• Anonym (ER)

    Om du fick skicka ett anonymt mail/sms vad skulle du ha sagt? Fiende, kärlek, kollega, chef.

    Jag kan börja.
    Till min chef, imorgon anmäler jag dig och säger upp mig.
    Till min fru, jag tänker ta ut skilsmässa och huset renoveringen får du göra klart själv som man bäddar får man ligga. Att du var otrogen förde mig bakom ljuset med min bästa vän det trodde jag fn aldrig.
    Till min vän, dra åt hvete hoppas du och min fru efter avslöjandet får ett lyckligt liv tillsammans, eller inte mig kvittar jag ska vidare.
    Till en kvinna som tyvärr är upptagen, dig hade jag fn velat ha men titta får man göra.

    Nu din tur kör hårt, vad skulle du velat ha sagt men inte läge eller lämpligt att säga eller skicka.

  • Svar på tråden Om du fick skicka ett anonymt mail/sms vad skulle du ha sagt? Fiende, kärlek, kollega, chef.
  • Anonym (Visselpipa)

    Din nya  bedrog dig i ett helt år med exet. 
    Din nya ljuger om allt som har med pengar att göra. 
    Men som man bäddar får man ligga. Se hur det gick....tycker synd om dig men ändå inte. Jag förstår att du aldrig anade hur din nya var. Men så går det när man ersätter sambon som du gjorde. Ni förtjänar kanske varandra. 
    Det lustiga är att alla omkring vet, framförallt efter senaste grejen som hände med din nya men är artiga nog att inget säga till dig. 

  • Anonym (F)

    Jag tycker verkligen om dig och jag önskar att det blev vi. Jag önskar att jag fick börja om och göra om allt från början.

  • Anonym (Bob)

    Jag fattar inte anonym-grejen, då är det ju helt meningslöst att säga upp sig eller göra slut.

  • Anonym (kära)

    Kära kollegor. 


    Snälla, sluta vara så självgoda och berömma er själva i tid och otid. Ni är inte så bra som ni själva tycker och ni fyra är rent av ogillade på arbetsplatsen och folk önskar att ni sa upp er. Istället har ni orsakat att andra, bra medarbetare har sagt upp sig, för de orka inte med att arbeta med er. 


    Sluta vara så kontrollerande om vad era kollegor gör och sköt ert eget jobb istället. Sluta gnäll om än det ena än det andra och sluta gnäll på vad andra gör och inte gör, när ni själva inte gör ert jobb som ni ska. 

    Sluta ränn till chefen hela tiden för stöd, råd och handledning. Ni tar upp det mesta av chefens tid med sånt ni borde klara av själva. Chefen har tom fått flytta sitt kontor till annan plats för att inte vara så lättillgänglig för att få något gjort! 


    Vi är ca 40 anställda och ni fyra använder ungefär 85% av chefens tid. Det är helt galet! Skärp er för helvete!


     

Svar på tråden Om du fick skicka ett anonymt mail/sms vad skulle du ha sagt? Fiende, kärlek, kollega, chef.