• Anonym (Kaffedraken)

    Otrogen ? VARFÖR

    När man vaknar till detta meddelande från en tjej som fått meddelanden FRÅN min pojkvänn :(
    Blir så ledsen... Vad fan ska jag göra. Inte pratat me han än :( 
     
    Han skrev så här till henne;
     
    -Önska verkligen träffa dig jag behöver verkligen lite glädje i mina dagar😍😍😍😍
    -I cuando podrias hacer un video😍
    -Skulle du kunna överväga att komma till mig över en dag?
    -Do you have onlyfans?
    -vill bara säga hej hoppas Du har en bra kväll 🌹😍
    -vad behöver du hjälp?
    -godmorgon hoppas allt bra med dig undrar om du kunde spela in en strippvideo ?😍
    -wow💗💗💗💗💗
    -hej snygging, hoppas du har en jättebra dag med dina barn 😍😍😍
    -hej fina, jag har skrivit på dm på IG hoppas du har tid att läsa det 😍
    -Hjärta hoppas du har tid att göra video🌹🌹
    -så vacker, stark sexy ögongodis 😍
    -jag skulle gärna vilja ge dig ett massage 😍😍😍😍😍😍😍😍
    -saknar dig speciellt när jag mår som jag mår🌹
    -alltså du är så himla sexy 💗💗läs dina meddelanden i wapsupp när du har möjlighet tror du att göra video💗💗💗
    -hej älskling hoppas allt bra med dig 😍😍😍
    -jag skulle vilja ställa en personlig fråga💗
    -när fyller du år och vad är din favoritfärg🌹
    -Ska bli olagligt att vara så vacker som du, ha en fint dag💗
    -Kan du berätta din storlek i underkläder
    -Hjärta fins inga möjlighet för dig att komma till Stockholm 😍
    -Här kommer swisch från senaste det videon
    -Så himla vacker😍
    -Är du hemma i Sverige😍
    -Desamma till dig, du är otroligt vacker🌹
    -Tack Ängel, saknar dig💘💗💗
    -Hej, jag hoppas att du har kommit hem bra synd att vi inte kunde ses när du kommer till Sverige jag hoppas att du har haft det kul undra om du har möjlighet att göra video om det inte är så förstår det😍😍😍
  • Svar på tråden Otrogen ? VARFÖR
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Ledsen tjej) skrev 2022-10-19 21:14:39 följande:
    Han säger att han älskar mig och han vill och tror på en framtid för oss. Blir så ledsen, hur kan han göra så här mot mig.

    Fråga han nyss varför han flirtar med tjejer på Instagram,  då sa han- ska vi alltid ha den här diskussionen?
    Vill du vara tillsammans med en som köper nakenfilmer/porrfilmer av andra tjejer och beter sig så som han gör? 

    Gör slut. Det finns ingen framtid för er två. 
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Ledsen tjej) skrev 2022-10-21 18:04:36 följande:

    Tack alla, kanske jag inte förtjänar någon bättre man som någon skrev här.

    Har pratat me sambon idag men han säger bara att jag är fjantig som tycker detta är otrohet och sen så ställde han en motfråga,
    Ska vi alltid ha den här diskussionen?

    Vad ska man svara på en sån fråga :( 


    Du svarar ingenting, utan gör slut med en gång. 
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Fjantigt) skrev 2022-10-24 10:06:39 följande:

    Jo det är fjantigt och du överreagerar du äger liksom inte din pojkvän och uppenbarligen kan du inte ge honom vad han vill ha därför söker han sig till andra kroppar 


    Nej,man äger inte sin partner.
    Men det betyder väl inte att man inte kan visa respekt?
    Är han missnöjd med TS så är han fri att lämna.
    Liksom TS är fri att lämna honom då han beter sig som ett praktarsle. 
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Fjantigt) skrev 2022-10-24 17:26:41 följande:
    Man är väl fri att göra vad man vill med sin kropp även om man är i ett förhållande. Uppenbarligen är TS inte den han enbart tänder på om man säger så..
    Ja du är fri att göra som du vill med din kropp men du är inte fri att lura din partner som du vill. Du är inte fri att låta din partner tro att du är trogen när du inte är det.

