• Anonym (sprut­et)
    Äldre 2 Sep 06:46
    44054 visningar
    48 svar
    +1
    48
    44054

    I går fick jag fontänorgasm!!!

    Måste bara dela med mig av min underbara upplevelse. Lite bakgrund först kanske: har alltid tröttnat sexuellt på mina killar efter ett år, det slår aldrig fel. Min kille och jag har varit tillsammans nu i 2½ år och har ett barn på ett år. Sedan vårt barn föddes har vårt sexliv varit öken, har inte alls haft lust, precis som i mina tidigare förhållanden.

    I går vet jag inte vad som hände. Kännde mig kåt hela dagen och på kvällen hade vi sex. Jag blev helt vild, det var så skönt, gjorde inte alls ont som det gjort innan och tillslut fick jag fontänorgasm!!!! . Det rann längst benen och det blev en stor våt pöl.. (på köksbordet) Känns sååå underbart att jag hittat min lust igen!!! Ska nog våldta han när lillen sover middag

  • Svar på tråden I går fick jag fontänorgasm!!!
  • Anonym (kul..­.)
    Äldre 17 Sep 00:10
    #31

    Jaa.. fick oxå min första och andra ör ett par månader sen...

    Jag blev rätt förvånads när jag känner nåt blöt om benen...
    Gissa om jag blev skiträdd o trodde jag har kissat o tyckte det var superpinsamt men sen sa han att det var fontäntis.

    Puh tänkte jag.. VAA har jag fått det??
    jaa sa han...

    Jag tycker att jag reagerar mer och känner mer nu efter förlossning...

    Vi har alltid hade tokigsex med varandra före och under graviditet och efter förlossning.

    Hur gick det för er tjejer.. känner/reagerar ni mer efter förlossning???

  • Anonym (kul..­.)
    Äldre 17 Sep 00:12
    #32

    jisses!!!

    det var inte mening att det ska finns tre st samma inlägg... dumma datorn (eller dumma jag )

  • Okänd
    Äldre 17 Sep 00:22
    #33
    Meddelande borttaget
  • Anonym
    Äldre 17 Sep 09:54
    #34

    Jag får lätt andra orgasmer oxå. Både av klitoris stimulering & g-punkts.. så för mej är det en kunskap som utvecklats..
    Fick den första för snart 2 1/2 år sen (fontän alltså) & då hade jag fött 2 barn innan..Vet inte om det har ngt med saken att göra dock=)
    Läste förr att man hade starka slidmuskler om man fick fontäner i nån tidning & det låter ju bra med tanke på att jag fött 3 barn nu. Har varit helt återställd på alla efterkoller..

  • Anonym (nice!­)
    Äldre 17 Sep 14:36
    #35

    Marsipan - Jag har ALDRIG fått en orgasm enbart genom penetrering. Så det har nog ingenting med det att göra, jag har fått f-orgasm via stimulering av klitoris (första gången jag fick det fick jag det genom oralsex)

    Jag har heller inte fött några barn så ja, jag vet inte alls där..

    Däremot så har jag ganska så lätt att få orgasm via klitorisstimulering...

    När det går för mig så får jag ofta en lite "obehagskänsla" efteråt (eller vad man ska kalla det, jag blir lite öm?!) Därför har jag alltid slutat, men den killen som gjorde så att jag fick det första gången fortsatte även fast jag försökte få bort honom och då när jag försökte slappna av mitt i orgasmen så fick jag det. Hmm, lite rörigt meeen..

    Lycka till

  • Anonym (allti­d)
    Äldre 17 Sep 14:56
    #36

    jag fick det ibalnd innan jag fick min son men nu får jg det varje varje gång vi har sex , jag är känsligare nu och lättare att få orgasm.

  • Anonym (allti­d)
    Äldre 17 Sep 14:58
    #37

    jag får det utan att smeka kiltoris ,jag gillar inte det helt enkelt.

  • Marsip­an
    Äldre 17 Sep 22:56
    #38

    Anonym (nice)

    Okej då vet jag.

  • Anonym
    Äldre 28 Sep 22:48
    #39

    har aldrig förstått varför det ska va så häftigt? grattis till dig om du nu tycker det, men jag själv skulle aldrig eftersträva det. om det nu känns lika häftigt som en vanlig orgasm förstår jag inte varför man ska eftersträva att få hela hemmet ner"kissat" :S

  • sarase­al
    Äldre 28 Sep 22:51
    #40

    vadå känns det anorlunda? jag fattar inte =)

  • Anonym
    Äldre 28 Sep 22:52
    #41

    det känns inte annorlunda, det kommer bara massa vätska överallt som man måste torka upp *asg* helt onödigt.

  • Anonym
    Äldre 29 Sep 22:30
    #42

    Jag har fått jätte många f-orgasmer, först med hjälp av en g-punkts stimulerare å sen funkade det med bara fingrarna, tyckte det var lite häftigt först. Men sen så fick jag ju det varje gång jag hade kul med mig själv, kunde helt enkelt inte låta bli. Men sen fick jag ha ett uppehåll å nu behöver jag inte få det längre, vill inte heller för den delen, det blir så j..la kladdigt överallt!!

  • Anonym (Under­bart)
    Thu 10 Feb 2022 13:54
    #43

    Jag fick min första fontänorgasm för ca 2 veckor sedan. Det var en helt underbar upplevelse. Trots att jag först inte förstod vad det var och varför det blev så vått i sängen 

  • Mon 6 Jun 2022 15:34
    #44

    Kiss och inget annat, varför är folk så dåligt pålästa om detta? 

  • theoth­erone
    Mon 6 Jun 2022 15:45
    #45
    +1
    Gazi 12 skrev 2022-06-06 15:34:24 följande:

    Kiss och inget annat, varför är folk så dåligt pålästa om detta? 


    Spelar väl ingen roll? Om det är skönt att få fontänorgasm (oavsett vad vätskan består av) så är det ju bara att köra på.
  • Anonym (fia)
    Tue 7 Jun 2022 11:06
    #46

    Är det verkligen trevligt? Jag tycker att det är tillräckligt blött ändå, särskilt när maken slickar mig. Nu brukar han vara smart att förbereda med en litet kuddfodral eller handduk eller något under mig så att vi inte behöver byta lakan efteråt, men att kissa ner hela sängen måste vara urjobbigt efteråt.

  • Anonym (Ojojo­j)
    Tue 7 Jun 2022 18:19
    #47

    Lyllo din man ??????

  • Fri 14 Oct 2022 18:47
    #48
    Gazi 12 skrev 2022-06-06 15:34:24 följande:

    Kiss och inget annat, varför är folk så dåligt pålästa om detta? 



    Mja, innehåller förvisso runt 1-2% urin om jag inte minns fel, men lite överdrivet att kalla det kiss?

    Själv var jag ändå skeptisk till att försöka ge min fru en fontänorgasm just av det skälet, men för ett tag sedan fick hon det istället med ett par tjejer som hon träffat. Nu är hon helt besatt av det, så är väl bara att försöka lära sig :P
Svar på tråden I går fick jag fontänorgasm!!!