• AMA68
    Äldre 3 Sep 11:40
    8936 visningar
    309 svar
    309
    8936

    Kex med smulor

    Blir väl tråd fem-sex nånting och vi firade väl egentligen ettårsjubileum nu i augusti?

    Eftersom vi flera gånger sagt att gruppen är på bristningsgränsen vad gäller "medlemar" så döpte jag nya tråden lite kryptiskare så kanske den inte lockar lika mycket och vi slipper göra folk besvikna genom att avböja deras deltagande?

    Fridens flickor!!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-29 23:53:20:
    Nya tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m14874034.html

  • Svar på tråden Kex med smulor
  • Underb­arson
    Äldre 13 Sep 10:21
    #51

    Malin, en tand redan...ja det var verkligen snabba puckar..gör det ont när du ammar? För det kommer jag ihåg att det gjorde jäkligt ont på Lavendelx när hennes tös fick tand och ammade...

    Jag trodde Elias tand var på gång i somras men det var nog falskt alarm...men det gör inget för han ammar ju än på nätterna....

    Flytta hemifrån...mmm...önskar att Elias kunde flytta till sin egen säng först men det är på gång sakta sakta...

  • timmer­backa
    Äldre 13 Sep 11:58
    #52

    Å jag kämpar tappert på att få Linus somna i SIN säng. Skulle underlätta på dagarna. På kvällarna när han ska sova för natten så ligger jag gärna & boxas i våran säng.

    Men han ställer sig upp 711 ggr & först skrattar han, sen blir han förbannad. Tiden går & plötsligt är det tid för lunch, vi går & äter...efter lunchen gör jag om det...efter 10 ggr så ger jag upp & lägger honom i vår säng & han somnar på stört.


    Våran lokala solstråle
  • Norsk7­4 jan
    Äldre 13 Sep 12:55
    #53

    Nästa fika 18/9-06 kl. 13.00 Arkarden(där ni var förra ggn)

    1. Jenny & Thea
    2. Sara & Fernanda
    3. Hanna & Isak
    4. Nina & Linus
    5. Anna & Ville
    6. Anncharlotte & Isabelle
    7. Malin Viktor
    8. Monica & Simon

    Vi kommer! Kører fra Oslo på morgenen, så jeg vet ikke helt når vi kommer frem. Skal bli så hyggelig å se dere igjen!

    Ha en så trevlig helg! Kram fra Monica og Simon i Oslo

  • Norsk7­4 jan
    Äldre 13 Sep 12:59
    #54

    Hei igjen!

    Jelena; Simon elsker avocado og leverpostei. Det kan jo prinsessene spise selv om de ikke har tenner.

    Forrige lørdag falt Simon inn i harddisken og kuttet opp leppebåndet.. Blodet rant og vi måtte på tannlege-akuten. Det er mulig at han må gjøre en liten operation om noen år, men ingen tenner var skadet. Det er første gang han slår seg slik, men sækert inte siste. Han pusher grensene hela tiden. Inte kul...

    Hei så lenge

  • M73
    Äldre 13 Sep 14:07
    #55

    Stackars Simon!

  • Malin 1971
    Äldre 13 Sep 19:03
    #56

    Hej på er alla!

    Underbarson, nä än har han inte bitit mig men det kommer väl.... Men tanden syns knappt än. Men jag känner den när han biter på fingret.

    Monica, vad kul det ska bli att träffa er!!! Det var verkligen inte igår!!!
    Men vad tråkigt med stackars Simon! Fy vad jobbigt det måste ha varit. Det gör ont i mig bara jag tänker tanken...

    Må så gott allihop.

    Kramar från Malin o Viktor.

  • M73
    Äldre 13 Sep 19:15
    #57

    Nästa fika 18/9-06 kl. 13.00 Arkarden(där ni var förra ggn)

    1. Jenny & Thea
    2. Sara & Fernanda
    3. Hanna & Isak
    4. Nina & Linus
    5. Anna & Ville
    6. Anncharlotte & Isabelle
    7. Malin Viktor
    8. Monica & Simon
    9. Maria & Hannah (vi försöker komma iaf)

  • timmer­backa
    Äldre 13 Sep 19:54
    #58

    Va kul att vi blir så många på fikat


    Våran lokala solstråle
  • fiee
    Äldre 13 Sep 21:51
    #59

    Nästa fika 18/9-06 kl. 13.00 Arkarden(där ni var förra ggn)

    1. Jenny & Thea
    2. Sara & Fernanda
    3. Hanna & Isak
    4. Nina & Linus
    5. Anna & Ville
    6. Anncharlotte & Isabelle
    7. Malin Viktor
    8. Monica & Simon
    9. Maria & Hannah (vi försöker komma iaf)
    10. Sofie & Elsa

  • Malin 1971
    Äldre 14 Sep 17:28
    #60

    Jättekul att det blir så många på måndag!
    Vi är dock förkylda, så jag hoppas att vi är tillräckligt friska tills på måndag.

    Viktor har inte bara fått en tand utan två fick jag se nu idag!!! Än så länge har han inte bitit mig i bröstet och jag hoppas att det dröjer

    Må så gott allihop.
    Kramar från Malin o Viktor.

Svar på tråden Kex med smulor