• Anonym (S)

    Helgens dejt träff gick åt helvete. Vem har gjort fel? Jag eller han?

    Vi chattade med varandra i cirka en månad. 

    Och han jobbar som flygvärd. Så han brukar åka iväg mycket.
    Men han skulle vara ledig fredag till söndag. 


    Så jag passade på. Jag tog en stor risk och åkte ner till hans stad. 2 timmar med tåg tar det till honom då det är cirka 20 mil dit.

    Syftet med att åka ner till honom var att överraska honom. Jag visste ju att han var ledig och jag var så stensäker på att han skulle bli glad om jag kom ner. Med tanke på att vi skrev så mycket till varandra i nästan en månad. Och det blev han också. Han blev jätte glad.

    Jag hade ju en plan B. Om det hade skitit sig så hade jag mitt hotell rum för jag bokade hotell fredag till söndag. 


    När jag kom fram på fredag kväll. Gick jag till hotellet och checkade in. Jag skrev att jag var i hans stad och som sagt han blev glad men också förvånad. 


    Han skrev att han hemskt gärna vill ses men att han är ute och klubbar med sina vänner och att jag jätte gärna får joina dem om jag vill. Och det ville jag ju naturligtvis. 


    Vilken kväll vi hade. Han var jätte charmig. 
    Efter stängning frågade han om jag ville följa med honom hem och jag gjorde det.

    Vi hånglade i hans säng. Kramades. Och det blev lite oralsex men inget mer än så. Det var super mysigt. Verkligen.

    Sen när vi vaknade på lördagen så var han ganska bakis. Båda hade ju druckit. Jag sa att jag tänkte dra till mitt hotell som är i närheten och att jag kan komma tillbaka sen till honom med lite mat och föreslog om vi kunde se på film eller nåt.

    Tyvärr så ville han inte det. Han ville bara vara själv och inte göra något.

    När jag sen kom till mitt hotell så skickade jag ett meddelande. Jag tackade för igår. Och skrev att det var jätte mysigt och att jag verkligen vill träffa honom igen innan jag åker hem på söndagen.

    Han tyckte jag var gullig och tackade själv. Och han sa att han hade standby på söndagen. Han förklarade att det innebär att han kan bli kallad till jobbet om det behövs personal. Men att han hör av sig om han inte blir kallad.

    Sen på söndagen väntade jag och bara längta och längta. Jag ville verkligen träffa den Karl igen innan jag drog mig hemåt.

    Sen kom meddelandet. Han skrev att han blev kallad.

    Jag blev jätte besviken förstås. 
    Men jag var ju tvungen att acceptera det.

    Han skrev att han var på väg till flygplatsen. Och att vi gärna kan ses en annan dag.

    Jag skrev att det ser jag fram emot och tackade ännu en gång för en mysig kväll.

    Han skrev att han hör av sig ikväll när han är hemma och att han inte kan skriva mer eftersom han måste jobba.

    Jag drog till centralen och väntade på mitt tåg.

    Men sen helt plötsligt ser jag någon timme efter att han är aktiv på sociala medier. Och då började jag undra hur det ens är möjligt när man uppe i luften? Och jobbar?

    Och då slog tanken mig. Har han ljugit?

    Sen bestämde jag mig för vilket var mycket mycket mycket dumt. Att gå till honom för att se om han talade sanning. Jag visste ju vart han bodde.

    Han bor på bottenplan så man ser rakt in.
    Och när jag kommer fram är det tänt och teven är på. Jag ser att han ligger i soffan och röker.

    Fy attans vad besviken jag blev !!!! 
    Tårarna började rinna !!!! 


    Vad fan gör man nu tänkte jag? Bara åka hem eller konfrontera? 


    Först tog jag mig därifrån så han inte skulle se mig och sen skrev jag till honom.


    -Varför? Varför ljuger du att du är på jobbet när du är hemma? Varför inte bara berätta att du inte ville umgås istället?

    -För att jag är mesig. Haha. Jag vågade inte skriva att jag inte pallade ses idag. Haha. Förlåt mig. Skrev han.

