• Anonym (Vad tror ni?)
    Mon 28 Nov 2022 18:15
    25662 visningar
    184 svar
    184
    25662

    Är förvirrad. Vad är denna mannen egentligen ute efter?

    Vi fick kontakt på Tinder för en vecka sedan. Och la till varandra sen på sociala medier.

    Han är 5 år äldre än mig och bor nästan 30 mil bort. Jag i Göteborg och han i Malmö.


    Herre jäklar vilket intresse denna mannen visar och fortfarande visar.

    Det går inte en dag att han inte skriver godmorgon eller kväll att han inte skriver god natt innan han lägger sig.

    Vi har chattat väldigt mycket. Det har blivit jätte intensivt och jag har absolut inga problem med det. 


    Han har börjat kalla mig för sin älskling. För sin framtida fru. Han skickar massor med hjärtan hela tiden. Och jag blir verkligen smickrad.

    Och ja. Jag vill verkligen träffa honom. Han är snygg så jag har inga problem med att åka ner.

    Vi båda har skrivit att vi är ute efter något seriöst och vi har faktiskt skrivit lite sex när vi chattat med varann. Dock inte skickat några naken bilder..

    Efter vår konversation idag blir jag liteee förvirrad faktiskt.

    Han började med att i morse som vanligt att skriva godmorgon och fråga om jag sovit gott och undra vad jag ska göra idag.

    Jag svarade att jag ska jobba och han är ledig skrev han.

    Efter några timmar skriver han igen
    (Önskar du var här extra mycket idag) och en ledsen emoji och ett hjärta.

    Först trodde jag det hade hänt nåt så jag undrade om allt är ok.

    Han svarar då att allt är ok men att han bara är kåt och vill ha sin framtida fru där och ingen annan.

    Jag säger till honom att han får onanera och undrar om det bara är sex i hans huvud hela tiden.

    Efter någon timme svarar han
    (Jag har precis onanerat. Jag är kåt 24/7 haha, därför behöver jag min kvinna här hos mig)

    Och på det har jag inte svarat.

    Det kanske är oskyldigt vad vet jag..

    Börjar ju undra vad han egentligen är ute efter. Blir lite förvirrad?

  • Svar på tråden Är förvirrad. Vad är denna mannen egentligen ute efter?
  • Anonym (Hgjj)
    Sat 3 Dec 2022 20:03
    Anonym (hmm) skrev 2022-12-03 18:46:25 följande:
    SÅ du är en moderator alltså. Ok. Blir ju inte förvånad då direkt över hur familjeliv sencurerar eller raderar inlägg som inte går under några regler överhuvudtaget utan enbart baseras på att mods går under anonyma namn för att sprida sitt manshat. Bra där! 
    Varför skulle jag vara det? Haha . nej du har fel. 
  • Anonym (Hgjj)
    Sat 3 Dec 2022 20:04
    Anonym (hmm) skrev 2022-12-03 18:46:25 följande:
    SÅ du är en moderator alltså. Ok. Blir ju inte förvånad då direkt över hur familjeliv sencurerar eller raderar inlägg som inte går under några regler överhuvudtaget utan enbart baseras på att mods går under anonyma namn för att sprida sitt manshat. Bra där! 
    Handlar dessutom inte om något hat mot män. Utan att man som tjej borde vara försiktig. Är du en men själv som blir arg för man vill att tjejer ska vara försiktiga kanske? 
  • Anonym (A)
    Sat 3 Dec 2022 20:12
    Anonym (Hgjj) skrev 2022-12-03 08:39:33 följande:
    Nu får vi ju verkligen hoppas att han inte gick på henne. Vad han än gjorde så är det ju ändå fel. Och ingen skuld läggs på henne överhuvudtaget. Men visst kan man tyda vissa beteenden som snacka snusk innan man ses. Man borde dra åt öronen då. Men man ska inte behöva vara rädd för att träffa en kille. Der är så jäkla hemskt. 
    Håller med
  • Sat 3 Dec 2022 20:24
    +1
    Anonym (hmm) skrev 2022-12-01 14:06:30 följande: #75
    Anonym (Varningsklocka) skrev 2022-12-01 13:29:35 följande:
    Det ÄR en risk för en kvinna att träffa en i princip främling, han bor 30 mil bort och de ska träffas ensamma hemma hos honom för att han är "obekväm" med offentlig plats.... Våldtäkt? Inte garanterat, men man behöver vara riskmedveten och ts verkar naiv.

