• nisses­pappa
    Äldre 29 Jul 20:50
    4117 visningar
    41 svar
    41
    4117

    Fler pappalediga i UPPSALA?

    Hej!
    Sen April 2005 är jag hemma med vår son, och kommer så att vara fram tills Mars 2006. Finns det fler pappalediga runt Uppsala som skulle vilja ses och hitta på lite saker med barnen? Vår lilla kille är nu 11 månader och börjar bli alldeles uttråkad av att mest vara hemma. Hör av er!

    /Nissespappa

  • Svar på tråden Fler pappalediga i UPPSALA?
  • MSI
    Äldre 29 Jul 20:55
    #1

    Hur är det med årtalen ?

    Själv har jag iaf bara ett par veckor kvar innan det är tillbaka till verkligheten efter 8 månaders "ledighet"

  • nisses­pappa
    Äldre 29 Jul 20:57
    #2

    Haha, ska såklart stå från April 2006 till Mars 2007

    /Tryckfelsnisse

  • Ethern­ity
    Äldre 31 Jul 10:11
    #3

    jag e inte pappaledig direkt, men jobbar halvtid.. men det tycks vara ont om uppsala folk...

  • Äldre 2 Aug 08:51
    #4

    Jag åker på semester under augusti. Efter det fortsätter min föräldraledighet varje måndag och tisdag. Jag bor norr om Märsta, men Uppsala är lagom avstånd för en utflykt med min Ludvig.

  • nisses­pappa
    Äldre 15 Aug 22:03
    #5

    Inte så många uppsalabor... Hör av er om/när ni känner för att träffas.

  • Ethern­ity
    Äldre 16 Aug 10:26
    #6

    det verkar vara dåligt med det...

  • newdad­dy
    Äldre 23 Aug 21:15
    #7

    Hej!
    Jag har precis börjat min pappaledighet. Har en son på 11 månader och bor i Uppsala, i Slavsta. Kom över på en fika, vet jag!

  • nisses­pappa
    Äldre 23 Aug 22:29
    #8

    Kul! Fika låter bra! Ska vi ses inne i Uppsala på exempelvis måndag? Känner du till nåt bra fik?

  • Ethern­ity
    Äldre 24 Aug 10:37
    #9

    Joels vid ån e ganska bra...

  • newdad­dy
    Äldre 25 Aug 10:26
    #10

    Tjena, ja, vi får ta och boka en fika på måndag. Vilken tid passar er bra. Runt kl två passar oss perfekt. Fik kan vi bestämma nere på stan...

Svar på tråden Fler pappalediga i UPPSALA?