    Jag försökte ringa honom men han ville inte svara utan skrev att jag skulle skriva istället. Och jag skrev att jag är besviken och väldigt ledsen. Att jag jätte gärna vill prata med honom.

    -Men jag e en person som e van o vara ensam, jag gillar dig och natten du va här och jag vill gärna göra de igen men jag e inte sån som vill ses hela tiden. Skrev han.

    Jag undrade om han bara var ute efter sex.

    Och han skriver
    -Inte meningen o ljuga men jag ville inte säga att jag inte orkar ses när du e här sista dagen. De e just sånt här jag tycker e jobbigt, jag vet att jag gjorde fel men trodde du hade åkt hem och jag sa bara att jag skulle jobba för att jag inte pallar ses idag.

    Jag försökte ringa igen men han ville inte svara. Han skriver att han är en sån som inte gillar prata i telefon och att jag ska skriva istället.

    Jag skriver att jag kommer till honom så vi kan prata face to face. För jag vill reda ut detta och jag började röra mig mot honom igen och hade telefonen i fickan med händerna eftersom det var svin kallt ute.

    När jag kommer fram hade han skrivit att jag ska sluta. Att jag ska skärpa mig. Att han inte orkar snacka med mig just nu.

    Jag blev väldigt irriterad på honom och skrev att jag står utanför och att jag inte vill gå förrän han kommer.

    Han skriver
    -Skärp dig. Nu är det stalker varning. Gå till centralen. Jag har inte lust se dig nu.

    Jag skriver
    -Jag har gått nu. Jag är en människa med känslor. Du har gjort mig väldigt ledsen nu. Jag har åkt jätte långt för att umgås och lära känna dig. Det minsta du kunde gjort vart kommit ut bett om ursäkt och pratat med mig.

    Han skriver
    -Jag e medveten om att jag ljög men nu blev de för ointressant för mig. Jag ber verkligen om ursäkt för mina handlingar men de e bättre du åker hem. Jag gillar inte sånt som ?jag e utanför, går inte förän du kommer? Förlåt för att jag ljög men jag är inte intresserad längre. Förlåt.

    Jag skriver
    -Kan vi ge det en ny chans? Jag är villig att mötas halvvägs för jag gillar dig och jag godtar din ursäkt. Du ljög för du ville vara ensam. Jag förstår det.

    Han skriver
    -De blev lite konstigt när jag säger att jag tycker du borde åka hem men säger att du helt plötsligt står utanför. Det är jävligt avtändande. Hade vi varit gifta sen 5 år så går man vidare men vi har träffats 1 gång o då går de fort o tappa intresse.

    Jag skriver
    -Eller så skäms du för att du ljög och blev påkommen.

    Han skriver
    -Har du alltid varit så här dramatisk efter första träff? 
    Det e bättre o avsluta helt känner jag nu. Jag känner tyvärr inte samma för dig som du gör för mig och jag vill inte plåga dig genom att låtsas det kanske kommer bli bra. Därför säger jag nu, jag önskar dig all lycka framöver för du förtjänar en fin kille, men den killen är inte jag iaf, sorry! Kram.

    Och sen blev jag blockerad på alla sociala medier vi hade varandra på.

    Jag vet att jag hade kunnat sköta allt detta annorlunda. Hade jag kunnat vrida tillbaka tiden så hade jag gjort det men det kan jag inte. 


    Jag blev så hemskt ledsen när jag insåg att han ljög för mig. Att han sa att han var och jobbade medan han bara var hemma. Han kunde ha varit ärlig bara!!! 


    Allting blev så jäkla fel!!!!

    Jag skuldbelägger mig väldigt mycket för detta. 


    Hur hade ni andra reagerat om ni var i mina skor?

