• Anonym (Höst)

    Vill inte suga av!

    ej, jag behöver tips och råd från kloka människor för att lösa detta problem!

    Jag och min man har varit ihop snart 5 år och gifta i 3 år. Han har ganska vilda fantasier vilket inte är så passande för min del. Han vill gärna ha anal sex, avsugning, spruta i munnen osv. Anal sex är absolut inte okej för min del. Avsugning kan jag göra men då vill jag att han tvättar sig helst innan och vid stunder när han vill ha avsugning och jag säger det, då blir han besviken och vill inte ha det, börjar med tjatet att jag inte gör något, vill inte göra något etc. 


    Vill poängtera att vi är ofrivillig barnlösa också, så jag krigar med barnlöshet på ena sidan och andra sidan ska jag tillfredställa en man som är frustrurerad över att inte få njutning.  Det här har pågåt länge och han nämner det vid varje tillfälle han får att jag inte gör något, utan det är bara fabrikinställning som gäller. 


    Vi älskar varandra men sådana situationer (vilket sker ofta) börjar slita på förhållandet.
    Vad kan man göra? 

  • Svar på tråden Vill inte suga av!
  • Anonym (Fia)
    RuneBert skrev 2022-12-07 14:02:19 följande:
    Han hittar säkert en tjej som njuter av analsex och hon hittar säkert någon grabb som är ointresserad av det.
    Det viktigaste är att vi bekräftar TS som uppenbarligen inte har satt ord på att han ägnar sig åt fult maktspel och inte tvekar att tjata sig till analsex och är villig att begå övergrepp mot den som han gift sig med. 

    Till TS. Skaffa barn med en kompis eller via spermabank. Det är ett klokare val. Du vill inte sitta fast med den mannen sen. 
  • Anonym (Fia)

    Vad han hittar (en kvinna som vill suga av honom otvättad och går emot sin egen vilja?) är egentligen ointressant. Han är inte utsatt för utpressning eller övergrepp. Hans fru är kompromissvillig  kvinna som erbjuder honom avsugning om han först tvättar sig. 

  • Tom Araya
    Anonym (anonym) skrev 2022-12-06 21:45:19 följande:
    Han visste förmodligen hur hon var i sängen redan innan de gifte sig eftersom de var ihop ett par år innan, och hon visste nog också att han inte har samma preferenser som hon, så att de skulle vara lurade är osannolikt. 
    Det är inte jätteovanligt att man döljer en del av sin personlighet som man vet inte tilltalar sin partner eller att man beter sig lite annorlunda när man är nykär jämfört med hur man beter sig senare.

    Jag och mitt ex hade ett rikt sexliv under det första året (särbos). Direkt när vi flyttade ihop sjönk sexfrekvensen till 5-7 gånger i månaden och 10 månader senare var den ytterligare halverad. Det blev uppenbart för mig att hon själv var en stor del av att passion, fysisk närhet och sex hade försvunnit ur henne tidigare förhållande.
  • Anonym (Duschen)
    Anonym (Fia) skrev 2022-12-07 13:42:03 följande:

    Fast nu pratar vi inte om att TS är ovillig att tillfredsställa sin man, att ge. Hon vill inte suga av honom om han inte tvättar sig först. Då surar TS man. Hon beskriver hur han helt vägrar helt om hon ber honom tvätta sig, så att hon är villig att suga av honom. Det är det som gör det till utpressning. Han vill inte primärt bli avsugen. Han vill att TS ska göra något hon inte vill.

    Samma sak med analsex


     Hon vill absolut inte ha analsex,något hon är tydlig med.  Mannen tjatar. Att TS så tydligt absolut inte vill ha analsex måste respekteras. Det är ju inget nytt påfund från TS, utan något hon bara inte vill. Att tjata tills partnern ger med sig är inte att jämföra med generositet i ett pars sexliv. Och definitivt inget man ska jämföra med en massage. 

    Den här frågan handlar inte om två personer som inte kan kompromissa. Det handlar om en man som ägnar sig åt emotionell utpressning och om han lyckas, även övergrepp. 

