• Anonym (Love)

    Varför tänder jag plötsligt på unga killar

    Vad händer?..Är en kvinna på 40 år och alltid tänt på män. Min man är i samma ålder som mig.
    Men nu ser jag massa unga heta killar överallt som jag blir sjukt attraherad av. Aldrig varit så innan.
    40 års kris eller vad händer?

  • Svar på tråden Varför tänder jag plötsligt på unga killar
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Haha njut medan det varar innan katten) skrev 2022-11-22 23:28:15 följande:

    Haha, nä då, allt mest lycklig över mina val och nuvarande läge. Fast nu blev jag ju faktiskt lämnad en gång av en sådan här lycksökare. Det va ganska hemskt. Men det är det bästa val hon någonsin tog åt mig . Det gick trist nog inte så bra för henne om och om och om igen. Men efter lite "lätta" 40 åringar som tidsfördriv som lämnat sina män pga de mest patetiska anledningar. Så träffa man en lycklig klok kvinna som värdesätter och vet vad en man behöver.


    Men smått förbluffad över hur galet många kvinnor det är som inte förstår att deras "speciella" uppmärksamhet de får baserar sig på att de är fruktansvärt lätta att få bara. 


    Kvinnor har blivit lata och får massa påhittat egenvärde. Änna synd att se bara. 


    Så någon kanske tänker till lite innan. Vem vet. 


    Ibland är det bra att inte övertänka saker. Att njuta av livet istället.
  • Anonym (Man)

    Men efter lite "lätta" 40 åringar som tidsfördriv som lämnat sina män pga de mest patetiska anledningar. Så träffa man en lycklig klok kvinna som värdesätter och vet vad en man behöver.



    Menar du att nyseparerade 40-åringar är lätt att få i säng? Hur gammal är du egentligen - bara för att få perspektiv. 

  • Anonym (norrmannen)
    Anonym (Man) skrev 2022-11-23 12:20:06 följande:

    Men efter lite "lätta" 40 åringar som tidsfördriv som lämnat sina män pga de mest patetiska anledningar. Så träffa man en lycklig klok kvinna som värdesätter och vet vad en man behöver.


    Menar du att nyseparerade 40-åringar är lätt att få i säng? Hur gammal är du egentligen - bara för att få perspektiv. 


    Nyseparerade i 40-50 åren ÄR lätta att få i säng, så är det bara både i Sverige och Norge.

    Jag är 50++, och har varit med i "svängen" sedan 80-90 talet.
  • Anonym (MR klister)
    Anonym (Love) skrev 2022-11-21 08:45:25 följande:
    Varför tänder jag plötsligt på unga killar

    Vad händer?..Är en kvinna på 40 år och alltid tänt på män. Min man är i samma ålder som mig.
    Men nu ser jag massa unga heta killar överallt som jag blir sjukt attraherad av. Aldrig varit så innan.
    40 års kris eller vad händer?


    Inget konstigt alls, tycker dock inte att du ska agera på det genom att vara otrogen. 
  • Anonym (Haha njut medan det varar innan katten)
    Anonym (Man) skrev 2022-11-23 12:20:06 följande:

    Men efter lite "lätta" 40 åringar som tidsfördriv som lämnat sina män pga de mest patetiska anledningar. Så träffa man en lycklig klok kvinna som värdesätter och vet vad en man behöver.


    Menar du att nyseparerade 40-åringar är lätt att få i säng? Hur gammal är du egentligen - bara för att få perspektiv. 


    Jag är 40 nu, talar om tiden 30-36 (änna haft världens bästa dam nu i 4 år) 


    Det va lite som att plocka lösgodis innan med frånskilda 35-45 åringar, tidsfördriv innan en som faktiskt kunde tänka till dök upp Skrattande

  • Anonym (Öööh?)
    Anonym (Haha njut medan det varar innan katten) skrev 2022-11-23 16:30:30 följande:

    Jag är 40 nu, talar om tiden 30-36 (änna haft världens bästa dam nu i 4 år) 


    Det va lite som att plocka lösgodis innan med frånskilda 35-45 åringar, tidsfördriv innan en som faktiskt kunde tänka till dök upp Skrattande


    Så du tror inte att DU var ett tidsfördriv för 35-45 åringarna då? Du tar för givet att de ville ha något mer seriöst än ett knull. Intressant. 
  • Anonym (Haha njut medan det varar innan katten)
    Anonym (Öööh?) skrev 2022-11-23 17:08:04 följande:
    Så du tror inte att DU var ett tidsfördriv för 35-45 åringarna då? Du tar för givet att de ville ha något mer seriöst än ett knull. Intressant. 
    Med tanken på efterhängsenheten, tårar och oförståelse även om man sa att man inte va intresserad av förhållande så reklamera de sitt ointresse ganska konstigt😂
  • Anonym (Öööh?)
    Anonym (Haha njut medan det varar innan katten) skrev 2022-11-23 19:56:02 följande:
    Med tanken på efterhängsenheten, tårar och oförståelse även om man sa att man inte va intresserad av förhållande så reklamera de sitt ointresse ganska konstigt😂
    Näää, de var nog bara frustrerade över att de inte hann dumpa dig först. 
  • Anonym (Haha njut medan det varar innan katten)
    Anonym (Öööh?) skrev 2022-11-23 20:28:13 följande:
    Näää, de var nog bara frustrerade över att de inte hann dumpa dig först. 
    Ja såklart det måste ha varit så. Attans 
  • Maräng55

    Är väl ganska så vanligt förekommande!  Behöver ju inte handla om nån kris. Själv är jag tänd på äldre mogna kvinnor och enligt min erfarenhet så är det kanske en av de vanligaste fantasierna hos yngre män. 

