• nisses­pappa
    Äldre 29 Jul 20:50
    4137 visningar
    41 svar
    41
    4137

    Fler pappalediga i UPPSALA?

    Hej!
    Sen April 2005 är jag hemma med vår son, och kommer så att vara fram tills Mars 2006. Finns det fler pappalediga runt Uppsala som skulle vilja ses och hitta på lite saker med barnen? Vår lilla kille är nu 11 månader och börjar bli alldeles uttråkad av att mest vara hemma. Hör av er!

    /Nissespappa

  • Svar på tråden Fler pappalediga i UPPSALA?
  • Äldre 29 Aug 19:57
    #21

    Jag ser fram emot nästa fika. Kanske Ludvig kan hjälpa Vilmer med att springa runt okända då

  • nisses­pappa
    Äldre 7 Sep 21:23
    #22

    Nån mer som är fikasugen i veckan som kommer eller veckan därpå? :)

  • Micke6­4
    Äldre 8 Sep 16:41
    #23

    Hej

    Nu är jag äntligen pappaledig efter 1,5års väntan.

    Jag kan inte haka på fikat denna vecka eller nästa då jag är på väg norrut för lite "semester". Jag är dock intresserad av att komma med på fika senare i höst.

    /M64

  • newdad­dy
    Äldre 11 Sep 09:12
    #24

    Ja, Vilmer och jag kommer gärna med igen!

  • nisses­pappa
    Äldre 18 Sep 21:46
    #25

    Ska vi ta det nästa vecka så M64 kan vara med också? Här har det varit 1-årskalas i dagarna tre nu så vi är fulla med tårta. Bäst att fylla på med mer fika :)

    Hur många är med på fika efter helgen?

    /J

  • newdad­dy
    Äldre 19 Sep 21:30
    #26

    Vilmer och jag är med. Vi kan mån-, ons- eller torsdag nästa vecka. I morgon ska vi också fira 1-års-dagen!

    / Janne

  • nisses­pappa
    Äldre 20 Sep 21:34
    #27

    Ok, ska vi säga onsdag? Broströms vid centralstationen klockan 14.30 kanske? Någon mer som kommer?
    Grattis på 1-års dagen!

  • newdad­dy
    Äldre 21 Sep 21:32
    #28

    OK, det låter bra!

    / Janne

  • Micke6­4
    Äldre 23 Sep 13:09
    #29

    Hej

    Vad tokigt att jag inte varit inne på ett tag, jag och Pärlan landar inte på Arlanda förrän på onsdag klockan 15.30. Nästa gång!

    Jag kan meddela att Uppsalavintern har kommit till Kiruna. I förrgår gjorde vi en snögubbe och idag smälter allt bort.

    /M64

  • newdad­dy
    Äldre 26 Sep 20:05
    #30

    nissespappa:

    Hallå, tyvärr så verkar det som om Vilmer har blivigt lite hänging. Han fick vaccination idag som han måste ha reagerat på. Så vi tar det nog lugnt på onsdag och stannar hemma. Hoppas att det inte ställer till några besvär...

Svar på tråden Fler pappalediga i UPPSALA?