    TS kan tycka vafan han vill men det ger honom inte rätt att blåsa sin fru, vill man knulla flera ska man inte gå in i en monogam relation öht.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (jag) skrev 2022-10-24 17:56:09 följande:
    Ja du är fri att göra som du vill med din kropp men du är inte fri att lura din partner som du vill. Du är inte fri att låta din partner tro att du är trogen när du inte är det.

    TS kan tycka vafan han vill men det ger honom inte rätt att blåsa sin fru, vill man knulla flera ska man inte gå in i en monogam relation öht.
    Klart man är! jävla dumheter, människor har varit otrogna och legat runt, köpt horor, satt på grannen och en massa annat så länge mänskligheten funnits. Man gör precis vad man vill. Så många gifta som jag har träffar på jobbresor och nöjen så du anar inte 

    ? Det partnern inte vet lider den inte av? 
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Fjantigt) skrev 2022-10-24 19:32:56 följande:
    Klart man är! jävla dumheter, människor har varit otrogna och legat runt, köpt horor, satt på grannen och en massa annat så länge mänskligheten funnits. Man gör precis vad man vill. Så många gifta som jag har träffar på jobbresor och nöjen så du anar inte 

    ? Det partnern inte vet lider den inte av? 
    Men då ska man kanske inte inleda en monogam relation?
    Eller kanske leva som singel?
    Varför överhuvudtaget ha en relation om man ändå vill fortsätta leva singellivet?
  • Anonym (Kaffedraken)

    Såhär:

    1. Detta har inget med dig att göra. Du har inte gjort något fel och du är inte otillräcklig.

    2. Om du tar upp det med honom och delar med dig om hur du känner och han då väljer att kalla dig fjantig vill jag bara säga att han aldrig kommer ändra sitt beteende. Vad du anser är otrohet är otrohet för dig. Eftersom han är i en relation med sig så bör han dels intressera sig för att förstå vad det är som du anser vara otrohet och dels respektera din åsikt. Han kan absolut ha en annan åsikt och en annan definition, det kan vara så att han inte tycker det han gör är otrohet, men i slutändan måste ni tillsammans komma fram till vad för gränser ni sätter för eran relation där båda kan vara trygga osv. Om ni inte kan kommunicera om detta så tycker jag att du bör se över att avsluta relationen. Det stora problemet som jag ser det är inte det det han har gjort utan hur han reagerade när du tog upp det. 

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Fjantigt) skrev 2022-10-24 19:32:56 följande:
    Klart man är! jävla dumheter, människor har varit otrogna och legat runt, köpt horor, satt på grannen och en massa annat så länge mänskligheten funnits. Man gör precis vad man vill. Så många gifta som jag har träffar på jobbresor och nöjen så du anar inte 

    ? Det partnern inte vet lider den inte av? 
    Ja du är såklart fri att bete dig som en röv mot din partner men då är andra såklart fria att klassa dig som ett rövhål och din partner fri att dumpa dig för att du beter dig som en sådan, ganska enkelt och självförklarande egentligen. Det lustiga kommer när folk som beter sig som rövhål ändå vill bli uppfattade som schyssta och blir jättesura när det inte sker.

    Lider gör personen absolut eftersom personen blir lurad att slösa bort tid på en skithög som personen hade valt bort om den vetat sanningen. Faktiskt är det något som väldigt många anser vara betydligt värre än handlingen i sig. En värdelös partner kan man alltid byta ut, men all tid man slösat bort på en sån person får man aldrig tillbaka.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (jag) skrev 2022-11-03 14:09:49 följande:
    Ja du är såklart fri att bete dig som en röv mot din partner men då är andra såklart fria att klassa dig som ett rövhål och din partner fri att dumpa dig för att du beter dig som en sådan, ganska enkelt och självförklarande egentligen. Det lustiga kommer när folk som beter sig som rövhål ändå vill bli uppfattade som schyssta och blir jättesura när det inte sker.

