• Tue 4 Oct 2022 00:21
    12663 visningar
    56 svar
    -5
    56
    12663

    Fobi för små kukar

    Förut tänkte jag inte på kuk storlekar förrän jag dejtade en kille och han var äcklig framfusig på mig vi låg och drack vin så hånglade vi sen ville han ligga jag var inte direkt sugen men sa kör på då såg jag hans lilla kuk och när han kom in kände jag knappt nåt och könner mig bara äcklad sen ville jag inte forsätta dejta honom och träffade så småningom en annan kille jagberättade försoning om det som hände och han sa han hade normalstor kuk och När vi låg och strulade i sängen och när Jag smekte honom där nere kändes den så liten och jag tappade suget och som tur ville han vänta med sexet sen slutade vi dejta och könde vi passade bäst som vänner som tur.

    Nu har jag träffat en ny och han är väldigt lång och snygg vi pratade om allt om sex jag sa jag inte gillar små kukar han sa han har ca 17 cm. Sen  är omkretsen ännu viktigare för mig då jag har haft en kille som är grov och jag älskade vårt sexliv och vi låg förra veckan och hånglade och så rörde jag där nere på kalsongen och könde hur smal den var sen tänkte jag va fan ???? 

    hur ska jag göra nu eller tror ni det ändå kommer funka med 17 cm kuk hoppas jag kan njuta för jag gillar honom verkligen 😤 är 17 cm stort för er ?

  • Svar på tråden Fobi för små kukar
  • Anonym (Tvärt­om)
    Wed 5 Oct 2022 10:24
    #41
    +1
    Anonym (Nöjd) skrev 2022-10-04 19:07:28 följande:
    Vad skall hon med en kille som har en penis som är stor som hennes lillfinger?
    Andra kan välja män på ett annat sätt än vad du gör
  • Anonym (Nöjd)
    Wed 5 Oct 2022 10:27
    #42
    -1 +2
    Anonym (Tvärtom) skrev 2022-10-05 10:24:12 följande:
    Andra kan välja män på ett annat sätt än vad du gör
    Jag tror fortfarande att det är ytterst ovanligt att kvinnor nöjer sig med en man som inte kan genomföra ett vanligt samlag.
  • Anonym (Tvärt­om)
    Wed 5 Oct 2022 10:28
    #43
    Anonym (Nöjd) skrev 2022-10-05 10:27:12 följande:
    Jag tror fortfarande att det är ytterst ovanligt att kvinnor nöjer sig med en man som inte kan genomföra ett vanligt samlag.
    Du skriver som det hade varit okej att tycka att man får tycka det är konstigt att dejta fula kvinnor
  • Anonym (Tvärt­om)
    Wed 5 Oct 2022 10:40
    #44
    Anonym (Nöjd) skrev 2022-10-04 19:07:28 följande:
    Vad skall hon med en kille som har en penis som är stor som hennes lillfinger?
    Du får välja som du vill men du avhumaniserar människor när du skriver så där. 
  • Anonym (Nöjd)
    Wed 5 Oct 2022 10:46
    #45
    Anonym (Tvärtom) skrev 2022-10-05 10:40:14 följande:
    Du får välja som du vill men du avhumaniserar människor när du skriver så där. 
    Avhumaniserar?
  • Anonym (Tvärt­om)
    Wed 5 Oct 2022 10:50
    #46
    Anonym (Nöjd) skrev 2022-10-05 10:46:53 följande:
    Avhumaniserar?
    Att du säger att vad man ska ha såna människor till kvinnor? 
  • Anonym (Nöjd)
    Wed 5 Oct 2022 10:51
    #47
    Anonym (Tvärtom) skrev 2022-10-05 10:50:17 följande:
    Att du säger att vad man ska ha såna människor till kvinnor? 
    Det är du som gödslar med ordet avhumaniserar. Vad menar du med det?
  • Anonym (Tvärt­om)
    Wed 5 Oct 2022 10:53
    #48
    Anonym (Nöjd) skrev 2022-10-05 10:51:55 följande:
    Det är du som gödslar med ordet avhumaniserar. Vad menar du med det?
    Det handlar ju om människor, inte någon leksak för kvinnor.
    Det blir som ett hån. 
  • Anonym (Nöjd)
    Wed 5 Oct 2022 10:58
    #49
    -1
    Anonym (Tvärtom) skrev 2022-10-05 10:53:41 följande:
    Det handlar ju om människor, inte någon leksak för kvinnor.
    Det blir som ett hån. 
    Vem fan bryr sig om en man med pytteliten penis?

    Är han dessutom kortväxt är han om möjligt ännu mer ointressant.
  • Anonym (Tvärt­om)
    Wed 5 Oct 2022 13:28
    #50
    Anonym (Nöjd) skrev 2022-10-05 10:58:42 följande:
    Vem fan bryr sig om en man med pytteliten penis?