    Visst, han är ute efter sex, rätt uppenbart, men frågan är om ts gränser kommer att överskridas eller inte (trots att hon kanske vill det från början). Och ja, risken är stor att ts återkommer senare med att något faktiskt har hänt som hon inte ville, antingen sexuellt eller våldsamt, eller bara att han drar åt tumskruvarna rent psykiskt med kontrollbehov och liknande.
    Borde ju vara ett straff för ren naivitet med då egentligen. Både ts o killen verkar ju ha sådana brister att en negativ händelse är att förutspå tillräckligt för att ingen borde straffas för vad som än händer alt att båda straffas för vad som än händer. Dvs OM det händer något negativt då.
     du tänker som en narcissist.
  • parnor­dqvist
    Sat 3 Dec 2022 20:28

    Tycker det låter som ett klassikt romansbedrägeri. Har han inte uttryckt önskemål om att låna pengar eller så?

  • Anonym (hmm)
    Sat 3 Dec 2022 20:30
    ClumsySmurf skrev 2022-12-03 20:24:10 följande:
     du tänker som en narcissist.
    Öhh.. du har citerat 2 stycken? Vem skriver du till ? Mig ? Isåfall vad exakt är narcissistiskt? Men kanske det inte var till mig ? 
  • Anonym (Finis­en)
    Sun 4 Dec 2022 13:11
    Anonym (hmm) skrev 2022-12-03 03:28:52 följande:

    Hjälper inte att skälla. Tror ts mår tillräckligt dåligt ändå just nu.


    Ingen kunde veta hur det skulle gå, däremot var vi många som såg risken. Men ts behöver uppenbarligen lära sig av sina misstag. 


    Så synd att kvinnor endast ska åka till "dom häftigaste".. då det förstör för så många bra singelmän där ute som faktiskt aldrig skulle göra illa en kvinna. 


    Alla män är inte dåliga, men kvinnor verkar lyckas välja dom dåliga relativt ofta.


    Frågan är vad man kan göra åt saken? Hur får man kvinnor att ändra på sina preferenser ? För menar dåliga män / människor kommer det ju alltid att finnas. 


    O hur kan man nå och lyfta fram dom bra männen i övrigt ? 


    Jo det kan man veta. Även om man inte läst TS tidigare trådar, så är det rätt uppenbart för alla att det skulle gå ut helvete. Det gör det alltid. Och jag skällde inte. Men om man gång på gång gör exakt samma misstag, ja då kan man faktiskt inte vänta sig ett nytt resultat.
  • Anonym (Hgjj)
    Sun 4 Dec 2022 15:30
    Anonym (Finisen) skrev 2022-12-04 13:11:45 följande:
    Jo det kan man veta. Även om man inte läst TS tidigare trådar, så är det rätt uppenbart för alla att det skulle gå ut helvete. Det gör det alltid. Och jag skällde inte. Men om man gång på gång gör exakt samma misstag, ja då kan man faktiskt inte vänta sig ett nytt resultat.
    Precis och ställer man frågan på ett forum borde man fundera på det folk säger. Inte bara strunta i det. Hoppas tråden är en trolltråd 
  • Anonym (hmm)
    Mon 5 Dec 2022 23:07
    Anonym (Finisen) skrev 2022-12-04 13:11:45 följande:
    Jo det kan man veta. Även om man inte läst TS tidigare trådar, så är det rätt uppenbart för alla att det skulle gå ut helvete. Det gör det alltid. Och jag skällde inte. Men om man gång på gång gör exakt samma misstag, ja då kan man faktiskt inte vänta sig ett nytt resultat.
    Anonym (Hgjj) skrev 2022-12-04 15:30:27 följande:
    Precis och ställer man frågan på ett forum borde man fundera på det folk säger. Inte bara strunta i det. Hoppas tråden är en trolltråd 
    Anonym (Hgjj) skrev 2022-12-03 20:04:15 följande:
    Handlar dessutom inte om något hat mot män. Utan att man som tjej borde vara försiktig. Är du en men själv som blir arg för man vill att tjejer ska vara försiktiga kanske? 

