• Anonym (...)

    Varför gör hon så?

    En kvinna som jag har mött flera gånger i verkligheten som jag skriver lite till emellanåt..


    Hon svarar alltid ca 3 korta meddelanden. Sedan försvinner hon. 


    Hon skriver aldrig först men svarar alltid när jag skriver. Ändå gulligt att hon svarar varje gång men svårt att lära känna henne när hon försvinner hela tiden.


    Fast ned tanke på vad jag snarare inte gjorde så är det gulligt av henne att svara mig överhuvudtaget. Menar, killarna lär ju stå på rad för henne. 


     


     

  • Svar på tråden Varför gör hon så?
  • Anonym (G)

    Negativa svar är FL-standarden, så det får man leva med här om man startar en tråd.

  • Anonym (Varför-draken)
    Anonym (...) skrev 2023-01-30 23:22:43 följande:

    haha men va ska man göra.. alla utom du  var ju så negativa i den här tråden. Fick t om tumme ner på inlägget ovanför. Någon gillade alltså inte att jag berättade varför det inte blev någon dejt och att jag skrev att hon var jättevacker. Det var visst något dåligt. haha


    Aja, tur att du kom förbi iallafall bro, tack! Tungan ute


    Fast nu hittar du ju på så att du tror dig själv. Du fick inte en tumme ner för att du berättade att hon var jättevacker. För det hade du inte skrivit i inlägget. Du fick en tumme ner för att du inte lämnar henne ifred. När ska du fatta att du ska sluta skriva när du inte får något intresse tillbaka? Nä, det ska försökas igen och igen. Och sedan förklara. Hon skiter väl fullständigt i om du tycker att hon är jättevacker. Så jävla dumt alltså.
  • Anonym (...)
    Anonym (Varför-draken) skrev 2023-01-31 13:05:15 följande:
    Fast nu hittar du ju på så att du tror dig själv. Du fick inte en tumme ner för att du berättade att hon var jättevacker. För det hade du inte skrivit i inlägget. Du fick en tumme ner för att du inte lämnar henne ifred. När ska du fatta att du ska sluta skriva när du inte får något intresse tillbaka? Nä, det ska försökas igen och igen. Och sedan förklara. Hon skiter väl fullständigt i om du tycker att hon är jättevacker. Så jävla dumt alltså.

    Det stämmer förvisso. Men inlägget var ju i princip ett avslut på mitt tidigare inlägg och då gav du tummen ner. 


    O jag är fortfarande inte Kaffedraken. 


    Hon hade inte ens behövt svara mig överhuvudtaget som jag har skrivit flera gånger. Så nej. Hade hon bara svarat för att vara snäll så hade hon inte ställt någon motfråga utan bara svarat enbart på det man skrivit och inget mer. Men hon ställer ju motfrågor. O det gör man ju inte om man egentligen inte vill ha kontakt med någon.


    "Jo, hon ställer sådana frågor för att vara snäll, för så gör jag minsann också" kommer det heta nu ju. Så försök inte ljuga. Nej en kvinna som inte har något intresse för en överhuvudtaget ställer inte frågor till en. 


    "Jag är en kvinna och som jag fungerar fungerar precis alla kvinnor!". "Vi är alla medsystrar och vi gör aldrig något dumt eller beter oss på minsta dåliga sätt överhuvudtaget någonsin, vi är alla små perfekta änglar." 


    Så, nu har jag sagt allt, så ni behöver inte ens försöka pracka på mig era känslor, för ni vet inte ens vem denna kvinnan är. 

  • Anonym (Småler)
    Anonym (...) skrev 2023-01-30 21:24:38 följande:

    Det kan inte vara så att hon bara vill ha sex då och inte hålla på med "lära känna varandra" fasen?


    Då gör man inte som hon. Hade hon velat ligga med dig så hade det redan skett. Så...nä. 
  • Anonym (Barnes)

    Skulle tolka henne som artig och non-konfrontativ. Många kvinnor är uppfostrade på det sättet. De ska vara behagliga mot sin omgivning, snälla och glada. Behöver inte betyda att hon är intresserad, behöver inte betyda att hon inte är intresserad heller. 

  • Anonym (Xylofon)
    Anonym (...) skrev 2023-01-31 21:20:45 följande:

    Det stämmer förvisso. Men inlägget var ju i princip ett avslut på mitt tidigare inlägg och då gav du tummen ner. 


    O jag är fortfarande inte Kaffedraken. 


    Hon hade inte ens behövt svara mig överhuvudtaget som jag har skrivit flera gånger. Så nej. Hade hon bara svarat för att vara snäll så hade hon inte ställt någon motfråga utan bara svarat enbart på det man skrivit och inget mer. Men hon ställer ju motfrågor. O det gör man ju inte om man egentligen inte vill ha kontakt med någon.


