• Anonym (Tillf­älle)
    Tue 7 Feb 2023 15:44
    21426 visningar
    136 svar
    -2
    136
    21426

    Att klä av sig med ny partner

    Ni som är singlar, kanske varit det länge, känner ni ångest inför att ta av er kläderna inför en ny man/kvinna?

  • Svar på tråden Att klä av sig med ny partner
  • Anonym (Kvinn­a...)
    Sat 11 Feb 2023 15:42
    -1
    Anonym (Linda) skrev 2023-02-11 15:27:24 följande:

    Var det så du uppfattade mitt inlägg? Personen du svarade tyckte att mitt inlägg var "spot on", alltså bra. Men du varken läste eller brydde dig?! Som vanligt då. Du bryr dig bara om dig själv. 99.99% av mitt inlägg handlade INTE om åldersskillnad. Vad fan är ditt jävla problem?!


    Exakt! Jag tänkte precis svara något liknande.  Tack för att du hann före
    Men det spelar ingen roll vad någon skriver när människan har totalt tunnelseende. En rad om åldersskillnad så blurras resten av den långa texten. Det är nästan fascinerande märkligt - och mycket tragiskt.  
  • Anonym (Linda­)
    Sat 11 Feb 2023 15:56
    Anonym (Kvinna...) skrev 2023-02-11 15:42:13 följande:
    Exakt! Jag tänkte precis svara något liknande.  Tack för att du hann före
    Men det spelar ingen roll vad någon skriver när människan har totalt tunnelseende. En rad om åldersskillnad så blurras resten av den långa texten. Det är nästan fascinerande märkligt - och mycket tragiskt.  
    Men nu säger han att han inte längre matchar med unga tjejer. Så nu hoppas vi slipper tjat om det åtminstone.
  • Anonym (Tillf­älle) Trådstartaren
    Sat 11 Feb 2023 15:56
    -1 +2
    Anonym (Kvinna...) skrev 2023-02-11 15:42:13 följande:
    Exakt! Jag tänkte precis svara något liknande.  Tack för att du hann före
    Men det spelar ingen roll vad någon skriver när människan har totalt tunnelseende. En rad om åldersskillnad så blurras resten av den långa texten. Det är nästan fascinerande märkligt - och mycket tragiskt.  
    Ja, tycker också det är märkligt och tragiskt med kvinnor som inte tar en sån här tråd på allvar.
  • Anonym (ett före och ett efter)
    Sat 11 Feb 2023 15:59
    -2 +1
    Anonym (Tillfälle) skrev 2023-02-11 15:56:40 följande:
    Ja, tycker också det är märkligt och tragiskt med kvinnor som inte tar en sån här tråd på allvar.
    Det beror på att det är du som har skrivit den. Du har förbrukat varje uns av seriositet och lika intressant att diskutera med som en vandrande pinne.
  • Anonym (Tillf­älle) Trådstartaren
    Sat 11 Feb 2023 16:01
    -1 +2

    Jag tycker att en del här i tråden är otrevliga och beter sig illa.

  • Anonym (Linda­)
    Sat 11 Feb 2023 16:30
    +1
    Anonym (Tillfälle) skrev 2023-02-11 16:01:15 följande:

    Jag tycker att en del här i tråden är otrevliga och beter sig illa.


    Du beter dig illa. Klart som fan att man tappar tålamodet. Tips: sluta starta trådar. 
  • Anonym (Wtf)
    Sat 11 Feb 2023 17:03
    -3 +4
    Anonym (Tillfälle) skrev 2023-02-11 16:01:15 följande:

    Jag tycker att en del här i tråden är otrevliga och beter sig illa.


    Du är så genomotrevlig sedan flera år tillbaka att ingen orkar med dig längre. Varför ska någon vara trevlig mot dig? Du slänger bara skit i ansiktet på folk. Börja bete dig trevligt så ser du att folk är trevliga tillbaka.
  • Anonym (Tillf­älle) Trådstartaren
    Sun 12 Feb 2023 07:06
    -2 +1

    Det är ledsamt med alla som inte kan respektera en sån här tråd, och förlöjligar män som känner sig osäkra. Jag tycker att det är dålig stil.

  • Anonym (Linda­)
    Sun 12 Feb 2023 07:38
    Anonym (Tillfälle) skrev 2023-02-12 07:06:18 följande:

    Det är ledsamt med alla som inte kan respektera en sån här tråd, och förlöjligar män som känner sig osäkra. Jag tycker att det är dålig stil.


    Så tråden handlar bara om dig? 
  • Anonym (Moj)
    Sun 12 Feb 2023 08:00

    De första gångerna har varit att man klätt av sig under täcket eller i mörkret, så har inte reflekterat över det egentligen.

    Men känner väl spontant att klär man av sig båda samtidigt är man ju liksom o samma sits båda två, jämfört om man bara är en som klär av sig.

    Sen är jag fortfarande obekväm med att klä av mig typ på herrarnas i badhuset, i bastun etc... See alltid till att ha en handduk i närheten.

    Sen har jag varit i Japan flera gånger där man badar nakna i samma bad (samkönat). Ofta skylar man de nedre regionerna med en liten handduk.

  • Anonym (Wtf)
    Sun 12 Feb 2023 09:15
    -2 +2
    Anonym (Tillfälle) skrev 2023-02-12 07:06:18 följande:

    Det är ledsamt med alla som inte kan respektera en sån här tråd, och förlöjligar män som känner sig osäkra. Jag tycker att det är dålig stil.


    Nu feltolkar du folk igen. Det är inte att förlöjliga när man talar om för dig att du beter dig otrevligt på FL. 
  • Anonym (Yup)
    Sun 12 Feb 2023 10:40
    -2 +3
    Anonym (Tillfälle) skrev 2023-02-12 07:06:18 följande:

    Det är ledsamt med alla som inte kan respektera en sån här tråd, och förlöjligar män som känner sig osäkra. Jag tycker att det är dålig stil.


    Du fick en massa råd och andras liknande tankar på ämnet. Men som vanligt vill du bara gnälla och inte försöka göra något åt din ångest på ämnet.

    inte så konstigt att många tröttnar på att försöka hjälpa dig....det är bara du du du som räknas och du vill ju inte förändras. Så varför ska vi fortsätta försöka hjälpa dig med peppande lösningar på vad du kan göra och hur du kan tänka?
  • Nyfikn­a Emma
    Sun 12 Feb 2023 13:39

    Det är väl inga konstigheter? Jag klär av mig direkt! Vi ska ju ha sex .


    s
  • Anonym (Olga)
    Sun 12 Feb 2023 17:22

    Nej jag är nöjd med min kropp 

  • Anonym (Kvinn­a38)
    Sun 12 Feb 2023 22:16

    Ja , bara tanken gör mig rädd jag vet inte varför så jag försöker inte ens nu. Får njuta av att onanera mig själv istället.  

Svar på tråden Att klä av sig med ny partner