  • Svar på tråden Helgens dejt träff gick åt helvete. Vem har gjort fel? Jag eller han?
  • EpicF
    Anonym (S) skrev 2022-12-05 23:02:37 följande:
    Ja det är sant faktiskt. Ursäkta mig för att jag bara vill vara någon och älska personen
    Du kan inte göra så som du har gjort. Dejter måste planeras i förhand och båda två måste vara med på att man ska dejta. Du kan inge vara dyka upp som gubben i lådan. 
  • Anonym (Stina)
    Anonym (S) skrev 2022-12-05 23:02:37 följande:
    Ja det är sant faktiskt. Ursäkta mig för att jag bara vill vara någon och älska personen

    Det är klart du vill. Alla vill det. Det är inget fel i att vilja det. 


    Problemet är att du gör alldeles för mycket alldeles för fort. Du känner inte de här killarna och det du känner är inte kärlek utan just längtan att vara med någon. Det här har att göra med din sjukdom. Du behöver ha en plan som du kan gå efter när de här impulserna kickar in. T ex: 
    istället för att åka iväg och träffa någon kan du ha bestämt att nästa gång du träffar någon så ska ni ses i din stad. 

    Ni ska träffas dagtid och utan alkohol inblandat  

    Du ska ha bestämt vilken tid dejten slutar, t ex en fika mellan 13 och 14.


    Ni ska ha minst tre dejter innan ni gör något sexuellt. 


    Du ska vänta på att den andre tar initiativet till att träffas. 

    Dessa steg är sådant som dels kommer sålla bort en del dåliga män och dels kommer att ge dig tid att andas, tänka och utvärdera vad som hänt. 


    Detta behöver du prata med din terapeut om. Du behöver ha en strategi för dessa situationer. 


    Den här killen du träffat i helgen kan du bara strunta i. Och om han tycker massa saker om dig? Och om han är sur? Strunta i honom! Han är helt oviktig! Du måste vara din egen bästa vän - stötta dig själv och var snäll mot dig själv. Det är du värd. 

  • Anonya

    Oj, vad konstig layout det blev.


    TS, angående det som hände i helgen:

    På internet är det svårt att veta vem man träffat och vad den personen vill. En del flirtar och chattar och skriver älskling och allt möjligt, utan att mena något mer, det är liksom ett litet internetäventyr. Därför ska man inte åka iväg och överraska någon. Man ska dessutom vara försiktig och ses på allmän plats.

    Mannen kunde ha varit ärlig och helt enkelt sagt att han inte vill ses. Men, hade du accepterat det? Han kunde också genast ha sagt att han måste jobba eller skyllt på något annat. 

    Mannen kunde alltså ha gjort det snyggare, men han tyckte väl det var lättast och kanske också schystast att komma med en liten lögn istället för att säga att han inte vill träffa dig. 


    Det finns nog andra också som skulle kolla utifrån om mannen var hemma eller på jobb som han sade, för att få veta helt enkelt. Men, allt som hände efter det är fel och onormalt. Det beror på din EIPS och du behöver få mer hjälp. Så här kan du inte ha det. Det är jobbigt för dig och kan bli farligt för dig för du mår så dåligt och självskadar dig eller råkar ut för fel personer. Dessutom är det väldigt obehagligt för den som råkar ut för att någon inte förstår att ett nej är ett nej, utan börjar skriva otrevliga saker och stå utanför.  


    Normalt sätt att reagera är att konstatera att killen ljugit, bli ledsen och/eller arg men INTE skriva eller säga något mer till killen och inte berätta att man är utanför lägenheten. 
    Man går därifrån, om man orkar hittar man något kul att trösta sig med (se något i staden, äta något extragott osv). Är man för ledsen eller arg så söker man sig till sitt hotellrum eller ut i skogen och gråter ut. Om man har någon att ringa eller sms:a till kan man göra det. Skriva ner vad som hänt. Springa en runda. Slå på sängen eller banka på ett träd. 

    Det är viktigt att du får hjälp så att det inte händer fler gånger. Bästa är om du kan låta bli att dejta tills du fått mer hjälp. Ett måste du lära dig: ett nej är alltid ett nej! Det gäller inte bara sex, utan också att ses eller ha kontakt med någon. Det är tufft när någon inte vill ha kontakt när man själv vill det, men man MÅSTE acceptera det. Det lönar sig heller inte att tjata, utan det gör bara att den andra personen blir ännu mer säker på att den inte vill ses. 


