• Anonym (hejsa­n)
    Sun 5 Feb 2023 11:44
    1387 visningar
    5 svar
    +1
    5
    1387

    Borde jag ta kontakt och checka läget eller låta bli?

    Hussein Zwea

    Träffade en tjej på en butik som flörtade mycket med mig, fick hennes snap+insta och vi hade ganska rolig konversation i några dagar. Vet inte vad som hände men hon försvann helt från min snap. 



    I början ville jag fråga om hennes nummer men visste inte riktigt om hon var bekväm med det och jag är inte heller så himla aktiv på snap pga universitet,  men hon var schysst. 



    Så ska jag ta kontakt med henne på insta, eller låta henne vara?

  • Svar på tråden Borde jag ta kontakt och checka läget eller låta bli?
  • Sun 5 Feb 2023 11:48
    #1

    Fråga kan du alltid göra men ha inte för stora förhoppningar.

  • Anonym (Hmm)
    Sun 5 Feb 2023 11:53
    #2

    Hon försvann från snap, dvs hon tog bort dig?
    isåfall tappade hon nog intresset om du var dålig på att hålla konversationen igång eller inte visade tillräckligt intresse.
    Men du kan ju göra ett sista försök med och kontakta henne på insta och fråga efter en dejt.

  • Anonym (nja)
    Sun 5 Feb 2023 11:57
    #3

    Hon försvann för att hon ville försvinna. Kontakta inte.

  • Anonym (hejsa­n) Trådstartaren
    Sun 5 Feb 2023 12:17
    #4
    Anonym (Hmm) skrev 2023-02-05 11:53:18 följande:

    Hon försvann från snap, dvs hon tog bort dig?
    isåfall tappade hon nog intresset om du var dålig på att hålla konversationen igång eller inte visade tillräckligt intresse.
    Men du kan ju göra ett sista försök med och kontakta henne på insta och fråga efter en dejt.


    Aa asså jag hade fullt upp med universitet, labbar, presentation och uppsats så hade inte tid hela den veckan men jag borde kommunicerat bättre.
  • Anonym (gg)
    Sun 5 Feb 2023 12:29
    #5

    Självklart ska du inte ta kontakt med henne på instagram om hon tagit bort dig från snap...

Svar på tråden Borde jag ta kontakt och checka läget eller låta bli?