• Anonym (Kaffedraken)

    Är 23 och dejtar en man som är 36.

    Jag blir 23 i år och dejtar en man som nyss fyllt 36. Tycker ni att det är för stor åldersskillnad? Hade ni själva kunnat dejta en person i min ålder? 

  • Svar på tråden Är 23 och dejtar en man som är 36.
  • Anonym (Kaffedraken)

    Vad andra vuxna människor har för sig angår inte mig eller någon annan, sedan kan ju folk alltid ha åsikter hit och dit, men ni är vuxna och gör som ni vill. Så länge ni tycker om varandra och mår bra så är det väl jättebra. 


    13 år är stor åldersskillnad, men så länge ni vill leva på någorlunda liknande sätt och delar samma framtidsplaner kan det funka hur bra som helst.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Myg) skrev 2023-02-06 20:42:50 följande:

    Sluta nu, Kaffedraken!


    Men lägg av, så tröttsamt!
  • Anonym (Kaffedraken)

    Varför är det så viktigt vad andra tycker som inte vet ett skit om ditt förhållande? Det kan vara bra eller katastrof.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Myg) skrev 2023-02-06 20:42:50 följande:

    Sluta nu, Kaffedraken!


    Är ej Kaffedraken.
  • Anonym (Kaffedraken)

    Min karl är 12 år yngre inget konstigt med det

  • Anonym (Kaffedraken)

    Inga problem. Är 49 och kär i 26-åring.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (-) skrev 2023-02-06 20:24:17 följande:
    Är 23 och dejtar en man som är 36.

    Jag blir 23 i år och dejtar en man som nyss fyllt 36. Tycker ni att det är för stor åldersskillnad? Hade ni själva kunnat dejta en person i min ålder? 


    Det kan mycket väl vara för stor skillnad just nu, beroende på var ni båda är i livet. Eller så kan det fungera fint. Det är ju väldigt svårt att säga som utomstående. Fundera på vad du vill ha av relationen och om ni båda liksom tillåts vara er ålder. 
  • Anonym (Kaffedraken)

    Äsch, är ni båda myndiga och gillar varandra så kör på! Ingen mening med att anpassa sin relation för att göra andra nöjda istället för sig själv lycklig.

  • Anonym (Kaffedraken)
    DominantPoly skrev 2023-02-06 23:06:45 följande:

    Äsch, är ni båda myndiga och gillar varandra så kör på! Ingen mening med att anpassa sin relation för att göra andra nöjda istället för sig själv lycklig.


    Rätt. Varför anpassa sig till vad man tror att andra ska tycka?
Svar på tråden Är 23 och dejtar en man som är 36.