• Anonym (A. Nonym)

    Extra man

    Gjorde debut som extra man till ett gift par i helgen. Häftigt värre faktiskt. Jag tog hand om henne medan han tittade på. Någon annan med samma erfarenheter?

  • Svar på tråden Extra man
  • Anonym (kommakolon)
    Nyfinaparet skrev 2022-10-12 11:24:24 följande:

    synd att tråden dog?.


    Ja, läser gärna mer.
  • Anonym (A. Nonym)

    Vi får väl sätta fart på den igen.

  • Anonym (Hans)

    Kan väl nämna att min sambo sagt att hon inte vill leta aktivt efter någon utan att hon lägger detta på mig. Hon tycker det känns konstigt att leta aktivt efter en man att ligga med men att hon går igång på att bli ?beordrad? av mig att tillfredställa någon annan som jag valt ut. Vi pratade lite om det förra helgen och även om det känns lite konstigt är jag beredd att ta kontakt med någon lämplig kandidat och fråga om han inte vill ligga med min tjej samt tacka honom efteråt.


    En liten kul anekdot är att förra veckan hade jag köpt lammracks till middag och jag skrev ett sms till henne att jag fixat lite ?lammkött? till henne ikväll och att jag hoppas hon förvaltar det väl.. fick inget svar så efter 5 minuter skickade jag en bild på köttet varpå hon svarade att; för en sekund slog hjärtat lite hårdare men det där ska jag nog kunna hantera - följt av en pussemoji. 

    Saken är även den att vi båda vill hålla oss relativt anonyma på hemmaplan och jag vet inte vilket som är bäst ställe att leta på - Tinder, BC eller Hemligg?

  • Anonym (kommakolon)

    Såg ett hett filmklipp där maken "hjälper" extramannen att ta frun.

  • Anonym (Extraman)

    Har varit extraman förut, men blev ju iskallt under Corona. Kanske man kunde få "fart" på det igen nu.

    Hur är det för er?

  • Anonym (A. Nonym)
    Anonym (Extraman) skrev 2022-10-14 10:24:21 följande:

    Har varit extraman förut, men blev ju iskallt under Corona. Kanske man kunde få "fart" på det igen nu.

    Hur är det för er?


    Jag gjorde det för första gången för två veckor sedan.
  • Anonym (HL)
    Anonym (Hans) skrev 2022-10-13 22:38:31 följande:

    Kan väl nämna att min sambo sagt att hon inte vill leta aktivt efter någon utan att hon lägger detta på mig. Hon tycker det känns konstigt att leta aktivt efter en man att ligga med men att hon går igång på att bli ?beordrad? av mig att tillfredställa någon annan som jag valt ut. Vi pratade lite om det förra helgen och även om det känns lite konstigt är jag beredd att ta kontakt med någon lämplig kandidat och fråga om han inte vill ligga med min tjej samt tacka honom efteråt.


    En liten kul anekdot är att förra veckan hade jag köpt lammracks till middag och jag skrev ett sms till henne att jag fixat lite ?lammkött? till henne ikväll och att jag hoppas hon förvaltar det väl.. fick inget svar så efter 5 minuter skickade jag en bild på köttet varpå hon svarade att; för en sekund slog hjärtat lite hårdare men det där ska jag nog kunna hantera - följt av en pussemoji. 

    Saken är även den att vi båda vill hålla oss relativt anonyma på hemmaplan och jag vet inte vilket som är bäst ställe att leta på - Tinder, BC eller Hemligg?


    Bc och Hemligg har jag erfarenhet av, mest HL. På HL är fördelen att man ser hur folk uppför sig i olika diskussionsfrågor,  skriver under andras bilder osv. Om de är aktiva vill säga, det finns ju medlemmar som aldrig skriver någonstans. 
    Kvinna, 55
  • Anonym (HL)
    Anonym (Extraman) skrev 2022-10-14 14:03:04 följande:
    Intressant, jag finns också på HL Cool
    Okej . Trevlig sida men jag gick ur i maj efter att ha varit mycket aktiv på sidan i drygt ett år. Då var jag en av admin i  BBW-gruppen. 
  • Anonym (Extraman)
    Anonym (HL) skrev 2022-10-14 14:13:50 följande:
    Okej . Trevlig sida men jag gick ur i maj efter att ha varit mycket aktiv på sidan i drygt ett år. Då var jag en av admin i  BBW-gruppen. 
    Synd då Obestämd
  • Anonym (Anastasia)
    Anonym (HL) skrev 2022-10-14 14:13:50 följande:
    Okej . Trevlig sida men jag gick ur i maj efter att ha varit mycket aktiv på sidan i drygt ett år. Då var jag en av admin i  BBW-gruppen. 

    Benefits inkluderat i uppdraget ditt i BBW-gruppen? Ha, ha, skulle gilla. Vill träffa ett par där jag det lilla extra för dem. Brukar gärna strapon på killen om han är maskulin. 


    /Uppklädd i raffiga underwear tonight 

  • Anonym (Anastasia)
    Anonym (Hans) skrev 2022-10-13 22:38:31 följande:

    Kan väl nämna att min sambo sagt att hon inte vill leta aktivt efter någon utan att hon lägger detta på mig. Hon tycker det känns konstigt att leta aktivt efter en man att ligga med men att hon går igång på att bli ?beordrad? av mig att tillfredställa någon annan som jag valt ut. Vi pratade lite om det förra helgen och även om det känns lite konstigt är jag beredd att ta kontakt med någon lämplig kandidat och fråga om han inte vill ligga med min tjej samt tacka honom efteråt.


    En liten kul anekdot är att förra veckan hade jag köpt lammracks till middag och jag skrev ett sms till henne att jag fixat lite ?lammkött? till henne ikväll och att jag hoppas hon förvaltar det väl.. fick inget svar så efter 5 minuter skickade jag en bild på köttet varpå hon svarade att; för en sekund slog hjärtat lite hårdare men det där ska jag nog kunna hantera - följt av en pussemoji. 

    Saken är även den att vi båda vill hålla oss relativt anonyma på hemmaplan och jag vet inte vilket som är bäst ställe att leta på - Tinder, BC eller Hemligg?


    He, he, he. Lammracks är aldrig fel men jag vill helst ett äldre erfaret par där mannen är äldre. Den äldre mannen klär ut sig  i nåt som stramar åt kuken som en grekisk fallossymbol. Vi hustrun och jag ikläder oss rollen som oskyldiga skolflickor. Idén tänder mig men är suck och jämmer inte förverkligad. Ännu. Var bäst annonsera?
Svar på tråden Extra man