• Anonym (Frustrerad)

    Sambo som hellre onanerar än har sex...

    Ja som titeln lyder, min sambo (tjej) tar hellre till sin dildo än att ha sex med mig (kille). Vi har varit ihop i runda slängar 5 år och sambos typ 4 år.
    Vi har haft problem länge med sexlivet och genom åren pratat ofta om det, men det blir liksom aldrig någon förändring?
    Har uppriktigt frågat henne för ca halvår sedan om hon hellre onanerar än har sex med mig, varpå hon blev lite stött och proklamerade att så absolut inte va fallet.
    Trots det så fort jag lämnar hemmet för att göra något så har dildon varit framme, ofta har jag försökt förföra henne innan detta och blivit nekad dessutom..

    Utöver detta så har allt intresse för vad som händer i sängkammaren försvunnit, nu är det bara missionären som gäller. Trots att vi båda hade (första året som par) en hel del kinks. 

    Blir tokig snart, vet inte vad jag ska ta mig till och jag blir mer och mer frustrerad och sårad för varje dag som går, och att försöka prata om det blir inte bra för "de har vi pratat om".... vad ska jag göra?

  • Svar på tråden Sambo som hellre onanerar än har sex...
  • Anonym (Frustrerad)
    Anonym (C) skrev 2023-01-01 19:44:02 följande:
    Är det nu jag bara ska svara "oväntat" för att jag utgår ifrån att du börja trolla? 

    Orkar inte förklara. Du får lära dig hur det är meningen att man skall vara lyhörd.

    Vill du inte lära dig här inne så gå in på youtube och sök på Melli Monaco.. Hon är grym på att säga det som killar behöver förstå och kvinnor själva inte vågar säga.
    Nej, men utifrån ditt dryga svar kan jag anta att du trollar? Hur tycker du att jag ska formulera mig om jag inte förstår hur du menar då, mig veteligen va jag ganska tydlig.
    Tack för referens iallafall
  • Core
    Anonym skrev 2023-01-01 18:00:48 följande:

    Jag vet inte
    Min man är likadan. Han onanerar hellre än har sex med mig. Han tar aldrig initiativ till kramar eller sex. Sorgligt


    Tar du initiativ? Frågar, för när det förväntas av mig att vara initiativtagare jämt, dör gnistan helt. det blir som att jag ska vara den som ska tigga om sex fast det ska vara ömsesidigt

    sen kommer sura kommentarer efter nån månad om att jag aldrig vill längre
  • Anonym (C)
    Anonym (Frustrerad) skrev 2023-01-01 20:07:49 följande:
    Förstår... får nog öva på dedär då
    Att Lyssna. Är att ställa öppna frågor och inte vänta på sin egen tur att prata. 

    Annars har man bara en konversation med någon som väntar på sin egen tur att prata. 

    Det är väldigt mycket som förändras när en kille börjar "lyssna". 

    Men som sagt, ta en titt på Melli Monaco. Har märkt att hon har skitbra tips på saker man kan göra. 
  • Anonym (Frustrerad)
    Core skrev 2023-01-01 20:11:23 följande:
    Tar du initiativ? Frågar, för när det förväntas av mig att vara initiativtagare jämt, dör gnistan helt. det blir som att jag ska vara den som ska tigga om sex fast det ska vara ömsesidigt

    sen kommer sura kommentarer efter nån månad om att jag aldrig vill längre
    Tog initiativ jämt fram tills ett tag sedan, då tröttnade jag och slutade helt. Numera försöker jag nån gång i veckan men blir alltid samma svar
  • Anonym (Frustrerad)
    Anonym (C) skrev 2023-01-01 20:19:13 följande:
    Att Lyssna. Är att ställa öppna frågor och inte vänta på sin egen tur att prata. 

    Annars har man bara en konversation med någon som väntar på sin egen tur att prata. 

    Det är väldigt mycket som förändras när en kille börjar "lyssna". 