     

  • Maja10

    Vissa ör som bussar. De kommer och går.
    Du blev väldigt sårad av hans undvikande feghet.
    Klart att det är fel men det gör fan ont att bli avvisad.
    Riktigt ont.
    Nej, tänk på dig. Sätt dig i första rum.
    Tänk att sån kille vill du inte ha i ditt liv heller! 
    Gå ut igen och som de säger hoppa på hästen. Det gjorde jag o det hjälpte! 
    Ut på dejtingsidor! Troligtvis kommer du få massa svar och fina komplimanger av ev. Dejter...
    Det var inte meningen! 
    Nästa gång- låt daten besöka där du bor alt mötas halva vägen! Om det inte är någon som visar genuint intresse inte en avdankad med cigg i munnen! 
    Sträck på dig! Kram från en som blivit catfishad i tre månader! 

  • Tom Araya

    Jag tycker att han behandlade dig illa och förtjänar inte dig, Vänd dig om och gå, se det inte som en förlust, utan en vinst.

  • Anonym (Nfnf)
    Anonym (S) skrev 2022-12-05 23:02:37 följande:
    Ja det är sant faktiskt. Ursäkta mig för att jag bara vill vara någon och älska personen
    Men nu får du faktiskt släppa den killen. ni träffades bara en gång. Lägg ner 
  • Anonym (Hmm..)
    Maja10 skrev 2022-12-05 23:23:43 följande:

    Vissa ör som bussar. De kommer och går.
    Du blev väldigt sårad av hans undvikande feghet.
    Klart att det är fel men det gör fan ont att bli avvisad.
    Riktigt ont.
    Nej, tänk på dig. Sätt dig i första rum.
    Tänk att sån kille vill du inte ha i ditt liv heller! 
    Gå ut igen och som de säger hoppa på hästen. Det gjorde jag o det hjälpte! 
    Ut på dejtingsidor! Troligtvis kommer du få massa svar och fina komplimanger av ev. Dejter...
    Det var inte meningen! 
    Nästa gång- låt daten besöka där du bor alt mötas halva vägen! Om det inte är någon som visar genuint intresse inte en avdankad med cigg i munnen! 
    Sträck på dig! Kram från en som blivit catfishad i tre månader! 


    Nej nej nej.... Det sista ts bör göra är att gå ut på dejtingsidor och försöka träffa en ny man. Han är för psykiskt dålig för att klara det just nu.
    Han bör fokusera på sin terapi och sitt mående till 100% tills han har fått verktyg att klara av dejtandet. Så nej, ts bör lägga killar och dejtande helt på hyllan ett bra tag.
  • Fiona M
    Anonym (S) skrev 2022-12-05 23:02:37 följande:
    Ja det är sant faktiskt. Ursäkta mig för att jag bara vill vara någon och älska personen
    Kanske satte du fingret på problemet här.
    Du är någon även om du inte har någon att älska eller som älskar dig.
    Det låter skitklyschigt, men du skulle må bättre om du trivdes med dig själv istället för att jaga bekräftelse och bli besviken gång på gång.
    OK
  • Kockobello
    Maja10 skrev 2022-12-05 23:23:43 följande:

    Vissa ör som bussar. De kommer och går.
    Du blev väldigt sårad av hans undvikande feghet.
    Klart att det är fel men det gör fan ont att bli avvisad.
    Riktigt ont.
    Nej, tänk på dig. Sätt dig i första rum.
    Tänk att sån kille vill du inte ha i ditt liv heller! 
    Gå ut igen och som de säger hoppa på hästen. Det gjorde jag o det hjälpte! 
    Ut på dejtingsidor! Troligtvis kommer du få massa svar och fina komplimanger av ev. Dejter...
    Det var inte meningen! 
    Nästa gång- låt daten besöka där du bor alt mötas halva vägen! Om det inte är någon som visar genuint intresse inte en avdankad med cigg i munnen! 
    Sträck på dig! Kram från en som blivit catfishad i tre månader! 


    Haha.