    Är han dessutom kortväxt är han om möjligt ännu mer ointressant.
    Bryr sig?
    Det är ju det som du gör ju
  • Anonym (Nöjd)
    Wed 5 Oct 2022 14:47
    #51
    Anonym (Tvärtom) skrev 2022-10-05 13:28:18 följande:
    Bryr sig?
    Det är ju det som du gör ju

    Ja, fy vilket öde att vara en kort kille med liten penis.


    Kvinnor kan ju fixa allt, om de vill.

  • Anonym (Nöjd)
    Wed 5 Oct 2022 14:47
    #52
    +1
    Anonym (Nöjd) skrev 2022-10-05 14:47:04 följande:

    Ja, fy vilket öde att vara en kort kille med liten penis.


    Kvinnor kan ju fixa allt, om de vill.


    Lång med liten penis är inte heller någon höjdare.
  • Anonym (!)
    Wed 5 Oct 2022 15:11
    #53
    Anonym (wienerkörv) skrev 2022-10-04 08:29:24 följande:
    Hur stor är en "normal" penis?

    Jag skulle vilja veta lite om det finns någon undersökning där man tittat på hur stor en "normal" penis är.


    En undersökning, som vi brukar hämta våra uppgifter ifrån, är gjord på cirka 2 300 vuxna västerländska män. Måtten togs på penisar i erigerat tillstånd (alltså när de hade stånd). I den undersökningen framkom det att:


    95 procent hade en penis som var mellan 9 och 22 cm
    1 procent hade längre än 22 cm
    4 procent hade en penis som var mindre än 8 cm
    De allra flesta, 75 procent, av alla penisar var mellan 12 och 18 cm
    Medellängden var 15 cm

    När det gäller omkretsen kom man fram till följande:


    De flesta låg mellan 8 och 12 cm i omkrets
    Medelomkrets 10 cm
    Studier visar att det inte brukar finnas några samband mellan storleken på penis och hur nöjd man är med sitt sexliv.

    Seriösa upplysare har slutat hänvisa till detta eftersom det är självrapporterade mått. Det gäller RFSU också, även om detta står kvar på några ställen på hemsidan.


    Mestadels hänvisar man till samma sammanställning av kliniska studier numer:
    en.wikipedia.org/wiki/Human_penis_size


    Om man förlitar sig på det är en kuk på 17 cm 30% över genomsnittet och anses alltså "stor" i relation. 

  • Anonym (Suck)
    Wed 5 Oct 2022 15:31
    #54

    Alla män som inte har minst 22 cm lång och grov som en ölburk ska vara glada om de undslipper att träffa TS så som hon verkar se ner på och förlöjliga fullt normala män. 

  • Anonym (Nöjd)
    Wed 5 Oct 2022 15:37
    #55
    -1 +1
    Anonym (Suck) skrev 2022-10-05 15:31:55 följande:

    Alla män som inte har minst 22 cm lång och grov som en ölburk ska vara glada om de undslipper att träffa TS så som hon verkar se ner på och förlöjliga fullt normala män. 


    Detta passerar obemärkt då övriga kvinnor på forumet håller med innerst inne.
  • Anonym (Tvärt­om)
    Sat 15 Oct 2022 22:57
    #56
    Virrepannamamma skrev 2022-10-04 00:21:33 följande:
    Fobi för små kukar

    Förut tänkte jag inte på kuk storlekar förrän jag dejtade en kille och han var äcklig framfusig på mig vi låg och drack vin så hånglade vi sen ville han ligga jag var inte direkt sugen men sa kör på då såg jag hans lilla kuk och när han kom in kände jag knappt nåt och könner mig bara äcklad sen ville jag inte forsätta dejta honom och träffade så småningom en annan kille jagberättade försoning om det som hände och han sa han hade normalstor kuk och När vi låg och strulade i sängen och när Jag smekte honom där nere kändes den så liten och jag tappade suget och som tur ville han vänta med sexet sen slutade vi dejta och könde vi passade bäst som vänner som tur.

    Nu har jag träffat en ny och han är väldigt lång och snygg vi pratade om allt om sex jag sa jag inte gillar små kukar han sa han har ca 17 cm. Sen  är omkretsen ännu viktigare för mig då jag har haft en kille som är grov och jag älskade vårt sexliv och vi låg förra veckan och hånglade och så rörde jag där nere på kalsongen och könde hur smal den var sen tänkte jag va fan ???? 

    hur ska jag göra nu eller tror ni det ändå kommer funka med 17 cm kuk hoppas jag kan njuta för jag gillar honom verkligen 😤 är 17 cm stort för er ?


    Det hade varit otrevligt om någon skulle sagt att de har fobi för kvinnor med småbröst. 
    Du kan diskutera men det är viktigt att inte förnedra andra människor 
Svar på tråden Fobi för små kukar