    Personligen skulle jag lämna mannen. Bums. Han gör henne illa. 
    Håller med dig om att tjat och sura miner inte är något man ska behöva ta, och det i sig är inte heller något som ger krydda eller vilja till något. 

    Däremot är det rejäl friktion mellan TS och hennes man, och tjatet och frustrationen hennes man uppvisar tro jag kommer från något. Som vanligt i forum och det lilla man har att utgå från så är det ju enbart vilda spekulationer, men jag tror faktiskt att det är både TS och hennes man som jobbar på bra att dom har detta problemet. Så att TS man från ingen stans är en tyrann som pressar TS och att det är övergrepp när TS går runt och är gullig/mysig är nog inte troligt...

    Problemet här är ju inte att TS inte vill/inte kan tänka sig suga av sin man och att hon blir pressad mot sin vilja, hon vill att han ska vara ren innan. Absolut inget orimligt krav någon stans och visst är det så att han lätt kan gå och tvätta av sig innan. 

    Jämförelsen med massagen blir då att hon ser inte handlingen, avsugning, som ett problem utan att han inte fattar att han ska tvätta sig. Hon har påtalat detta och han blir sur/grinig. Här finns faktiskt enkla möjligheter för TS, istället för att kasta syra på elden genom att hon gnäller om att han borde göra något kan hon enkelt bara ta ett tillfälle där hennes kriterier uppfylls (ex efter dusch). Här blir då ett litet extra steg för henne då hon tar ett annat tillfälle och agerar istället för att gnälla på honom, men i slutändan ger båda två något och ett steg framåt. 

    Vet inte hur dessa situationer ser ut hemma hos TS men misstänker att om mannen skulle gå och tvätta av sig och gullar med TS och viskar "jag är nytvättad" så går hon inte igång på det heller...?

    Tror inte heller att TS kramar och klämmer på maken och säger något om att "jag är sugen på att ha dig i min mun, om du förbereder kuken så ska du få en upplevelse när du är klar... puss"

    Troligtvis ger mannen TS inviter, rör henne och får ett snäsande om "du får gå och tvätta av dig för jag tycker det är äckligt när du är smutsig och tror du att jag vill då eller?!" inte särskilt upphetsande för någon... 

    När det gäller analsex så ska hon absolut inte ställa upp på det  (eller något annat heller) om hon inte vill, givetvis! 
  • Anonym (Hm)
    Anonym (My) skrev 2022-12-04 07:40:51 följande:

    Så gulligt pryd du är, vilda fantasier som avsugning och spruta i munnen :) Sånt tillhör väl ändå vanligt vaniljsex som man pysslat med sen tonåren. Får han inte slicka dig heller? Har du provat analsex? Många kvinnor älskar det så prova om du inte gjort det. 


    Om du tycker att han fantasier är vilda undrar jag vad du går igång på? Är det bara missionären under täcket? 


    Men eftersom ni har så olika preferenser och man ska ju inte göra något man inte vill så får du väl antingen låta honom ha sex och experimentera med andra eller släppa honom helt så att han får chansen att uppleva ett roligt sexliv. Du får vara tydlig med att det inte blir något roligt sex med dig så vill han ha något annat så blir det skilsmässa. 


    Hehe, jag tänkte samma :) 

    Sen undrar jag ts om ni inte pratade om sex tidigt i förhållandet? Hade ju kanske varit bra att veta INNAN ni gifte er att ni inte alls verkar gilla samma sorts sex. 

    Undrar även - "analsex är inte okej", som i att du tycker det är fult och skamligt, eller inte okej som i att du testat och ogillade det? 
    För om det är nån föreställning om att det är hemskt osv, men att du inte har provat, så är mitt stora tips att testa först (säger jag som tjej) ;) 
  • Anonym (L)
    Anonym (Eva) skrev 2022-12-06 23:25:40 följande:
    Vilken urkraft du är, som upplyser, vägleder, styr upp & rättar till, så allt blir bra och rättvisa råder.

    Lova, lova, lova att du alltid finns här i tråden.

