• Anonym (Mini)
    Mon 6 Feb 2023 16:27
    735 visningar
    3 svar
    3
    735

    Varför kallade han sig dominant?

    När jag träffade honom var jag ung och oerfaren. Han kallade sig dominant i sängen och jag gillade tanken...
    Hur som helst, jag har grubblat över det mer och mer och jag känner inte att han är dominant alls. Snarare är han ganska mesig på den fronten... Han har aldrig tagit kommandot på riktigt, det är alltid jag som behövt driva på... Han gillar hårda tag ja, men det är ju inte bara det det handlar om... 

    Är det han som missförstått eller vad är grejen tror ni?

  • Svar på tråden Varför kallade han sig dominant?
  • Anonym (dp)
    Mon 6 Feb 2023 16:31
    #1

    Han visste förmodligen inte vad det faktiskt betyder utan trodde att som du säger hårda  tag = dominant.

  • Anonym (Proce­ss)
    Mon 6 Feb 2023 17:19
    #2
    Anonym (Mini) skrev 2023-02-06 16:27:43 följande:
    Varför kallade han sig dominant?

    När jag träffade honom var jag ung och oerfaren. Han kallade sig dominant i sängen och jag gillade tanken...
    Hur som helst, jag har grubblat över det mer och mer och jag känner inte att han är dominant alls. Snarare är han ganska mesig på den fronten... Han har aldrig tagit kommandot på riktigt, det är alltid jag som behövt driva på... Han gillar hårda tag ja, men det är ju inte bara det det handlar om... 

    Är det han som missförstått eller vad är grejen tror ni?


    Inte lätt att veta om han missförstått, eller om han faktiskt inte förmår vara dominant med dig. Ytterligare en grej kan ju vara att han helt enkelt trodde att han var mer dominant än han faktiskt uppfattas. 
  • Anonym (Mini) Trådstartaren
    Mon 6 Feb 2023 19:55
    #3
    Anonym (Process) skrev 2023-02-06 17:19:16 följande:
    Inte lätt att veta om han missförstått, eller om han faktiskt inte förmår vara dominant med dig. Ytterligare en grej kan ju vara att han helt enkelt trodde att han var mer dominant än han faktiskt uppfattas. 
    Jag har ingen aning och vet inte hur eller ens om jag borde säga något om det... Frustrerande är det i alla fall... Men om han som du säger inte kan, då blir det ju bara knepigt att göra det till en grej...
Svar på tråden Varför kallade han sig dominant?