    Nej.
  • Spigger86

    Fattar inte varför det är så bråttom med att ha sex på första dejten nuförtiden. Det är som upplagt för att man ska bli sårad. Nu var det visserligen bara oralsex, men ändå. Sen var det absolut stalkervarning. Lite fult av honom att ljuga absolut. Men vill han inte träffas så får du respektera det.

  • Anonym (?)
    Anonym (S) skrev 2022-12-05 16:15:30 följande:

    JAG FATTAR INTE VARFÖR SKA JAG FÅ TA ALL SKIT FÖR !!?? Det var han som ljög för mig !!!!!!!!


    Ni hade träffats EN gång och han drog en vit lögn för att inte såra dig. Det är inte hela världen. Hade han varit ärlig och sagt att han inte kände för att träffa dig, så hade du ändå blivit förkrossad, eller hur?

    Du verkar inte alls vara redo för en relation. Du behöver mer terapi innan du kan börja dejta.

    Stämmer det som folk skriver i tråden att du har startat många tidigare trådar om liknande händelser? Är du man eller kvinna?
  • Anonym (Kim)
    Anonym (?) skrev 2022-12-06 11:03:50 följande:
    Ni hade träffats EN gång och han drog en vit lögn för att inte såra dig. Det är inte hela världen. Hade han varit ärlig och sagt att han inte kände för att träffa dig, så hade du ändå blivit förkrossad, eller hur?

    Du verkar inte alls vara redo för en relation. Du behöver mer terapi innan du kan börja dejta.

    Stämmer det som folk skriver i tråden att du har startat många tidigare trådar om liknande händelser? Är du man eller kvinna?
    Tror du han erkänner det? Mängder med trådar med samma grundinnehåll. Totalt avsaknad av självinsikt. Tar inte till sig något av terapin. Djupt tragisk människoöde. Eller ett troll som härjar. 
  • EpicF
    Anonym (Kim) skrev 2022-12-06 13:15:34 följande:
    Tror du han erkänner det? Mängder med trådar med samma grundinnehåll. Totalt avsaknad av självinsikt. Tar inte till sig något av terapin. Djupt tragisk människoöde. Eller ett troll som härjar. 
    Tyvärr så tror jag inge han är ett troll. Snap-konversationen var verklig. 
  • Anonym
    Kockobello skrev 2022-12-06 10:16:53 följande:
    Haha.

    Nej.
    Du har verkligen växt ofantligt i mina ögon på sistone.
  • Anonym (ejTS)

    Läst vad du skrivit men inte alla kommentarer.
    På mig låter det som att han inte tände på dig riktigt när han väl träffade dig IRL. Sånt kan hända. Sen pushade du på och han fegade ur. Han borde ha kunnat prata med dig face 2 face. Du blev dåligt behandlad. 
    Så egentligen är det ingens fel. Kanske att du hade för stora förväntningar? Att mötas IRL kan vara en stor grej och som kullkastar allt man trott efter långvarig chat.

  • Påskliljaa23

    Låter mer som att du har en enorm osäkerhet inom dig. Tillit är dessutom A och O. Har dock full förståelse att du kände dig sviken att han ljög. Men det ger dig absolut inte rätten att stå utanför hans lägenhet, och nästintill trakassera honom. Är det här ett beteende som uppstår varje gång du träffar en kille? Isåfall är det något du bör ta tag i. Skickar styrekramar <3

  • Anonym (annat forum)

    Hej TS
    Är du samma person som i somras hade det kämpigt med att vänta på en man vars båt gick sönder och som skyllde på det ena och det andra?

  • Anonym (Nfnf)
    Anonym (annat forum) skrev 2022-12-07 12:37:06 följande:

    Hej TS
    Är du samma person som i somras hade det kämpigt med att vänta på en man vars båt gick sönder och som skyllde på det ena och det andra?


    Sluta gissa. 
  • Anonym (gösses)

    Fåse nu, snubben blåser dig men du undrar ändå vad du ska göra?

    Vad brukar man göra med människor som ljuger TS?