     


    Aj då. Det var visst inte något överdrivet fel på killen utan det var visst ts som var en stalker! Ingen våldtäkt ingen misshandel. FYYYY på Er ! 
    www.familjeliv.se/forum/thread/82137886-helgens-dejt-traff-gick-at-helvete-vem-har-gjort-fel-jag-eller-han


     

  • Anonym (Perka­)
    Mon 5 Dec 2022 23:29
    Anonym (hmm) skrev 2022-12-05 23:07:01 följande:
    Anonym (Hgjj) skrev 2022-12-04 15:30:27 följande:
    Precis och ställer man frågan på ett forum borde man fundera på det folk säger. Inte bara strunta i det. Hoppas tråden är en trolltråd 

     


    Aj då. Det var visst inte något överdrivet fel på killen utan det var visst ts som var en stalker! Ingen våldtäkt ingen misshandel. FYYYY på Er ! 
    www.familjeliv.se/forum/thread/82137886-helgens-dejt-traff-gick-at-helvete-vem-har-gjort-fel-jag-eller-han


     


    Varför skulle det vara samma?
    Här är de ju båda med på att träffas, har bestämt träff, vilket det inte var i den andra.
  • Anonym (Perka­)
    Mon 5 Dec 2022 23:29

    TS i den andra tråden är dessutom en kille...

  • Anonym (Hgjj)
    Tue 6 Dec 2022 06:55
    Anonym (Perka) skrev 2022-12-05 23:29:37 följande:

    TS i den andra tråden är dessutom en kille...


    Man kan ju inte helt veta att det är samma person. Har han eller hon sagt att det är samma tråd eller?
  • Anonym (Hgjj)
    Tue 6 Dec 2022 06:56
    Anonym (hmm) skrev 2022-12-05 23:07:01 följande:
    Anonym (Hgjj) skrev 2022-12-04 15:30:27 följande:
    Precis och ställer man frågan på ett forum borde man fundera på det folk säger. Inte bara strunta i det. Hoppas tråden är en trolltråd 

     


    Aj då. Det var visst inte något överdrivet fel på killen utan det var visst ts som var en stalker! Ingen våldtäkt ingen misshandel. FYYYY på Er ! 
    www.familjeliv.se/forum/thread/82137886-helgens-dejt-traff-gick-at-helvete-vem-har-gjort-fel-jag-eller-han


     


    Spela roll, nu är det denna tråden man läser i. Inte flera samtidigt.
  • Anonym (hmm)
    Tue 6 Dec 2022 16:25
    -1
    Anonym (Perka) skrev 2022-12-05 23:29:15 följande:
    Varför skulle det vara samma?
    Här är de ju båda med på att träffas, har bestämt träff, vilket det inte var i den andra.

    Förra tråden, 30 mil, "ner" med buss o killen på krogen med sina vänner.  Ts -Tjej.


    Denna tråden (länken) 20 mil, "ner" med tåg o killen på krogen med sina vänner, Ts-Kille.


    T om min tråd fiende i denna tråd ser likheterna bara att man har ändrat på dessa saker för att inte bli "igenkänd". Likheterna är så uppenbart slående att den som inte fattar att det är samma ts måste vara alltför godtrogen! 

Svar på tråden Är förvirrad. Vad är denna mannen egentligen ute efter?