• Trocad­ero
    Äldre 2 Aug 16:16
    1162 visningar
    17 svar
    17
    1162

    Var köper man bollar till ett bollhav?

    Undrar om någon vet var man kan köpa bollar i minst 50-pack!

    Fick inspiration när jag så ett inredningsprogram där en bokhylla utan hyllor från ikea(Billy)lades på golvet och fylldes med bollar till ett barnrum! Coolt tyckte jag och vill försöka få till ett eget bollhav till dottern!

    Nån som vet?

  • Svar på tråden Var köper man bollar till ett bollhav?
  • Rut
    Äldre 2 Aug 16:19
    #1

    Vet att Toy´s ´r us har. Tror att briobutiken har också.

  • Äldre 2 Aug 16:22
    #2

    BR leksaker har


    Den late får brått när det blir kväll
  • mäster­katten­istövl­ar
    Äldre 2 Aug 16:24
    #3

    Du kan också köpa en vanlig babypool att ha som bollhav, det har jag. Lite mjukare kanter som du dessutom kan packa ihop lättare än en bokhylla.

    (Ja, vi har inte barn ännu. Men jag fick det av vänner i 23års present. Bra att ha om nått år, dock)

  • Trocad­ero
    Äldre 2 Aug 16:27
    #4
    mästerkattenistövlar : Tack för det tipset, det låter vettigare än en bokhylla

    Rut: Toysrus finns inte här uppe i Norrland, briobutiken hade inga bollar till ett bollhav heller såg jag! Men tack för tipset ändå!

    Svalis: BR, har dom någon hemsida?
  • Äldre 2 Aug 16:28
    #5
    www.brleksaker.se
    Den late får brått när det blir kväll
  • Trocad­ero
    Äldre 2 Aug 16:30
    #6

    Svalis: Tack, men finns inte heller här i Norrland

  • Äldre 2 Aug 16:31
    #7

    Synd...


    Den late får brått när det blir kväll
  • mäster­katten­istövl­ar
    Äldre 2 Aug 16:33
    #8

    Men va dåligt! Du kan inte försöka ringa till en BR-butik och få köpa på beställning? Eller om du känner någon som kan handla åt dig?
    Bollhav är ju en sån superrolig grej för barn. (och för vuxna..)

  • Trocad­ero
    Äldre 2 Aug 16:37
    #9

    mästerkattenistövlar: Ja måste ju göra det om det inte finns att få tag på här uppe! Får vänta och se om nån annan har något tips på affärer som finns här uppe...

    Japp, superroligt var ordet, jag lär nog också bada i havet med henne.....

  • Äldre 2 Aug 16:38
    #10

    Bara för det blev jag sugen på att fixa ett bollhav åt dottern, men jag måste nog låta henne växa på sig - hon är bara 10mån


    Den late får brått när det blir kväll
  • Trocad­ero
    Äldre 2 Aug 16:39
    #11

    Svalis: Ja gör det!

  • pruppa
    Äldre 2 Aug 16:40
    #12

    jag köpte 100 bolls pack på coop för 99:- el om det va 149:- minns inte riktigt!

  • Äldre 2 Aug 16:41
    #13

    Om inte annat kan ju mamma roa sig medans dottern växer på sig


    Den late får brått när det blir kväll
  • Trocad­ero
    Äldre 2 Aug 16:42
    #14

    pruppa: Skitbra namn förresten
    Tack för det tipset, Coop finns här i Norrland iaf så det ska jag kolla upp så fort som möjligt! Kanonbra!

  • imorgo­n är en annan dag
    Äldre 2 Aug 21:23
    #15

    Jag gjorde ett eget bollhav till min dotter när hon var liten - hon (och jag) tyckte det var roligt i ca 1 vecka... Sen hade hon tröttnat och jag hade bollar ÖVERALLT (förutom i den uppblåsbara poolen där de skulle vara) hela tiden... Tror att barnen tycker att det är roligare när man bara får göra det då och då...
    Men alla barn är ju olika!

  • Äldre 2 Aug 21:27
    #16

    Vi har också en pool som bollhav och de bollarna köpte vi på Toys n rus det var 100 st i en förpackning. Har även sett på Coop där var bollarna lite billigare. Lycka till!

  • menu
    Äldre 2 Aug 22:18
    #17

    har sett i vår vanliga lilla leksaks affär... så kolla alla leksaksaffärer ni har däromkring å fråga om de kan ta hem?

Svar på tråden Var köper man bollar till ett bollhav?