    Lova att vi får ta del av ditt ljus, ditt lugn, din och stora präktighet, så att vi kan rätta in oss efter dig och bli så där härligt lagoma. Just som du.
    Ja Eva, jag lovar att alltid förklara för dig att ingen är opopulär eller ointressant bara för att de inte vill utföra vissa sexuella handlingar Att få stå för sina egna gränsdragningar och önskemål utan att känna sig pressad är viktigt. Du vill framhäva dig sig själv som den idealiska och populära sexpartnern eftersom du ställer upp på allt. Problemet är att du försöker skambelägga andra som inte vill göra detsamma. Enligt dig blir man ointressant och utbytbar om man inte är lika sexuellt frigjord som du. Så ja, jag sprider gärna mitt ljus här för alla dem som tror att de är kassa sexpartner bara för att de inte begår övergrepp mot sig själva. Jag gör det framförallt för alla osäkra ungdomar som kanske känner sig kassa och otillräckliga när de läser dina inlägg. 
  • Anonym (Råger M)
    RuneBert skrev 2022-12-07 13:44:28 följande:
    Det blir ju så det slutar - att de går skilda vägar 
    Ajabaja Rune

    Som man får man inte klaga - Det är osexigt
    Som man får man inte tjata - Det är oschyst
    Som man får man inte hota med skilsmässa - Det är elakt

    Man skall hålla käften, le och låtsas vara glad, nöjd och tacksam.

    Skulle man anförtro sitt dåliga mående för en vän så är det dödsstraff på det
    i en relation om det kommer ut.  Man hänger inte ut privata och personliga
    saker till utomstående ( om man är man, alltså )


  • Anonym (Eva)
    Anonym (L) skrev 2022-12-08 09:46:33 följande:
    Ja Eva, jag lovar att alltid förklara för dig att ingen är opopulär eller ointressant bara för att de inte vill utföra vissa sexuella handlingar Att få stå för sina egna gränsdragningar och önskemål utan att känna sig pressad är viktigt. Du vill framhäva dig sig själv som den idealiska och populära sexpartnern eftersom du ställer upp på allt. Problemet är att du försöker skambelägga andra som inte vill göra detsamma. Enligt dig blir man ointressant och utbytbar om man inte är lika sexuellt frigjord som du. Så ja, jag sprider gärna mitt ljus här för alla dem som tror att de är kassa sexpartner bara för att de inte begår övergrepp mot sig själva. Jag gör det framförallt för alla osäkra ungdomar som kanske känner sig kassa och otillräckliga när de läser dina inlägg. 
    Vad för något nytt får vi lära oss av dig idag?
  • Anonym (L)
    Anonym (Eva) skrev 2022-12-08 10:09:15 följande:
    Vad för något nytt får vi lära oss av dig idag?
    Vi? Dra inte in andra skribenter i din kunskapsbrist. 
  • Anonym (Eva)
    Anonym (L) skrev 2022-12-08 10:30:46 följande:
    Vi? Dra inte in andra skribenter i din kunskapsbrist. 
    Det är ju jag och några 100 000 osäkra läsare här som gärna vill inspireras av dina imponerande kunskaper 

    Vad mer kan du bjussa på?
  • felix le chat
    Anonym (Eva) skrev 2022-12-08 10:37:52 följande:
    Det är ju jag och några 100 000 osäkra läsare här som gärna vill inspireras av dina imponerande kunskaper 

    Vad mer kan du bjussa på?
    Detta är ett diskussions forum, inte en chatt.
  • Anonym (Eva)
    felix le chat skrev 2022-12-08 10:40:50 följande:
    Detta är ett diskussions forum, inte en chatt.
    Min fråga är ställd till L.

    Är du L?
  • Anonym (Lyckligare nu)
    Anonym (Eva) skrev 2022-12-08 10:43:36 följande:
    Min fråga är ställd till L.

    Är du L?
    Eva och L tillför inte denna tråd någonting just nu. Skapa egen tråd för er pajkastning eller chatta med PM.

