• Anonym (less på riktigt)

    Är vädret så här jäkla grått i hela Norden

    Under vintertid? 


    På riktigt ? Solen har varit framme vid 2 tillfällen vad ajg vet de senaste 2 månaderna. första gången i 10 min under hårda vindar.


    O andra gången när man var instängd på arbetet. 


    Är det såhär jävla grått i Finland, Danmark och Norge på riktigt hela tiden ??


    Är människan inte dum i huvudet som bosatte sig här uppe ??? 


    Fy fan vad deprimerande det är under vinter halvåret i Sverige alltså.

  • Svar på tråden Är vädret så här jäkla grått i hela Norden
  • Anonym (C)
    Anonym (less på riktigt) skrev 2023-01-25 18:36:26 följande:
    Du verkar ju uppenbart schizofrien också. Först uppger du manlig tillfredsställelse o nu kvinnlig tillfredsställelse. 

    Seriöst du behöver sluta tänka på sex och lära dig hur man pratar / skriver med folk. 
    Tror du behöver sluta onanera så mycket så ditt liv blir lite roligt.. 
  • Anonym (C)

    Gnälla om vädret. Är det så det brukar vara när du snackar med folk 

  • Anonym (C)
    Anonym (less på riktigt) skrev 2023-01-25 18:51:06 följande:
    O du behöver uppenbarligen skaffa dig ett arbete märker jag. Samt ev spärras in på psyk i 2 år innan det.
    Inte behöver väl du hålla på att försöka oroa dig över det? Till skillnad från ditt liv, så verkar ju mitt liv fint.
  • Anonym (C)
    Anonym (less på riktigt) skrev 2023-01-25 18:53:56 följande:

    D är uppenbarligen en enuck eller kvinnlig motsvarighet. Då det ända du tänker på är sex och verkar sjuk i huvudet på riktigt. 


    Att prata om vädret är en allmän neutral grej. Det är inte att i sin första mening häva ur sig om sex samt att försöka påkasta en annan vad den ev gör eller inte gör sexuellt. Det är fullt onormalt vilket mitt samtals ämne inte är.


    Haha, jobbigt för dig, att folk vet nu att du onanerar 'lit för mycket?

    Herregud, höj dig själv o sluta försöka va så otrevlig. 
  • Anonym (C)
    Anonym (less på riktigt) skrev 2023-01-25 18:58:12 följande:

    Det vet man ju inte. Du kanske sitter inlåst pga fetma i mammas källare och aldrig ser vädret överhuvudtaget utan bara drömmer om att få komma ut i den friska luften? Därav som du kanske blir så stött över att jag klagar på att det är så grått ute? 


    Du har det antagligen inte bättre då du går igång för fullt. Totalt meningslöst att reagera som du gör i den här tråden. Bevisar än en gång att du har psykiska problem.


    Nej jag är rätt snygg och en kvinna bjöd in sig själv till mig tidigare idag. Medans du sitter där är otrevlig och gnäller på vädret. Då du har testosteronbrist och borde sluta med din onani. 
  • Anonym (Gäsp)
    Anonym (C) skrev 2023-01-25 18:19:12 följande:
    Jag tror att DU har något psykiskt problem! om du onanerar så jävligt när du är ensam att livet börjar kännas grått och tråkigt lilla gumman!
    Sluta trolla nu, det var tråkigt redan första gången.
  • Anonym (Gäsp)

    Alltså, vädret är fruktansvärt. Helt fruktansvärt. Det är så deprimerande, MEN jag kan glädja dig med att solen går upp 2 minuter tidigare var dag nu. Hjälper ju lite att veta ändå, trots att man aldrig ser den. 

  • Anonym (C)
    Anonym (Gäsp) skrev 2023-01-25 19:14:37 följande:
    Sluta trolla nu, det var tråkigt redan första gången.
    Åh herregud. Att varenda onanist ska försöka komma in i tråden och bli gnällig.
  • Anonym (less på riktigt)
    Anonym (Gäsp) skrev 2023-01-25 19:16:56 följande:

    Alltså, vädret är fruktansvärt. Helt fruktansvärt. Det är så deprimerande, MEN jag kan glädja dig med att solen går upp 2 minuter tidigare var dag nu. Hjälper ju lite att veta ändå, trots att man aldrig ser den. 