    "Jo, hon ställer sådana frågor för att vara snäll, för så gör jag minsann också" kommer det heta nu ju. Så försök inte ljuga. Nej en kvinna som inte har något intresse för en överhuvudtaget ställer inte frågor till en. 


    "Jag är en kvinna och som jag fungerar fungerar precis alla kvinnor!". "Vi är alla medsystrar och vi gör aldrig något dumt eller beter oss på minsta dåliga sätt överhuvudtaget någonsin, vi är alla små perfekta änglar." 


    Så, nu har jag sagt allt, så ni behöver inte ens försöka pracka på mig era känslor, för ni vet inte ens vem denna kvinnan är. 


    Du vet ju tydligen inte heller särskilt mycket om denna kvinna. Annars hade du inte behövt vara förvirrad av hennes signaler.
    Du tycks ha bestämt dig för att denna kvinna är intresserad av dig så inga andra förklaringar går fram till dig. Jamen dåså. Fortsätt tro det. 
  • Anonym (Snigel)

    Nej vi är alla olika. Mitt svar tidigare var hur jag som
    kvinna reagerar i liknande situationer. Är jag intresserad av en man så visar jag det. Men har han tidigare avbokat och varit tveksam i vad han vill, så har jag mest sannolikt tappat intresset då tvekan är rätt oattraktivt.

    jag har en ex-dejt som beter sig som du, messar lite ibland. Det är tydligt att han vill ha lite bekräftelse men han är inte villig att faktiskt lära känna. 
    Så jag svarar lite artigt och låter det rinna ut i sanden, that's it. Jag vet att han är för feg för att öppna upp och jag är inte intresserad av att lägga någon energi på det, han hade sin chans för länge sen och den är förbi nu. Vill han ha en riktig chans så får han försöka på ett normalt sätt och visa att han faktiskt vill lära känna, föreslå riktiga dejter, bli kompis och inte bara något var tredje månad mess osv. Jag har inget hopp eller längtan om att han skulle vara den rätta för mig och fantiserar inte efter att ligga med honom, för hade han sett mig som intressant nog så hade han inte heller dragit fötterna bakom sig utan ansträngt sig. 

  • Anonym (G)
    Anonym (Snigel) skrev 2023-02-01 10:17:21 följande:

    Nej vi är alla olika. Mitt svar tidigare var hur jag som
    kvinna reagerar i liknande situationer. Är jag intresserad av en man så visar jag det. Men har han tidigare avbokat och varit tveksam i vad han vill, så har jag mest sannolikt tappat intresset då tvekan är rätt oattraktivt.

    jag har en ex-dejt som beter sig som du, messar lite ibland. Det är tydligt att han vill ha lite bekräftelse men han är inte villig att faktiskt lära känna. 
    Så jag svarar lite artigt och låter det rinna ut i sanden, that's it. Jag vet att han är för feg för att öppna upp och jag är inte intresserad av att lägga någon energi på det, han hade sin chans för länge sen och den är förbi nu. Vill han ha en riktig chans så får han försöka på ett normalt sätt och visa att han faktiskt vill lära känna, föreslå riktiga dejter, bli kompis och inte bara något var tredje månad mess osv. Jag har inget hopp eller längtan om att han skulle vara den rätta för mig och fantiserar inte efter att ligga med honom, för hade han sett mig som intressant nog så hade han inte heller dragit fötterna bakom sig utan ansträngt sig. 


    Så kan det bli när det blir för många rödflagg.
  • Anonym (...)
    Anonym (Småler) skrev 2023-01-31 21:30:50 följande:
    Då gör man inte som hon. Hade hon velat ligga med dig så hade det redan skett. Så...nä. 
    Hur ? det var ju jag som ställde in dejten.
  • Anonym (...)
    Anonym (Xylofon) skrev 2023-02-01 09:57:12 följande:
    Du vet ju tydligen inte heller särskilt mycket om denna kvinna. Annars hade du inte behövt vara förvirrad av hennes signaler.
    Du tycks ha bestämt dig för att denna kvinna är intresserad av dig så inga andra förklaringar går fram till dig. Jamen dåså. Fortsätt tro det. 

    Nja. Jag har ärligt talat låtit det rinna ut i sanden. Så nej, idag är hon säkert inte intresserad. Men när jag skrev tråden så var jag osäker. Det enda jag protesterade emot var att ni skrev att hon definitivt inte var intresserad. Så nej. Ditt påstående stämmer inte. 


