• Anonym (Trash)

    Är det att vara trash?

    Medelåldern, invan, inga barn, reser med ex flickvän mycket yngre men kallar sig singel och rör sig på dejtingsajter, röker varje dag i sin andrahandslägenhet genom fönstret!och på jobb röster, stor förespråkare för socialdemokraterna och varit feminist.

    Är det trash?

  • Svar på tråden Är det att vara trash?
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Trash) skrev 2022-12-08 15:11:50 följande:

    Han tog stryptag på mig under sexet. Blev lätt chockad. Första gången.


    Ja just det ja, det också. Fattar inte varför du fortsätter förstöra ditt liv. Det är inte så att du har en diagnos som gör att du har svårt med relationer, sätta gränser osv?
  • Anonym (Varning!)
    Anonym (Trash) skrev 2022-12-08 15:11:50 följande:
    Han tog stryptag på mig under sexet. Blev lätt chockad. Första gången.

    Han är farlig. En person som gör något sådant, utan att först kolla att du är med på det, kan komma att gå över vilka gränser som helst.
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Trash) skrev 2022-12-08 15:11:50 följande:

    Han tog stryptag på mig under sexet. Blev lätt chockad. Första gången.


    Ja och du är ju fortfarande ihop med honom så då gillar du väl det så vad är problemet?
  • Anonym (äcklad)

    Troll som ständigt är i farten är trashigt.

  • Anonym (....)
    Anonym (Trash) skrev 2022-12-08 14:25:11 följande:
    Han valde att ej ha kondom under alla de ggr.
    Och du har inget ansvar själv? 
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Nej) skrev 2022-12-08 15:48:13 följande:
    Ja just det ja, det också. Fattar inte varför du fortsätter förstöra ditt liv. Det är inte så att du har en diagnos som gör att du har svårt med relationer, sätta gränser osv?
    jag misstänker faktisk trolldiagnos Flört
  • Anonym (Trash)

    Är manliga feminister annorlunda?

  • Anonym (sådär)
    Anonym (Trash) skrev 2022-12-08 17:15:56 följande:

    Är manliga feminister annorlunda?


    Båda är trashiga men manliga feminister är ännu trashigare eftersom de antigen gillar att bli hatade eller fejkar sin feminism för att få knulla unga arga tjejer med en rad issues/dianoser.
  • Anonym (Nej)
    Anonym (sådär) skrev 2022-12-08 16:23:17 följande:
    jag misstänker faktisk trolldiagnos Flört
    Det skulle kunna vara så illa! Man får iaf hoppas.
  • Anonym (Trashigt)

    Trash är att ha oskyddat sex och inte informera sin partner (nej det spelar ingen roll att han sagt nej till kondom, även du har ett ansvar och du bör säga nej, både för hans och din egen skull. Gud vet vad du fått för sjukdomar av honom. Han verkar ju leva ett riktigt sexuellt liv. Du är jävligt naiv om du tror något annat)
    Trash är att ha sex med någon som uppenbarligen ligger runt (ha lite respekt för dig själv kvinna)

  • Anonym (qwerty)

    Ja han är trash, men men du vill ju ändå ligga med han

Svar på tråden Är det att vara trash?