    Men som sagt, ta en titt på Melli Monaco. Har märkt att hon har skitbra tips på saker man kan göra. 
    Ska göra det när tid finnes!
  • Anonym (C)
    Anonym (Frustrerad) skrev 2023-01-01 20:53:15 följande:
    Tog initiativ jämt fram tills ett tag sedan, då tröttnade jag och slutade helt. Numera försöker jag nån gång i veckan men blir alltid samma svar
    Tycker att det låter som att du borde sluta försöka, och fokusera på dig själv under ett tag. 





    Lycka till man! Och jag hoppas att det vänder och blir bra. 
  • Anonym (Frustrerad)
    Anonym (C) skrev 2023-01-01 21:02:54 följande:
    Tycker att det låter som att du borde sluta försöka, och fokusera på dig själv under ett tag. 

    Lycka till man! Och jag hoppas att det vänder och blir bra. 
    Ja det får jag nog göra, tack för tips!
  • Anonym (C)
    Anonym (Frustrerad) skrev 2023-01-01 22:10:04 följande:
    Ja det får jag nog göra, tack för tips!
    Jadu, och tack själv! Fick sitta en stund här och bolla tankar med dig, och kom på lite skit som jag själv måste börja syssla med ;) 
  • Anonym (gofy)

    Är dildon större? Om inte så är den bara bättre:)

  • Anonym (Fia)

    Sex och onani är två olika saker. Jag kan vilja onanera när jag är stressad, för att få ur en känsla ur kroppen, ofta kommer jag då på under en minut. Det har väldigt lite med lust och njutning att göra. Om hon mår lite dåligt psykiskt kan onanin vara en stressventil för henne. Onani är dessutom kravlöst vilket sex inte är: 

    Jämför dig inte med dildon utan fokusera på att få er relation att må bra och henne att må bra. då kommer lusten att komma tillbaka. 

  • Anonym (Bengt-Åke)

    Vi hade sex i lördags, sen ville jag igen söndag morgon. Kröp in under hennes täcke och började smeka henne försiktigt. "Vart är du på väg", frågade hon. Precis som på teve. "Från Trosa till Fittja", svarade jag.

  • Anonym (Frustrerad)
    Anonym (gofy) skrev 2023-01-02 10:51:18 följande:

    Är dildon större? Om inte så är den bara bättre:)


    Varken större eller bättre, har flertalet gånger fått höra att den inte räcker till. Va längesen nu dock
  • Anonym (Frustrerad)
    Anonym (Fia) skrev 2023-01-02 11:02:50 följande:

    Sex och onani är två olika saker. Jag kan vilja onanera när jag är stressad, för att få ur en känsla ur kroppen, ofta kommer jag då på under en minut. Det har väldigt lite med lust och njutning att göra. Om hon mår lite dåligt psykiskt kan onanin vara en stressventil för henne. Onani är dessutom kravlöst vilket sex inte är: 

    Jämför dig inte med dildon utan fokusera på att få er relation att må bra och henne att må bra. då kommer lusten att komma tillbaka. 


    Låter rimligt när du formulerar det så!
  • Anonym (Kvinna i samma sits)

    Jag har fått förklaringen att det är snabbare och enklare när min kille onanerar. Har erbjudit mig att göra det åt honom men det tycker han blir fel. Då vill han att vi båda ska ha skoj och det resonemanget kan jag köpa.

  • Anonym (Frustrerad)
    Anonym (Kvinna i samma sits) skrev 2023-01-02 17:45:15 följande:

    Jag har fått förklaringen att det är snabbare och enklare när min kille onanerar. Har erbjudit mig att göra det åt honom men det tycker han blir fel. Då vill han att vi båda ska ha skoj och det resonemanget kan jag köpa.


    Absolut att det blir de. Men är man kåt har man väl ändå suget att ligga mer än att onanera.
Svar på tråden Sambo som hellre onanerar än har sex...