    Ja, det är väl alltid något. Men tänker att det inte kommer bli mycket bättre försen i slutet av april ev ? Har väl snöat i Maj med någon gång med. Vill ha sommar nu, eller åtminstone vindstilla o lite sol o inte så ruggigt.
  • Anonym (C)
    Anonym (less på riktigt) skrev 2023-01-25 19:17:31 följande:

    Stackars kvinnan som inte visste bättre om dig. 


    Hon har tagit några tittar på mig, o sen så bjöd hon in sig själv till mig! 

    Annat är det förmodligen med dig. Som försöker snacka väder, att du är lowkey deprimerad och så massa annat skit o såna grejer. 

    Här har du lösningen. Sluta tyck så jävla synd om dig själv. Och sluta upp med all din onani!
  • Anonym (less på riktigt)
    Anonym (C) skrev 2023-01-25 19:20:50 följande:
    Hon har tagit några tittar på mig, o sen så bjöd hon in sig själv till mig! 

    Annat är det förmodligen med dig. Som försöker snacka väder, att du är lowkey deprimerad och så massa annat skit o såna grejer. 

    Här har du lösningen. Sluta tyck så jävla synd om dig själv. Och sluta upp med all din onani!

    O ändå fick du dig inget? Viket slöseri med testesterone låter det som.


    Nej då tycker inte synd om mig själv. Bara deprimerad p ga vädret. Missade den soliga dagen då jag var på arbetet dessutom. Det var lite frustrerande. 


    Jag behöver sol. Antar du endast behöver gubb tonga, solbrillor, brun utan sol o en spegel ifrån Liseberg som får dig att tro att du har testosterone för att må bra. 

  • Anonym (C)
    Anonym (less på riktigt) skrev 2023-01-25 19:26:18 följande:

    O ändå fick du dig inget? Viket slöseri med testesterone låter det som.


    Nej då tycker inte synd om mig själv. Bara deprimerad p ga vädret. Missade den soliga dagen då jag var på arbetet dessutom. Det var lite frustrerande. 


    Jag behöver sol. Antar du endast behöver gubb tonga, solbrillor, brun utan sol o en spegel ifrån Liseberg som får dig att tro att du har testosterone för att må bra. 


    Enda jag behövde ifrån livet denna underbara morgon var min egen, o inte din utsikt!

    Åhh, var du deprimerad! Var du på jobbet. Var vädret inte rolit? 
  • Anonym (Gäsp)
    Anonym (less på riktigt) skrev 2023-01-25 19:20:50 följande:
    Ja, det är väl alltid något. Men tänker att det inte kommer bli mycket bättre försen i slutet av april ev ? Har väl snöat i Maj med någon gång med. Vill ha sommar nu, eller åtminstone vindstilla o lite sol o inte så ruggigt.
    Jag bor i Skåne så här blir det vår tidigt iaf. Men jag är från södra Norrland så snö i maj och juni har jag upplevt min beskärda del av! Jag kan ärligt säga att jag hatar vädret i Sverige. Är det konstigt svenskar ses som inbundna när man knappt kan gå ut halva året, liksom? 
  • Anonym (GE MIG VÅR!!)

    Vädret är deprimerande, mörkret är urjobbigt och jag önskar man kunde gå i idé som djuren. Börjar redan efter midsommar- mörkare för vare dag. Nu ska det ha vänt, men när det blir som idag att garagelampan inte ens släcks för det är mörkt mitt på dagen pga total dimma då spelar de där 2 minuterna ingen roll.
    Mars, april och maj är enda uthärdliga månaderna öht.

  • Dr Nail

    Nej, det är bra. Man blir piggare när det är mörkt och kallt för det är då överlevnadsinstinkterna kickar in, kroppen vaknar och kämpar. Vetenskap, googla det. Annars blir man som en slö arab när det är varmt och skönt hela tiden.

  • Myten7891

    Helt klart att våra förfäder var lite dumma i huvudet som valde att bosätta sej här.. hade jag fått göra om hade jag flyttat söderut säg spanien när jag var i 20 års åldern.. nu vid 37 känns det lite sent.. men när den dagen kommer och jag inte behöver jobba mer kommer ja inte spendera en vinter i denna del av världen. det är en sak som är solklar 😉


    John
Svar på tråden Är vädret så här jäkla grått i hela Norden