• Anonym (Koala­n)
    Fri 27 Jan 2023 12:42
    385 visningar
    3 svar
    +1
    3
    385

    Singeltjejer Facebook

    En grej jag sett ofta på sistone är när tjejer nyss blivit singlar. Då står det inget om deras relationsstatus. Annars brukar tjejer ofta ange att dom är singel.
    Är det för att de behöver få vara ensamma ett tag och hämta sig, och sen när de är redo igen så ser man "singel" igen på deras relationsstatus?

  • Svar på tråden Singeltjejer Facebook
  • Anonym (Plutt­)
    Fri 27 Jan 2023 14:18
    #1

    Är du ute och stalkar unga tjejer på Facebook, Draken?

  • Anonym (äää)
    Fri 27 Jan 2023 14:47
    #2
    Anonym (Koalan) skrev 2023-01-27 12:42:25 följande:
    Singeltjejer Facebook

    En grej jag sett ofta på sistone är när tjejer nyss blivit singlar. Då står det inget om deras relationsstatus. Annars brukar tjejer ofta ange att dom är singel.
    Är det för att de behöver få vara ensamma ett tag och hämta sig, och sen när de är redo igen så ser man "singel" igen på deras relationsstatus?


    Du fattar väl att alla inte gör likadant! Sluta spamma, snälla! 
  • Anonym (Frida­)
    Fri 27 Jan 2023 16:43
    #3

    De vill väl helt inte ange någon relationsstatus på FB?! Jag har aldrig haft det, varken som gift, singel eller nu i ett nytt förhållande. De jag är vän med kan utläsa det ändå av de inlägg jag gör. 
    Sedan tror jag att det är scammare som på något sätt söker på det - många bekanta har berättat att de fått massa vänförfrågningar, meddelanden osv från folk över hela världen när de ändrat sin status till singel.

Svar på tråden Singeltjejer Facebook