mackan)

    Jag var med i Star Wars fanklubb. Betalade medlemsavgift och fick grejer på posten, från USA. Jag tror att det menas att dom vill att man är ett fan. Kan vara en rockgrupp, eller någon film. Endast fans = Onlyfans.

  • Fegge

    Onlyfans är ju en sida för vuxet innehåll. Alltså man kan tjäna pengar på att lägga ut bilder o filmer. En form av porrsida för amatörer/hemmagjorda filmer. 

  • Anonym (Mackan)
    Fegge skrev 2022-10-02 23:09:00 följande:

    Onlyfans är ju en sida för vuxet innehåll. Alltså man kan tjäna pengar på att lägga ut bilder o filmer. En form av porrsida för amatörer/hemmagjorda filmer. 


    Varför frågar du hur det fungerar då, när du redan vet hur det fungerar?
  • Anonym (l)

    OF är inte ett sida för enbart vuxet innehåll även om det är mycket sånt. 


    Du får testa om det är vad du vill. Ingen oseriös sida i sig, bara tacky.

  • Anonym (Dekadens)

    Det är dekadensens högborg.

    Längre ner i dekadensens avgrund går knappt att komma.

  • Anonym (---)
    Fegge skrev 2022-10-02 23:35:21 följande:

    Jag frågade om nån provat? Har bara hört talas om det osv. 


    Jag testade att registrera en profil, för nåt år sen bara för att jag var så nyfiken. Jag hade inte tänkt lägga upp några lättklädda bilder. Min profil godkändes inte, och jag vet inte varför. Jag ändrade profilbild, ändrade min presentation men nej - jag fick bara tillbaka att min profil inte var godkänd. Där gav jag upp. 
    Det var en hel del som skulle fixas. Man skulle exempelvis ladda upp foto på legitimation eller annat för att bevisa att man var rätt person. 
  • Anonym (Mackan)

    Jag förstår inte. Ska man betala för att se lättklätt? Har ni precis fått internet?Låter som att det är svårt att bli medlem också? 

  • Anonym (Ungefär så)
    Anonym (Mackan) skrev 2022-10-03 07:30:36 följande:

    Jag förstår inte. Ska man betala för att se lättklätt? Har ni precis fått internet?Låter som att det är svårt att bli medlem också? 


    Ja, ungefär så. Du hittar någon kreatör (som oftast annonserat på något annat ställe) och på ett ofta ganska skralt utbud av gratisbilder (ofta samma bilder som annonserats med) och beskrivning så beskriver kreatören vad denne erbjuder. Sedan betalar du en summa pengar varje månad (tex 19 euro) och får då tillgång till något slags basutbud av det kreatören erbjuder i form av bilder och filmsekvenser och när kreatören uppdaterar sitt basutbud. Då får du också möjligheten att skriva till kreatören och diskutera direkt med denne om du vill ha mer skräddarsytt att titta på än basutbudet och förhandla om priset du skall betala utöver månadsavgiften. 

    Det är för riktigt tragiska snubbar som blivit väldigt förtjusta i någon via internet. 
  • Rövsmöret
    Anonym (Mackan) skrev 2022-10-02 21:24:08 följande:

    Jag var med i Star Wars fanklubb. Betalade medlemsavgift och fick grejer på posten, från USA. Jag tror att det menas att dom vill att man är ett fan. Kan vara en rockgrupp, eller någon film. Endast fans = Onlyfans.


    Jag ser ATT du gör det, men får man fråga VARFÖR du försöker stoltsera med Internets trögaste svar 2022? Är det nu någon trend igen?
  • Rövsmöret
    Anonym (Mackan) skrev 2022-10-02 21:24:08 följande:

    Jag var med i Star Wars fanklubb. Betalade medlemsavgift och fick grejer på posten, från USA. Jag tror att det menas att dom vill att man är ett fan. Kan vara en rockgrupp, eller någon film. Endast fans = Onlyfans.


    Om TS hade besökt Tranås kommuns hemsida, hade du då förklarat att det nog kunde handla om en trana på en ås, utan att vidare alls köttbekläda dina små fossingar innan svaret postades?
  • Anonym (Mackan)
    Rövsmöret skrev 2022-10-08 02:41:28 följande:
    Jag ser ATT du gör det, men får man fråga VARFÖR du försöker stoltsera med Internets trögaste svar 2022? Är det nu någon trend igen?
    Jag visste inte vad Onlyfans var. Ursäkta mig då om jag är trög bara för det!
  • Anonym (Mackan)
    Rövsmöret skrev 2022-10-08 02:44:03 följande:
    Om TS hade besökt Tranås kommuns hemsida, hade du då förklarat att det nog kunde handla om en trana på en ås, utan att vidare alls köttbekläda dina små fossingar innan svaret postades?
    Vad är det med dig egentligen?
Svar på tråden Onlyfans?!