• AMA68
    Äldre 3 Sep 11:40
    8926 visningar
    309 svar
    309
    8926

    Kex med smulor

    Blir väl tråd fem-sex nånting och vi firade väl egentligen ettårsjubileum nu i augusti?

    Eftersom vi flera gånger sagt att gruppen är på bristningsgränsen vad gäller "medlemar" så döpte jag nya tråden lite kryptiskare så kanske den inte lockar lika mycket och vi slipper göra folk besvikna genom att avböja deras deltagande?

    Fridens flickor!!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-29 23:53:20:
    Nya tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m14874034.html

  • Svar på tråden Kex med smulor
  • Malin 1971
    Äldre 26 Sep 22:32

    Hej allihop!

    Ama, din helg var ju toppen ju

    Jelena, vi dyker nog upp på loppisen om inget oförutsett inträffar.

    Monica, jag skulle gärna vilja träffa dig och Simon för det var ju evigheter sedan sist! Jag vet inte än om vi kan komma på fredag, men vi kanske kommer lite senare i så fall.

    Mig spelar ingen roll var det blir. Med så trevligt sällskap så kan jag sitta på gatan om det är så

    Må så gott allihop.

    Kramar från Malin o Viktor.

  • M73
    Äldre 26 Sep 23:03

    Är sugen på en fika nu när vi kryat på oss men vågar inte säga bestämt ännu...

  • AMA68
    Äldre 27 Sep 12:31

    Nina: Nä, Rosencaféet är i Trädgårdsföreningen.

    Maria: KUL om ni också kommer. Det är onekligen ett bra tag sedan ni var med också ju!!

    Jelena: Funkar det inte med Rosencaféet menar du?
    Tycker även maten är rätt trist på Dahls nämligen, men "offrar" mig naturligtvis om det krävs.

    Malin: Jo, jag tackar...
    Vi kanske också ses på loppisen då?
    Tänkte ta både den och Papperskraft-mässan i Partille samtidigt.

    Nån mer som ska gå på Papperskraft förresten?
    www.papperskraft.se

  • M73
    Äldre 27 Sep 13:56

    min plånbok vill inte gå på papperskraft *S* Blir nog hus o hem-mässan däremot...
    Har en gnäll och grinbebis idag, undrar om det är tänderna som spökar? Ser inget men det tuggas frenetiskt på allt...
    Väntar på att de skall komma och byta elmätare hos oss, det dök upp en karl och skulle göra det igår men då blev jag arg och sa att det hade stått att de skulle bestämma en tid för det och nu kunde han inte stänga av strömmen för jag höll på att fixamat... Han skulle komma tillbaka efter att ha fixat grannens mätare (det tog en timme mot tjugo min som han sagt till mig) och sedan sågs han inte till. Stackarn törs väl inte komma tillbaka?

  • timmer­backa
    Äldre 27 Sep 16:45

    M73

    Säger detsamma...vår ekonomi är kass!

    Så vi får hoppas att FK har löst vår ekonomi till hus & hem mässan för den vill jag verkligen gå på!

    Jag brukar scrappa...men tiden finns inte riktigt..så jag har fått prioritera Linus lite mer istället för att ägna mig åt min älskade hobby..Men någongång blir han ju stor...


    Våran lokala solstråle
  • Norsk7­4 jan
    Äldre 28 Sep 13:16

    Hei!
    Va kul! Jeg er med hvor som helst!!
    Jeg har koplat ifrån Com Hem hemma i lägenheten, så nu sitter jeg på 7eleven. Anna, snälla, kunne du ha sms'at meg om hvor det blir? Annars plinger jeg på deg senere i dag.

    Gleder meg till i morgen! Stor kram

    PS! Hoppas ni også kommer Maria og Malin - og ni andra

  • AMA68
    Äldre 28 Sep 15:20

    Monica: Självklart!!

    Nå? Vad säger ni?
    Ska vi köra på Arkade trots allt?
    Verkar inte bli nåt vidare väder för utesittande ändå ju... *muttrar*

    Ingen annan online?
    Då bestämmer jag precis som det redan var bestämt innan jag började trassla:

    Fika på Dahls (Arkaden 2 vån.) imorgon fredag kl 13.00.

    Fridens flickor!!

  • Äldre 28 Sep 16:55

    Åh, det hade varit så kul att komma med och fika och träffa Monica och Simon, men Isak har fått öroninflammation och har därför "utegångsförbud". SÅ typiskt!
    Ni får ha en trevlig fika i alla fall!

    Måste gå - ålen i knät (Isak alltså!) tycks ha tröttnat på datorn...

  • Malin 1971
    Äldre 28 Sep 19:39

    Vi kommer också. Fast vi kommer lite senare, vid kl 14.00 ungefär. Arkaden blir la bra
    Ska bli så kul att träffa er alla.

    Svalan, hoppas Isak blir bättre snart.

    Kramar till er alla. Malin o Viktor.

  • Underb­arson
    Äldre 28 Sep 19:57

    Tyvärr kommer inte vi...jag, Cornelia och 4 andra tjejer till ska ut och festa imorgon kväll utan vare sig karlar och barn...vi ska på räk- och laxfrossan som Börjessons ska ha en sista gång för denna säsongen och åka runt skärgården med mkt god buffé och dryck...dyrt som attans men väl förtjänt ,.....ska städa och göra fint för en förfest hos mig innan och göra nån god drink....

    Det går framåt för min älskling...nu kan han sitta rätt länge utan hjälp.... ...men inga tänder...falskt alarm....och Anna Whalgren metoden har faktiskt börjat hjälpa men nu så är det jag som har svårt att somna in.....kanske lite lättare imorgon natt Kan sitta själv utan hjälp....7 mån om 11 dagar

    Ha en skön helg tjejer....

Svar på tråden Kex med smulor