    Däremot är jag som Eva och gillar att prova nya saker. Det är inte detsamma som att "ställa upp på allt". Jag gillar att utforska och testa. Om jag inte gillar det blir det inte någon fler gång. Så man ställer inte upp för att mannen vill det, utan för att man vill se om det är någonting man själv gillar. Men var och en med sina gränser. Tycker man analsex är helt otänkbart måste det respekteras. 
  • felix le chat
    Anonym (Eva) skrev 2022-12-08 10:43:36 följande:
    Min fråga är ställd till L.

    Är du L?
    Är du synsvag ?  Står ju tydligt vilket nic jag har och intefan står det L
  • Anonym (Eva)
    felix le chat skrev 2022-12-08 11:29:18 följande:
    Är du synsvag ?  Står ju tydligt vilket nic jag har och intefan står det L
    Perfekt Felix - låt då L svara om jag ställer fråga till L.

    Det tror jag du klarar fint 
  • felix le chat
    Anonym (Eva) skrev 2022-12-08 11:33:07 följande:
    Perfekt Felix - låt då L svara om jag ställer fråga till L.

    Det tror jag du klarar fint 
    Detta är ett diskussions forum, inte en chatt.

    Läs
    Förstå
    Insikt
  • Anonym (Eva)
    Anonym (Lyckligare nu) skrev 2022-12-08 11:10:06 följande:
    Eva och L tillför inte denna tråd någonting just nu. Skapa egen tråd för er pajkastning eller chatta med PM.

    Däremot är jag som Eva och gillar att prova nya saker. Det är inte detsamma som att "ställa upp på allt". Jag gillar att utforska och testa. Om jag inte gillar det blir det inte någon fler gång. Så man ställer inte upp för att mannen vill det, utan för att man vill se om det är någonting man själv gillar. Men var och en med sina gränser. Tycker man analsex är helt otänkbart måste det respekteras. 
    Tror att budskapet till L att om man inte utvecklar/ utvecklas så blir man ointressant över tid skaver.

    Det gäller ju långt ifrån bara i frågor om sexualitet, det gäller ju t ex kring utbildning, arbete och relationer generellt.

    Obekvämt budskap, ja visst, men direkt applicerbart här på trådstartaren och hennes kille, som vill prova nya saker som TS inte själv vill.

    Vi funkar olika och vill olika.

    L förmedlar vettiga relevanta synpunkter, men det finns flera sidor av situationen.

    Antingen hittar trådstartaren och hennes kille fram till en lösning eller så går de skilda vägar.

    Bra om de klargör vad de vill innan ev barn kommer 
  • Anonym (L)
    Anonym (Eva) skrev 2022-12-08 11:43:23 följande:
    Tror att budskapet till L att om man inte utvecklar/ utvecklas så blir man ointressant över tid skaver.

    Det gäller ju långt ifrån bara i frågor om sexualitet, det gäller ju t ex kring utbildning, arbete och relationer generellt.

    Obekvämt budskap, ja visst, men direkt applicerbart här på trådstartaren och hennes kille, som vill prova nya saker som TS inte själv vill.

    Vi funkar olika och vill olika.

    L förmedlar vettiga relevanta synpunkter, men det finns flera sidor av situationen.

    Antingen hittar trådstartaren och hennes kille fram till en lösning eller så går de skilda vägar.

    Bra om de klargör vad de vill innan ev barn kommer 
    Det enda som skaver är din attityd till ofrivillig sex.
  • Anonym (Eva)
    Anonym (L) skrev 2022-12-08 13:04:53 följande:
    Det enda som skaver är din attityd till ofrivillig sex.
    På så vis, jo jo
  • Anonym (B)
    Anonym (Skär dig och FO!) skrev 2022-12-04 16:39:10 följande:
    "Tror att många kvinnor också hade blivit tjuriga om mannen inte ville slicka såvida de inte var helt nyduschade". Det vittnar om att du bara antar att kvinnor vill bli slickade. 
    Nej det gör det inte. Eller ska jag behöva skriva "Inte alla kvinnor...?". Du saknar läsförståelse och har ett avskyvärt nickname. "Skär dig och FO!"? Usch.
Svar på tråden Vill inte suga av!