  • Anonym (Läskigt gränslös)
    Anonym (S) skrev 2022-12-05 04:43:34 följande:
    Helgens dejt träff gick åt helvete. Vem har gjort fel? Jag eller han?

    Vi chattade med varandra i cirka en månad. 

    Och han jobbar som flygvärd. Så han brukar åka iväg mycket.
    Men han skulle vara ledig fredag till söndag. 


    Så jag passade på. Jag tog en stor risk och åkte ner till hans stad. 2 timmar med tåg tar det till honom då det är cirka 20 mil dit.

    Syftet med att åka ner till honom var att överraska honom. Jag visste ju att han var ledig och jag var så stensäker på att han skulle bli glad om jag kom ner. Med tanke på att vi skrev så mycket till varandra i nästan en månad. Och det blev han också. Han blev jätte glad.

    Jag hade ju en plan B. Om det hade skitit sig så hade jag mitt hotell rum för jag bokade hotell fredag till söndag. 


    När jag kom fram på fredag kväll. Gick jag till hotellet och checkade in. Jag skrev att jag var i hans stad och som sagt han blev glad men också förvånad. 


    Han skrev att han hemskt gärna vill ses men att han är ute och klubbar med sina vänner och att jag jätte gärna får joina dem om jag vill. Och det ville jag ju naturligtvis. 


    Vilken kväll vi hade. Han var jätte charmig. 
    Efter stängning frågade han om jag ville följa med honom hem och jag gjorde det.

    Vi hånglade i hans säng. Kramades. Och det blev lite oralsex men inget mer än så. Det var super mysigt. Verkligen.

    Sen när vi vaknade på lördagen så var han ganska bakis. Båda hade ju druckit. Jag sa att jag tänkte dra till mitt hotell som är i närheten och att jag kan komma tillbaka sen till honom med lite mat och föreslog om vi kunde se på film eller nåt.

    Tyvärr så ville han inte det. Han ville bara vara själv och inte göra något.

    När jag sen kom till mitt hotell så skickade jag ett meddelande. Jag tackade för igår. Och skrev att det var jätte mysigt och att jag verkligen vill träffa honom igen innan jag åker hem på söndagen.

    Han tyckte jag var gullig och tackade själv. Och han sa att han hade standby på söndagen. Han förklarade att det innebär att han kan bli kallad till jobbet om det behövs personal. Men att han hör av sig om han inte blir kallad.

    Sen på söndagen väntade jag och bara längta och längta. Jag ville verkligen träffa den Karl igen innan jag drog mig hemåt.

    Sen kom meddelandet. Han skrev att han blev kallad.

    Jag blev jätte besviken förstås. 
    Men jag var ju tvungen att acceptera det.

    Han skrev att han var på väg till flygplatsen. Och att vi gärna kan ses en annan dag.

    Jag skrev att det ser jag fram emot och tackade ännu en gång för en mysig kväll.

    Han skrev att han hör av sig ikväll när han är hemma och att han inte kan skriva mer eftersom han måste jobba.

    Jag drog till centralen och väntade på mitt tåg.

    Men sen helt plötsligt ser jag någon timme efter att han är aktiv på sociala medier. Och då började jag undra hur det ens är möjligt när man uppe i luften? Och jobbar?

    Och då slog tanken mig. Har han ljugit?

    Sen bestämde jag mig för vilket var mycket mycket mycket dumt. Att gå till honom för att se om han talade sanning. Jag visste ju vart han bodde.

    Han bor på bottenplan så man ser rakt in.
    Och när jag kommer fram är det tänt och teven är på. Jag ser att han ligger i soffan och röker.

    Fy attans vad besviken jag blev !!!! 
    Tårarna började rinna !!!! 


    Vad fan gör man nu tänkte jag? Bara åka hem eller konfrontera? 


    Först tog jag mig därifrån så han inte skulle se mig och sen skrev jag till honom.


    -Varför? Varför ljuger du att du är på jobbet när du är hemma? Varför inte bara berätta att du inte ville umgås istället?

    -För att jag är mesig. Haha. Jag vågade inte skriva att jag inte pallade ses idag. Haha. Förlåt mig. Skrev han.