    Jag har varit väldigt svårt o det vet jag om. O vi har båda ansvar över någon annan, så det är svårt att få till en träff.


    Men det som felade mellan oss var väl kommunikationen. Jag gillade väl skriva lite o jag skulle ha ringt henen (men gjorde aldrig det) medans hon gillar snapchat och skicka bilder. Jag har inte ens snapchat.


    Så man kan säga att vi åkte på varit tåg och såg någon vi gillade tillfälligt båda två.

  • Annahle69

    har du provat att överraska henne med ett vidosamtal?
    eftersom hon är populär så får du höra av dig mer för att visa att verkligen tycker om henne !

    du kan även prova dyka upp på hennes jobb o anonserat med en lite. Överraskning ! 

  • Anonym (...)
    Annahle69 skrev 2023-02-06 20:40:15 följande:

    har du provat att överraska henne med ett vidosamtal?
    eftersom hon är populär så får du höra av dig mer för att visa att verkligen tycker om henne !

    du kan även prova dyka upp på hennes jobb o anonserat med en lite. Överraskning ! 


    Video samtal var en bra ide. Men nej, jag pallar inte det just nu. Kanske när jag känner mig i form i sommar sen, vem vet. Men nja lär nog inte hända. 


    Det ang jobbet kanske du skrev i all välmening alt utav ironi.


    Men kan bara säga att det skulle kännas som att det var lite för mycket.


    Nej bättre att låta det rinna ut i sanden.


    Sanningen är väl att jag inte tror att jag är tillräckligt stor i sängen för henne. Fast jag har lite över medel, men ändå fått höra att den är liten. O hon är blyg i början så nej. Nu har det iallafall runnit ut i sanden så jag ger upp hela tanken. 

  • Anonym (A)
    Annahle69 skrev 2023-02-06 20:40:15 följande:
    har du provat att överraska henne med ett vidosamtal?
    eftersom hon är populär så får du höra av dig mer för att visa att verkligen tycker om henne !

    du kan även prova dyka upp på hennes jobb o anonserat med en lite. Överraskning ! 
    +1
  • Annahle69

    Med den inställningen lär de inte bli något alls för dig ! 


    köp ett Gym kort och sluta runka ! Patetiska man 

  • Anonym (Storkuken)

    Lillsnorre nu skärper du till dig ingen vill ha ?man? me så kärringkomplex

  • Orvarsökerung

    Jag håller med ovanstående, har du provat att spexa lite? Klä ut dig till en buske och stå utanför hennes port när hon kommer hem. Glöm inte att ropa tittut när du hoppar fram.

  • Anonym (Snigel)

    Men gud, sluta oroa dig över storleken på din penis. är den över medel så lät hon inte bli besviken. Och sluta skjuta på det tills du är "i form" de flesta kvinnor är inte så extremt petiga med sånt.

    inget av dessa två saker hade fått mig att tacka nej till en dejt med en kille jag redan bestämt mig för att jag gillar.

  • Anonym (Småler)
    Anonym (...) skrev 2023-02-06 20:28:03 följande:
    Hur ? det var ju jag som ställde in dejten.
    Det spelar ingen roll. Hade hon varit intresserad så hade hon sett till att det blev ombokat. Jag tror hon är lättad att det inte blev något, så viktigt verkar det inte vara att ha kontakt med dig. 
  • Anonym (Småler)
    Anonym (...) skrev 2023-02-06 21:12:22 följande:

    Video samtal var en bra ide. Men nej, jag pallar inte det just nu. Kanske när jag känner mig i form i sommar sen, vem vet. Men nja lär nog inte hända. 


    Det ang jobbet kanske du skrev i all välmening alt utav ironi.


    Men kan bara säga att det skulle kännas som att det var lite för mycket.


    Nej bättre att låta det rinna ut i sanden.


    Sanningen är väl att jag inte tror att jag är tillräckligt stor i sängen för henne. Fast jag har lite över medel, men ändå fått höra att den är liten. O hon är blyg i början så nej. Nu har det iallafall runnit ut i sanden så jag ger upp hela tanken. 


    Typiskt Kaffedraken att slänga in att han är större än medel....
    Du har ju bara haft sex en gång. Hur kan du sedan ha fått höra att den är liten? Är det männen på badhuset som säger det? 

    Ser henne ibland men vill vänta med videosamtal till sommaren (om ett halvår). Hade du tänkt vara naken på det videosamtalet? Hon vet ju hur du ser ut redan. 
  • Anonym (Storkuken)

    Ja de skulle verkligen var tufft om du var naken i video samtal! För antagligen polisanmäler hon dig eller så gillar hon dig ! Ibland måste man chansa 

Svar på tråden Varför gör hon så?