• Anonym (Anders)

    Liten kuk

    Har ganska smal men lång? kvinnorna känns alltid slappa. Dom kan inte komma av min kuk. Ingen verkar njuta. Vad ska jag göra?? Mår piss 

  • Svar på tråden Liten kuk
  • Anonym (Normalt)
    Anonym (Lisa) skrev 2022-11-18 14:08:49 följande:
    Arga män med mindervärdeskomplex får inte ligga helt oavsett deras kukstorlek. Men det där tror jag nog du vet allt om redan, eller hur?
    Kvinnor får sex oavsett mindervärdeskomplex.
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Normalt) skrev 2022-11-18 14:26:28 följande:
    Kvinnor får sex oavsett mindervärdeskomplex.
    Jag har mervärdeskomplex. Trots det kan du ha rätt.
  • Anonym (Normalt)
    Anonym (Lisa) skrev 2022-11-18 14:37:00 följande:
    Jag har mervärdeskomplex. Trots det kan du ha rätt.

    De är ju schysst att kvinnor hakat upp sig på två saker män inte kan göra något åt. Kroppslängd och kukstorlek.

    ALLT går att fixa på en kvinna om hon vill.


    DET är orättvisa.

  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Normalt) skrev 2022-11-18 15:09:46 följande:

    De är ju schysst att kvinnor hakat upp sig på två saker män inte kan göra något åt. Kroppslängd och kukstorlek.

    ALLT går att fixa på en kvinna om hon vill.


    DET är orättvisa.


    Här måste jag ge dig rätt. Det är bara att finna sig i att livet inte alltid är rättvist. Men ni slipper ju föda barn?
  • Anonym (Normalt)
    Anonym (Lisa) skrev 2022-11-18 16:03:53 följande:
    Här måste jag ge dig rätt. Det är bara att finna sig i att livet inte alltid är rättvist. Men ni slipper ju föda barn?
    Vad bryr sig en ensam kortväxt man med liten penis om det?
  • Anonym (K)
    Anonym (Normalt) skrev 2022-11-18 16:17:28 följande:
    Vad bryr sig en ensam kortväxt man med liten penis om det?
    Han kanske får ta och bredda sina perspektiv lite istället för att tro att det är så synd om honom?
  • Anonym (Normalt)
    Anonym (K) skrev 2022-11-18 16:24:44 följande:
    Han kanske får ta och bredda sina perspektiv lite istället för att tro att det är så synd om honom?
    Att en stor fet kvinna ratar honom och skrattar hånfullt åt hans lilla penis?
  • Anonym (Anders)

    Skärpning självklart är de synd om män som är korta och har liten kuk. En kvinna får män oavsett längd. Oavsett om hon är slapp. genlotteriet vann inte jag, och får lida av det. Självklart är det synd. då kvinnor vill vara vän men inte ha sex med mig? medans en fet ful kvinna som är slapp ändå får till det med nån. Så man är dömd på nåt sätt som man