    Lider gör personen absolut eftersom personen blir lurad att slösa bort tid på en skithög som personen hade valt bort om den vetat sanningen. Faktiskt är det något som väldigt många anser vara betydligt värre än handlingen i sig. En värdelös partner kan man alltid byta ut, men all tid man slösat bort på en sån person får man aldrig tillbaka.
    Precis såhär är det. Sååå viktigt att bli uppfattad som en schysst person fast man eg är shady. 

    Och de slösar våran tid. Grrrr! 
  • Anonym (Kaffedraken)

    Hej alla, tack för all feedback och meddelanden.

    Är fortfarande kvar i relationen.

    Har pratat med han igen.

    Men han fortsätter ändå...

    Så trött....

  • Anonym (Kaffedraken)
    Svikenkvinna skrev 2022-12-02 01:32:52 följande:

    Hej alla, tack för all feedback och meddelanden.

    Är fortfarande kvar i relationen.

    Har pratat med han igen.

    Men han fortsätter ändå...

    Så trött....


    Varför är du kvar i relationen? Han respekterar dig ju inte för fem öre. 
  • Anonym (Kaffedraken)
    Svikenkvinna skrev 2022-12-02 01:32:52 följande:

    Hej alla, tack för all feedback och meddelanden.

    Är fortfarande kvar i relationen.

    Har pratat med han igen.

    Men han fortsätter ändå...

    Så trött....


    Eftersom detta uppenbarligen är det du väljer, så är det också det du får stå ut med. Sluta gnälla här på Familjeliv, för det är du som väljer att ha det så här. 

    Alla normala kvinnor hade kastat ut fjanten för längesedan. 
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (jag) skrev 2022-11-03 14:09:49 följande:
    Ja du är såklart fri att bete dig som en röv mot din partner men då är andra såklart fria att klassa dig som ett rövhål och din partner fri att dumpa dig för att du beter dig som en sådan, ganska enkelt och självförklarande egentligen. Det lustiga kommer när folk som beter sig som rövhål ändå vill bli uppfattade som schyssta och blir jättesura när det inte sker.

    Lider gör personen absolut eftersom personen blir lurad att slösa bort tid på en skithög som personen hade valt bort om den vetat sanningen. Faktiskt är det något som väldigt många anser vara betydligt värre än handlingen i sig. En värdelös partner kan man alltid byta ut, men all tid man slösat bort på en sån person får man aldrig tillbaka.
    Det hjälper ju föga att personen eventuellt blir klassad som ett rövhål, tiden är ju bortslösad ändå.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Svikenkvinna skrev 2022-12-02 01:32:52 följande:

    Hej alla, tack för all feedback och meddelanden.

    Är fortfarande kvar i relationen.

    Har pratat med han igen.

    Men han fortsätter ändå...

    Så trött....


    Trodde du att han skulle sluta?
  • Anonym (Kaffedraken)

    När ska du förstå att han inte bryr sig? Det där är inte kärlek. Jag vet, jag var själv tillsammans med en psykopat i 8 år. Det är 10 år sen. Tyvärr fick vi två barn som mår dåligt tack vare honom. De är tonåringar nu och orkar inte längre.
    Han tvingar dem att vara hos honom. Han förhör barnen om mig och min man. Alla tror att han är en schysst snubbe. Alla går på hans skitsnack om mig. Han blev galen när jag till slut vaknade upp och dumpade honom. 


    SPRING DÄRIFRÅN NU!!!

  • Anonym (Kaffedraken)

    När ska du förstå att han inte bryr sig? Det där är inte kärlek. Jag vet, jag var själv tillsammans med en psykopat i 8 år. Det är 10 år sen. Tyvärr fick vi två barn som mår dåligt tack vare honom. De är tonåringar nu och orkar inte längre.
    Han tvingar dem att vara hos honom. Han förhör barnen om mig och min man. Alla tror att han är en schysst snubbe. Alla går på hans skitsnack om mig. Han blev galen när jag till slut vaknade upp och dumpade honom. 


    SPRING DÄRIFRÅN NU!!!

Svar på tråden Otrogen ? VARFÖR