  • Anonym (Kaffedraken)
    Maräng55 skrev 2022-12-02 06:58:40 följande:

    Är väl ganska så vanligt förekommande!  Behöver ju inte handla om nån kris. Själv är jag tänd på äldre mogna kvinnor och enligt min erfarenhet så är det kanske en av de vanligaste fantasierna hos yngre män. 


    Ja, det verkar vara vanligt att yngre män tänder på äldre kvinnor. Äldre kvinnor tänder på yngre män. Yngre kvinnor tänder på äldre män. Äldre män tänder på yngre kvinnor. Män tänder på jämnåriga. Kvinnor tänder på jämnåriga.

    Sammanfattning. Det varierar vilka man tänder på, men det är vanligt att män och kvinnor tänder på varann.
  • Intesomandrabarn

    Det där är sedan gammalt, äldre söker sig till yngre för att ungdomen återupplivar en själv, 

    hade själv en sån period när jag var 27-32, är 42+ idag. Drog över en mängd 17-22 åringar. 

  • Anonym (Arne)

    Var glad för att du är kvinna och tänder på yngre män. Du kommer enbart få handhjärta och ?you go girl? av din omgivning. Ja, visst fan är det en 40 årskris. Du kommer säker träffa en 23 årig DJ och finna lyckan. Om än för stunden.

  • Anonym (par)

    jag har alltid varit tänd på äldre kvinnor . i 20års åldern speciellt kvinnor 40-60 år. Jag har aldrig blivit kåt på unga tjejer.Min  sambo (65 år) berättade att mellan 41-51 år knullade hon bara killar 20-25 år.  Jag har frågat om hon vill knulla med två 20 åringar så får jag titta på. Nja, kanske,ska tänka på saken.  Vilken julklapp ojoj

  • Miss Sunny
    Anonym (par) skrev 2022-12-07 14:40:17 följande:

    jag har alltid varit tänd på äldre kvinnor . i 20års åldern speciellt kvinnor 40-60 år. Jag har aldrig blivit kåt på unga tjejer.Min  sambo (65 år) berättade att mellan 41-51 år knullade hon bara killar 20-25 år.  Jag har frågat om hon vill knulla med två 20 åringar så får jag titta på. Nja, kanske,ska tänka på saken.  Vilken julklapp ojoj


    Jag är kv. 60+, och knullar unga män 25+ men sällan nån över 40. Flört
  • Anonym (många fördelar)
    Anonym (Haha njut medan det varar innan katten) skrev 2022-11-22 23:28:15 följande:

    Haha, nä då, allt mest lycklig över mina val och nuvarande läge. Fast nu blev jag ju faktiskt lämnad en gång av en sådan här lycksökare. Det va ganska hemskt. Men det är det bästa val hon någonsin tog åt mig . Det gick trist nog inte så bra för henne om och om och om igen. Men efter lite "lätta" 40 åringar som tidsfördriv som lämnat sina män pga de mest patetiska anledningar. Så träffa man en lycklig klok kvinna som värdesätter och vet vad en man behöver.


    Men smått förbluffad över hur galet många kvinnor det är som inte förstår att deras "speciella" uppmärksamhet de får baserar sig på att de är fruktansvärt lätta att få bara. 


    Kvinnor har blivit lata och får massa påhittat egenvärde. Änna synd att se bara. 


    Så någon kanske tänker till lite innan. Vem vet. 


    Ett strå av sanning kan det absolut ligga i dina bittra rader, men att det bara skulle handla om att äldre kvinnor är lätta att få och inte har något annat värde, det kan jag nästan med säkerhet säga att du har fel i.

    Det räcker med att läsa alla trådar härinne av stora mängder män som trånar efter äldre kvinnor år efter år. Väldigt många unga killar söker dessutom både intellektuellt djup och den erfarenhet en äldre kvinna har uppnått och drömmer ofta om att få utvecklas sexuellt och att få uppskattning,  som de kanske inte så ofta får av yngre självupptagna tjejer.  Många killar runt 20-40 mår heller så bra av obalansen i mognad och mål i livet och undviker snarare kvinnor mellan 25-35 eftersom de så ofta är inne på barngrejen med ansvar och föräldraskap som högsta prioritet. Något väldigt många män , särskilt i dagens samhälle inte önskar och de känner sig därför nedprioriterade av de yngre kvinnornas krav och statusmarkörer. Känner man så är det en fröjd att umgås med äldre kvinnor och ger så mycket mer. Jag har själv upplevt fördelarna med åldersskillnaderna och känner många som resonerar liknande. Det finns faktiskt en hel del yngre män som faktiskt gärna ingår seriösa relationer med äldre kvinnor.

    Hörde på nyheterna igår att äktenskap där kvinnan var den äldre hade störst chans att överleva:) Så kanske en winwinsituation!!!
  • Anonym (många fördelar)

    Och som svar på TS inlägg så är det inte konstigt alls för yngre män är ju otroligt läckra och är på sin peka både sexuellt och utseendemässigt.  Låter som en naturlig utveckling bara som ungefär alla män känner för unga kvinnor. Om du har chansen att ha sex med någon så go for it! Det är otroligt livgivande och sexigt.

Svar på tråden Varför tänder jag plötsligt på unga killar