• Corduroy

    Sambon har inget intresse alls…

    vi har haft ett ok sexliv, från 1ggr i veckan till nån gång i månaden. Men senaste året ( efter vårt tredje barn) så har all lust försvunnit?. 


    hon blir bara arg o irriterad när det kommer på tal och jag har helt slutat att ?ta initiativ ?? moment 22. 


    oerhört frustrerande då jag som person vill ha närhet inte just sexet jag saknar utan just närhet.. 

    nån som varit i liknande situatio eller nån som sitter inne med något tips jag kan göra? 


    vill gärna höra era synpunkter på detta? 

  • Svar på tråden Sambon har inget intresse alls…
  • Anonym

    Tråd nummer 7000 minst om en man som får gå kåt...

  • Anonym (40ish)

    Ja, men dock ett väldigt aktuellt ämne. Hur ska vi tackla detta? 

    Jag skulle vilja mena att detta är ett av männens största problem idag. Är det inte vikande lust så är kvinnor överlag så jäkla dåliga i sängen, så när man väl får till det önskar man nästan att man inte lagt allt det jobb som det krävdes...

  • Anonym (Dansös)
    Anonym (40ish) skrev 2023-01-09 22:17:39 följande:

     Är det inte vikande lust så är kvinnor överlag så jäkla dåliga i sängen, så när man väl får till det önskar man nästan att man inte lagt allt det jobb som det krävdes...


    It takes two to tango....
  • Tukt
    Anonym (40ish) skrev 2023-01-09 22:17:39 följande:

    Ja, men dock ett väldigt aktuellt ämne. Hur ska vi tackla detta? 

    Jag skulle vilja mena att detta är ett av männens största problem idag. Är det inte vikande lust så är kvinnor överlag så jäkla dåliga i sängen, så när man väl får till det önskar man nästan att man inte lagt allt det jobb som det krävdes...


    Kan dock tycka det finns något i kritiken som kanske också visar på varför problemen finns.
    Det där att en har ett problem, och sedan gör man inte hemläxan och kollar vad som skrivits innan...för att sedan reflektera och efter det kanske komma med en fråga som mer handlar om ens egna situation, än övergripande.
    Om en tänker så i relationen, så är det också lätt att mycket saker går förlorat.
    Det är lätt att vara lat i en relation, men det är inte speciellt bra.
  • Anonym (Ola Nicklasson)

    Väldigt vanligt och ja, då får man helt enkelt runka och hoppas på bättre tider.

  • Anonym (Enkelt)

    Ingen ide att försöka förstå sig på kvinnor. Som jag ser det har du tre val:

    1. Runka istället, det fungerar faktiskt ganska bra. Och modellerna på nätet är troligen snyggare än din fru.

    2. Var otrogen. Fungerar väl bara om du har "lätt" att hitta någon annan kvinna att vara otrogen med. Kräver oftast bra utseende och tillfälle.

    3. Sluta helt med sex. Kan också fungera men kräver åtminstone i början en hel del självbehärskning.

    Så. Nu vet du.

  • Anonym (Ms)

    Skaffa inte fler barn :) jag som kvinna skulle uppskatta en ögonbindel och sen att få kyssar på min kropp.
    Du kanske ska börja pussa henne innelår då vill hon nog ha mer Av dig.  
    Jag anser att sex är viktigt i förhållande, jag kräver de från min man också och han blir ju glad. 


    det är viktigt att en kvinna ska känna sig attraktiv och kanske inte gör de om man har småbarn. Mins barn är tonåren så vi har kanske lite mer tid. Men när jag själv köpte sexiga underkläder då kände jag mig snyggare och då kom lusten fram mer och mer. 
    Sen är det så här att är man ett par så får man tar tiden att ha sex för att man ska känna sig ?bekräftad? jag tycker inte om ordet bekräfta men ja nu skrev jag det Att skylla på att man är trött jobb barn osv bla bla bla det är en dålig ursäkt. 


     

Svar på tråden Sambon har inget intresse alls…