  • Anonym (disapisa)
    Anonym (Normalt) skrev 2022-11-18 11:15:27 följande:
    Talar du för alla kvinnor när du påstår detta eller bara av egen erfarenhet?
    Antar att du är man och haft samlag med kvinnor som sagt att dom fått orgasm av samlaget. Förstår du inte att dom fejkar för att på slut på eländet? Ett samlag för en kvinna ger ingen som helst njutning, det är oralsex och smeksex man behöver för att få orgasm! En kvinna får bara orgasm av klitoristimulans!
  • Idadenfina02
    Anonym (disapisa) skrev 2022-11-18 16:58:33 följande:
    Antar att du är man och haft samlag med kvinnor som sagt att dom fått orgasm av samlaget. Förstår du inte att dom fejkar för att på slut på eländet? Ett samlag för en kvinna ger ingen som helst njutning, det är oralsex och smeksex man behöver för att få orgasm! En kvinna får bara orgasm av klitoristimulans!
    Jaa håller helt med! Äntligen nån som förstår. Kvinnor som tror att dom får orgasm via slidan är egentligen tjejer som har stora inre blygdläppar eller klitoris på så sätt att mannen kommer åt de på utsidan. Och så tror dom att de endast kom inifrån för att dom slapp hjälpa till att smeka klitoris med handen? 
  • Anonym (Jo men visst eller hur)
    Idadenfina02 skrev 2022-11-18 17:04:21 följande:
    Jaa håller helt med! Äntligen nån som förstår. Kvinnor som tror att dom får orgasm via slidan är egentligen tjejer som har stora inre blygdläppar eller klitoris på så sätt att mannen kommer åt de på utsidan. Och så tror dom att de endast kom inifrån för att dom slapp hjälpa till att smeka klitoris med handen? 
    Så när min man tar mig bakifrån vaginalt men även analt så tror jag bara att jag kommer.Förvånad Ibland har jag mina händer på ryggen (bundna) och ibland framför mig i madrassen och min mans händer är antingen om mina höfter, på min rumpa eller om mitt hår i ett tajt grepp. Men jag tror fortfarande bara att jag kommer utan hjälp av händer eller annan stimulans på klittan. Tack för upplysningen! Vilken ögonöppnare! (ironiDrömmer)
  • Anonym (Eller inte)
    Idadenfina02 skrev 2022-11-18 13:08:23 följande:
    Tror tyvärr ni fejkar. Jag o alla vänner har inte kommit av endast penetration. Visst borde det en utopi om alla kom så? Men de är mer önsketänkande än sanning gumman 
    Du igen? Hahaha. Jag skrev inte att jag kom av enbart penetrering- jag skrev att jag vill få orgasm under tiden jag blir penetreras vilket jag också får. Oftast 2-3 orgasmer under tiden. De flesta kvinnor får orgasm med lite extra klitorisstimulans. Du har ju haft den här diskussionen med mängder av människor och du vill inte höra att kvinnor faktiskt njuter av sex. 

    Föresten, har aldrig fejkat i hela mitt liv. Det är enbart korkat.
  • Anonym (Eller inte)
    Anonym (disapisa) skrev 2022-11-18 16:58:33 följande:
    Antar att du är man och haft samlag med kvinnor som sagt att dom fått orgasm av samlaget. Förstår du inte att dom fejkar för att på slut på eländet? Ett samlag för en kvinna ger ingen som helst njutning, det är oralsex och smeksex man behöver för att få orgasm! En kvinna får bara orgasm av klitoristimulans!
    Eh nej. Även om jag behöver lite extra klitorisstimulans så älskar jag penetrering. Får otroligt mycket skönare orgasmer om jag blir penetrerad och klitoris stimuleras samtidigt. Får oftast minst 2-4 orgasmer under tiden. Hade aldrig stått ut med ett sexliv utan penettåring.
  • Anonym (Eller inte)
    Idadenfina02 skrev 2022-11-18 17:04:21 följande:
    Jaa håller helt med! Äntligen nån som förstår. Kvinnor som tror att dom får orgasm via slidan är egentligen tjejer som har stora inre blygdläppar eller klitoris på så sätt att mannen kommer åt de på utsidan. Och så tror dom att de endast kom inifrån för att dom slapp hjälpa till att smeka klitoris med handen? 
    Vad spelar det för roll? Huvudsaken är väl att man njuter och får orgasmer 
  • Anonym (Normalt)
    Anonym (Lisa) skrev 2022-11-18 14:08:49 följande:
    Arga män med mindervärdeskomplex får inte ligga helt oavsett deras kukstorlek. Men det där tror jag nog du vet allt om redan, eller hur?
    Den viktigaste manliga egenskapen är självförtroende vilket kvinnor slipper ha p ga rådande könsnormer.
  • Anonym (Normalt)
    Anonym (Eller inte) skrev 2022-11-18 19:49:14 följande:
    Eh nej. Även om jag behöver lite extra klitorisstimulans så älskar jag penetrering. Får otroligt mycket skönare orgasmer om jag blir penetrerad och klitoris stimuleras samtidigt. Får oftast minst 2-4 orgasmer under tiden. Hade aldrig stått ut med ett sexliv utan penettåring.
    Varför börjar kvinnor meningar med Eh?
Svar på tråden Liten kuk