• Anonym (Flickvän)

    Killen avslöjade

    Jag och min kille skulle sova över hemma hos honom och vi var sugna på sex men kondomerna han köpt hade försvunnit. det han gör då är att ringa sina föräldrar som inte är hemma och fråga om de sett kondomerna. Men de reagerade ju såklart att vi inte höll sånt privat. sedan hittade han dem på egen hand tillslut men då hade min lust försvunnit för att han avslöjat oss. Detta är så pinsamt att han pratade om vår intimitet med föräldrarna. kommer skämmas nästa gång jag ser dem

  • Svar på tråden Killen avslöjade
  • Dekadensen

    Hur en kvinnas underliv ser ut är aldrig någonsin en dealbreaker. Skulle aldrig lägga någon värdering varken kring utseendet och eventuell behåring eller inte.
    Alla kvinnliga underliv är vackra!

  • Anonym (Va?)
    Dekadensen skrev 2022-10-04 15:18:38 följande:

    Hur en kvinnas underliv ser ut är aldrig någonsin en dealbreaker. Skulle aldrig lägga någon värdering varken kring utseendet och eventuell behåring eller inte.
    Alla kvinnliga underliv är vackra!


    Vad i hela friden pratar du om?
  • Anonym (Flickvän)
    Dekadensen skrev 2022-10-04 15:18:38 följande:

    Hur en kvinnas underliv ser ut är aldrig någonsin en dealbreaker. Skulle aldrig lägga någon värdering varken kring utseendet och eventuell behåring eller inte.
    Alla kvinnliga underliv är vackra!


    Det var inte underlivet det handlade om utan att han indirekt avslöjade att vi skulle ha sex
  • Dekadensen

    Sorry jag har uppenbarligen svarat i fel tråd.
    Satt och scrollade igenom en tråd om utseendet på det kvinnliga könet men visst scrollat för långt och svarat här.
    Vet ej hur jag tar bort mitt inlägg men ni kan bortse från det hehe.

  • Anonym (S)

    Med tanke på att ni säkert är vuxna personer (det är 18+ som hänger i detta forum till 99,9 %) så fattar de redan att ni har sex.

  • Anonym (Flickvän)
    Anonym (S) skrev 2022-10-04 18:43:04 följande:

    Med tanke på att ni säkert är vuxna personer (det är 18+ som hänger i detta forum till 99,9 %) så fattar de redan att ni har sex.


    Jag är 16 och han 17
  • Anonym (S)
    Anonym (Flickvän) skrev 2022-10-04 22:16:50 följande:
    Jag är 16 och han 17
    Ok jo men då förstår jag att det är känsligare. Fattar han själv att det var pinsamt för dig?
  • TechSpawn

    Skulle tycka det var mer konstigt om ni inte hade sex.

  • Anonym (Flickvän)
    Anonym (S) skrev 2022-10-05 17:39:36 följande:
    Ok jo men då förstår jag att det är känsligare. Fattar han själv att det var pinsamt för dig?
    Jo sen i efterhand fattade han det och bad om ursäkt. Han sa även att han inte ska göra om det
  • Anonym (S)
    Anonym (Flickvän) skrev 2022-10-05 20:44:39 följande:
    Jo sen i efterhand fattade han det och bad om ursäkt. Han sa även att han inte ska göra om det
    Bra det då iaf. Och så får man hoppas att han har bättre koll på kondomerna i framtiden x)
  • Anonym (Haha)

    När jag var i den åldern och min mens var sen bad min pojkvän sin mamma att köpa ett graviditetstest till mig... Det var sjukt pinsamt när hon skulle ge det till mig haha. Ta ett ordentligt snack med honom om integritet, och sen får du försöka rycka på axlarna åt situationen. Låt honom skämmas för sig själv =)

Svar på tråden Killen avslöjade