• Anonym (S)

    Helgens dejt träff gick åt helvete. Vem har gjort fel? Jag eller han?

    Vi chattade med varandra i cirka en månad. 

    Och han jobbar som flygvärd. Så han brukar åka iväg mycket.
    Men han skulle vara ledig fredag till söndag. 


    Så jag passade på. Jag tog en stor risk och åkte ner till hans stad. 2 timmar med tåg tar det till honom då det är cirka 20 mil dit.

    Syftet med att åka ner till honom var att överraska honom. Jag visste ju att han var ledig och jag var så stensäker på att han skulle bli glad om jag kom ner. Med tanke på att vi skrev så mycket till varandra i nästan en månad. Och det blev han också. Han blev jätte glad.

    Jag hade ju en plan B. Om det hade skitit sig så hade jag mitt hotell rum för jag bokade hotell fredag till söndag. 


    När jag kom fram på fredag kväll. Gick jag till hotellet och checkade in. Jag skrev att jag var i hans stad och som sagt han blev glad men också förvånad. 


    Han skrev att han hemskt gärna vill ses men att han är ute och klubbar med sina vänner och att jag jätte gärna får joina dem om jag vill. Och det ville jag ju naturligtvis. 


    Vilken kväll vi hade. Han var jätte charmig. 
    Efter stängning frågade han om jag ville följa med honom hem och jag gjorde det.

    Vi hånglade i hans säng. Kramades. Och det blev lite oralsex men inget mer än så. Det var super mysigt. Verkligen.

    Sen när vi vaknade på lördagen så var han ganska bakis. Båda hade ju druckit. Jag sa att jag tänkte dra till mitt hotell som är i närheten och att jag kan komma tillbaka sen till honom med lite mat och föreslog om vi kunde se på film eller nåt.

    Tyvärr så ville han inte det. Han ville bara vara själv och inte göra något.

    När jag sen kom till mitt hotell så skickade jag ett meddelande. Jag tackade för igår. Och skrev att det var jätte mysigt och att jag verkligen vill träffa honom igen innan jag åker hem på söndagen.