    Jag försökte ringa honom men han ville inte svara utan skrev att jag skulle skriva istället. Och jag skrev att jag är besviken och väldigt ledsen. Att jag jätte gärna vill prata med honom.

    -Men jag e en person som e van o vara ensam, jag gillar dig och natten du va här och jag vill gärna göra de igen men jag e inte sån som vill ses hela tiden. Skrev han.

    Jag undrade om han bara var ute efter sex.

    Och han skriver
    -Inte meningen o ljuga men jag ville inte säga att jag inte orkar ses när du e här sista dagen. De e just sånt här jag tycker e jobbigt, jag vet att jag gjorde fel men trodde du hade åkt hem och jag sa bara att jag skulle jobba för att jag inte pallar ses idag.

    Jag försökte ringa igen men han ville inte svara. Han skriver att han är en sån som inte gillar prata i telefon och att jag ska skriva istället.

    Jag skriver att jag kommer till honom så vi kan prata face to face. För jag vill reda ut detta och jag började röra mig mot honom igen och hade telefonen i fickan med händerna eftersom det var svin kallt ute.

    När jag kommer fram hade han skrivit att jag ska sluta. Att jag ska skärpa mig. Att han inte orkar snacka med mig just nu.

    Jag blev väldigt irriterad på honom och skrev att jag står utanför och att jag inte vill gå förrän han kommer.

    Han skriver
    -Skärp dig. Nu är det stalker varning. Gå till centralen. Jag har inte lust se dig nu.

    Jag skriver
    -Jag har gått nu. Jag är en människa med känslor. Du har gjort mig väldigt ledsen nu. Jag har åkt jätte långt för att umgås och lära känna dig. Det minsta du kunde gjort vart kommit ut bett om ursäkt och pratat med mig.

    Han skriver
    -Jag e medveten om att jag ljög men nu blev de för ointressant för mig. Jag ber verkligen om ursäkt för mina handlingar men de e bättre du åker hem. Jag gillar inte sånt som ?jag e utanför, går inte förän du kommer? Förlåt för att jag ljög men jag är inte intresserad längre. Förlåt.

    Jag skriver
    -Kan vi ge det en ny chans? Jag är villig att mötas halvvägs för jag gillar dig och jag godtar din ursäkt. Du ljög för du ville vara ensam. Jag förstår det.

    Han skriver
    -De blev lite konstigt när jag säger att jag tycker du borde åka hem men säger att du helt plötsligt står utanför. Det är jävligt avtändande. Hade vi varit gifta sen 5 år så går man vidare men vi har träffats 1 gång o då går de fort o tappa intresse.

    Jag skriver
    -Eller så skäms du för att du ljög och blev påkommen.

    Han skriver
    -Har du alltid varit så här dramatisk efter första träff? Det e bättre o avsluta helt känner jag nu. Jag känner tyvärr inte samma för dig som du gör för mig och jag vill inte plåga dig genom att låtsas det kanske kommer bli bra. Därför säger jag nu, jag önskar dig all lycka framöver för du förtjänar en fin kille, men den killen är inte jag iaf, sorry! Kram.

    Och sen blev jag blockerad på alla sociala medier vi hade varandra på.

    Jag vet att jag hade kunnat sköta allt detta annorlunda. Hade jag kunnat vrida tillbaka tiden så hade jag gjort det men det kan jag inte. 


    Jag blev så hemskt ledsen när jag insåg att han ljög för mig. Att han sa att han var och jobbade medan han bara var hemma. Han kunde ha varit ärlig bara!!! 


    Allting blev så jäkla fel!!!!

    Jag skuldbelägger mig väldigt mycket för detta. 


    Hur hade ni andra reagerat om ni var i mina skor?


    Herregud. Du låter ju totalt gränslös och märklig. Man åker väl inte till någon utan att det är bestämt när man inte ens känner varann. Du beter dig verkligen som en stalker, förstår att du blev blockad. Sjukt obehagligt 
Svar på tråden Helgens dejt träff gick åt helvete. Vem har gjort fel? Jag eller han?