• Anonym (Alicia78)

    Ge en chans eller slänga?

    Har kommit över det här lite med tiden, dels för att jag vet att det finns andra killar, sedan lite därtill. 


    kom iallafall på min kille köpa sex bilder av tjejer, nakna, även videos. vi snackar alltså Swish, vet inte exakt hur länge han gjort detta och när han har gjort det. Men sedan detta så är allt väldigt förändrat. det är ganska stora summor vi pratar om totalt, han har kunnat vara snål Och otrevlig mot mig medan han gjort detta. Han fick liksom utbrott på Ica mot mig efter detta, han körde in med min bil i en annan bil men menade att det inte var hans fel Och blev sur på mig. 


    Jag tänker inte gå igenom det här mer detaljerat, men han hade även fått recensioner som köpare. 


    personligen vill jag inte skryta, men jag har väldigt mycket underkläder som lockar samt även andra killar som skrivit till mig då och då men jag svarar inte?! varför skulle jag?! 


    och fan vad förbannad han blev när jag kom på honom. 


    kul när banken ser alla tjej namn hit och dit. 


    Han gör inget direkt för mig efter detta, nu är han ju en ung grabb men kom igen?! 

  • Svar på tråden Ge en chans eller slänga?
  • Anonym (Alicia78)

    Han är 23 år, jag 25. 

  • Anonym (Alicia78)
    Anonym (A) skrev 2023-01-23 19:58:12 följande:

    Vad ska du med honom till?


    Saken är att han har varit väldigt snäll och är det också, men detta var liksom under en period. men det kommer tider då jag då och då tänker på detta. 
  • Anonym (Loppan)
    Anonym (Alicia78) skrev 2023-01-23 19:59:58 följande:
    Saken är att han har varit väldigt snäll och är det också, men detta var liksom under en period. men det kommer tider då jag då och då tänker på detta. 
    Om du tänker ett varv till kring hans agerande så har han ju faktiskt köpt sexuella tjänster. Och det är naivt och tro att det är oskyldiga bilder från vanliga tjejer. Nej dessa tjejer lever på att sälja sig själv på olika sätt. Det är sexhandel och prostitution som han glatt betalar för. 

    Att han har snälla sidor betyder ingenting alls. Det tar inte bort det faktum att han har  sjuk syn på kvinnor och sex. Troligen är sexmissbrukare och dessutom beter sig utåtagerande mot dig vilket aldrig är okej. 

    Varför vill du ha en kille som beter sig såhär sunkigt? 
  • Fjäril kär
    Anonym (Alicia78) skrev 2023-01-23 19:59:58 följande:
    Saken är att han har varit väldigt snäll och är det också, men detta var liksom under en period. men det kommer tider då jag då och då tänker på detta. 
    Fel. En man som visar respekt och är snäll skulle aldrig göra så här mot sin flickvän. Punkt. 
  • Anonym (Alicia78)
    Anonym (Loppan) skrev 2023-01-23 20:35:08 följande:
    Om du tänker ett varv till kring hans agerande så har han ju faktiskt köpt sexuella tjänster. Och det är naivt och tro att det är oskyldiga bilder från vanliga tjejer. Nej dessa tjejer lever på att sälja sig själv på olika sätt. Det är sexhandel och prostitution som han glatt betalar för. 

    Att han har snälla sidor betyder ingenting alls. Det tar inte bort det faktum att han har  sjuk syn på kvinnor och sex. Troligen är sexmissbrukare och dessutom beter sig utåtagerande mot dig vilket aldrig är okej. 

    Varför vill du ha en kille som beter sig såhär sunkigt? 

    Han visar ju inget mot det sexuella mot mig dirent. 


    vet inte.. 

  • Anonym (Alicia78)
    Fjäril kär skrev 2023-01-23 20:36:24 följande:
    Fel. En man som visar respekt och är snäll skulle aldrig göra så här mot sin flickvän. Punkt. 
    Nej jag vet och varje gång blir han arg och frågar ?vadå vill du inte vara med mig??
  • Fjäril kär
    Anonym (Alicia78) skrev 2023-01-23 20:44:51 följande:
    Nej jag vet och varje gång blir han arg och frågar ?vadå vill du inte vara med mig??
    Vad exakt har han som ingen annan kan ge dig? Varför måste det vara just han?
  • Anonym (Loppan)
    Anonym (Alicia78) skrev 2023-01-23 20:44:24 följande:

    Han visar ju inget mot det sexuella mot mig dirent. 


     


    Jo han valde att betala för sex. Det är ju att visa dig att han inte bryr sig om dig på rätt sätt.
    Att köpa sex online via bilder och filmer är ju samma sak som att ha varit otrogen. Det hade ju lika gärna kunnat vara en tjej från Tinder liksom..

    Tycker du inte att du är värd bättre? 
  • Anonym (A 2)
    Anonym (Loppan) skrev 2023-01-23 20:35:08 följande:
    Om du tänker ett varv till kring hans agerande så har han ju faktiskt köpt sexuella tjänster. Och det är naivt och tro att det är oskyldiga bilder från vanliga tjejer. Nej dessa tjejer lever på att sälja sig själv på olika sätt. Det är sexhandel och prostitution som han glatt betalar för. 

    Att han har snälla sidor betyder ingenting alls. Det tar inte bort det faktum att han har  sjuk syn på kvinnor och sex. Troligen är sexmissbrukare och dessutom beter sig utåtagerande mot dig vilket aldrig är okej. 

    Varför vill du ha en kille som beter sig såhär sunkigt? 
    +1
  • Anonym (Dumpa)
    Anonym (Alicia78) skrev 2023-01-23 19:59:58 följande:
    Saken är att han har varit väldigt snäll och är det också, men detta var liksom under en period. men det kommer tider då jag då och då tänker på detta. 
    Dumpa. Det kommer garanterat nya såna ?perioder?.
  • Anonym (Alicia78)
    Anonym (Dumpa) skrev 2023-01-24 20:14:53 följande:
    Dumpa. Det kommer garanterat nya såna ?perioder?.

    Nu är det flera gånger han kommit hem med olika killkompisar och jag ligger halvnaken trött, han är full och jag ligger och sover, han öppnade dörren så hans killkompis såg mig i bh. 

    istället för att komma hem till mig istället. 

  • Anonym (Kyrkogatan 2)

    Du har valt att vara med honom, så något har han tydligen.

  • Anonym (mlKÖN;KÖ)
    Anonym (Alicia78) skrev 2023-01-29 02:44:10 följande:

    Nu är det flera gånger han kommit hem med olika killkompisar och jag ligger halvnaken trött, han är full och jag ligger och sover, han öppnade dörren så hans killkompis såg mig i bh. 

    istället för att komma hem till mig istället. 


    Varför skriver du ens mer om detta? Dumpa aset, han är ingenting att ha, det måste du väl ändå inse själv? . 


    Packa ihop hans grejer när du vaknar och kasta ut honom ögonaböj. 

Svar på tråden Ge en chans eller slänga?