• Anonym (Alien)

    Har du blivit bortförd av utomjordingar?

    Finns det någon/några på detta forum som blivit bortförd/haft kontakt med utomjordingar? Hur gick mötet till i så fall? Var du rädd? Kände du dig hotad? Eller fick du information?

  • Svar på tråden Har du blivit bortförd av utomjordingar?
  • Anonym (Nda)

    Det kan jag inte svara på, de krävde att jag skrev på en nda. 

  • Anonym

    När jag berättade att jag varit scout, blev de så imponerade att de gav mig en sjunde examenia och höjde min lön med 15 000.

  • Anonym (ska berätta)

    Min mamma har haft en upplevelse en gång.

    När hon var tonåring var hon ute och promenerade på en landsväg med en liten pojke i en barnvagn. Helt plötsligt kom en svart bil farandes i så pass hög hastighet att hon var tvungen att hoppa ner i diket med vagn och allt. När hon tittade upp var bilen helt försvunnen.

    Detta hade hon berättat för mig för länge sedan. När jag blev äldre läste jag av en slump en bok om utomjordingar där många hade upplevt något liknande med svarta bilar. Jag tog upp det med mamma och frågade om hon möjligtvis hade sett någon i bilen. Då rös hon så att hårstråna stod upp på armarna. Hon sa - varför frågar du det? Ja, jag såg ett par "personer" i bilen. De hade stora sneda ögon och brunaktig hy. Hon trodde att de var djävlar och dessutom insåg hon att hon kände igen dem. Sedan dess har hon tänkt att hon är förföljd av djävulen. Galen tanke förstås, men betänk att hon var mycket ung när det hände. 

    Det faktum att hon kände igen dem tror jag beror på att hon hade träffat dem förut. Sedan vet jag inte om de har fört bort henne eller inte, men jag tror att de har koll på vissa människor av någon anledning. 

  • Anonym (Alien)
    Anonym (ska berätta) skrev 2023-01-27 09:32:42 följande:

    Min mamma har haft en upplevelse en gång.

    När hon var tonåring var hon ute och promenerade på en landsväg med en liten pojke i en barnvagn. Helt plötsligt kom en svart bil farandes i så pass hög hastighet att hon var tvungen att hoppa ner i diket med vagn och allt. När hon tittade upp var bilen helt försvunnen.

    Detta hade hon berättat för mig för länge sedan. När jag blev äldre läste jag av en slump en bok om utomjordingar där många hade upplevt något liknande med svarta bilar. Jag tog upp det med mamma och frågade om hon möjligtvis hade sett någon i bilen. Då rös hon så att hårstråna stod upp på armarna. Hon sa - varför frågar du det? Ja, jag såg ett par "personer" i bilen. De hade stora sneda ögon och brunaktig hy. Hon trodde att de var djävlar och dessutom insåg hon att hon kände igen dem. Sedan dess har hon tänkt att hon är förföljd av djävulen. Galen tanke förstås, men betänk att hon var mycket ung när det hände. 

    Det faktum att hon kände igen dem tror jag beror på att hon hade träffat dem förut. Sedan vet jag inte om de har fört bort henne eller inte, men jag tror att de har koll på vissa människor av någon anledning. 


    Intressant historia. Man undrar ju vad det kan ha varit. Hade hon någon aningen om var hon kände igen personerna ifrån? 

    Har du själv upplevt något liknande? 
  • Anonym (Vill veta)

    Intressant historia.
    vad Var Det du läste av en slump? Och vart hävde detta?

  • Anonym (Vill veta)
    Anonym (Vill veta) skrev 2023-01-27 17:06:25 följande:

    Intressant historia.
    vad Var Det du läste av en slump? Och vart hävde detta?


    Detta är till signaturen (ska berätta)
  • Anonym (ska berätta)
    Anonym (Alien) skrev 2023-01-27 16:53:59 följande:
    Intressant historia. Man undrar ju vad det kan ha varit. Hade hon någon aningen om var hon kände igen personerna ifrån? 

    Har du själv upplevt något liknande? 
    Nej, jag har inte upplevt något. Har bara hört folk berätta om att de har sett ufos. Men det kan ju lika gärna vara något annat de har sett. Nej, hon minns inte varifrån hon kände igen dem. 
    Anonym (Vill veta) skrev 2023-01-27 17:06:25 följande:

    Intressant historia.
    vad Var Det du läste av en slump? Och vart hävde detta?


    Utanför Stockholm. Jag läste Whitley Striebers bok Närkontakt. 

  • Anonym (Alien)
    Anonym (ska berätta) skrev 2023-01-27 17:15:08 följande:
    Nej, jag har inte upplevt något. Har bara hört folk berätta om att de har sett ufos. Men det kan ju lika gärna vara något annat de har sett. Nej, hon minns inte varifrån hon kände igen dem. 
    Anonym (Vill veta) skrev 2023-01-27 17:06:25 följande:

    Intressant historia.
    vad Var Det du läste av en slump? Och vart hävde detta?


    Utanför Stockholm. Jag läste Whitley Striebers bok Närkontakt. 

    Har din mamma något speciellt som utmärker henne? 
    Jag har läst en del om personer som säger sig blivit kontaktade/ bortförda och har alltid undrat hur de blivit utvalda, eller om vi är mer som labbråttor som väljs ut på ren slump. 
  • Anonym (ska berätta)
    Anonym (Alien) skrev 2023-01-27 17:24:44 följande:
    Har din mamma något speciellt som utmärker henne? 
    Jag har läst en del om personer som säger sig blivit kontaktade/ bortförda och har alltid undrat hur de blivit utvalda, eller om vi är mer som labbråttor som väljs ut på ren slump. 
    Nej hon är en helt vanlig svensk kvinna och har levt ett högst ordinärt, men bra liv. 
Svar på tråden Har du blivit bortförd av utomjordingar?