• Äldre 26 Sep 20:58
    3939 visningar
    12 svar
    12
    3939

    Bästa bokklubben för små barn??

    Jag börjar tröttna på novas böcker hon har..de fick hon när vi var med i 2olika bokklubbar som bebis..
    nu funderar jag på att gå med igen...pga av de höga priserna i bokhandeln på barnböcker..tips tack!

  • Svar på tråden Bästa bokklubben för små barn??
  • Äldre 26 Sep 20:59
    #1
  • Äldre 26 Sep 21:01
    #2

    Jag är med i Svalan, men tycker inte att dom har direkt billiga priser om man jämför. Jag har börjat köpa lite böcker på Tradera faktiskt, där kan man göra värsta fynden!
    Kan tipsa om att köpa böcker på lågprisvaruhus för då kostar dom mycket mindre.
    Jag köpte på Billiga Nisses i Västerås och tjänade en 20:a på en Nicke Nyfikenbok och så hade Netto en drive på Disneys Prinsess-sagosamling för 79:- och Bokia tog 159:- för den
    Men som sagt, Svalan tycker jag är bra som bokklubb eftersom man inte kan glömma avbeställa böcker och man får en tidning och beställer för flera månader i förväg (finns ett visst antal varje månad som man kan välja mellan)


    DIF i själ och hjärta
  • Amorel­la
    Äldre 26 Sep 21:06
    #3

    Go'boken trivdes inte vi med.
    Nu är vi med i Barnens Bokklubb och den är jag jättenöjd med! Roliga böcker och hyfsade priser. www.barnensbokklubb.se

  • Crown S
    Äldre 26 Sep 21:20
    #4

    Vi är med i Barnens Bokklubb o är mycket nöjda!

  • Söderb­öna
    Äldre 27 Sep 12:17
    #5

    Vi har funderat på Barnens bokklubb, eftersom de har bra erbjudanden. Deras hemsida är också väldigt bra med tips med mera. Vi gjorde dock en prisjämförelse - och det är nästan alltid billigare att köpa böckerna direkt via Adlibris eller Barnbokhandeln.com.

  • Kattma­mma1
    Äldre 27 Sep 22:02
    #6

    Det finns ju Disneyklubben, Nalle Puhs bokklubb och Disneys Prinsessklubb.

  • Madde Hudik
    Äldre 27 Sep 22:43
    #7

    Hej vi är med i Goboken kanon böcker och Disney klubben som jag började samla på redan när gustav var 1/2år.

  • Snussi
    Äldre 28 Sep 10:23
    #8

    Lukas är medlem i både GoBoken och Barnensbokklubb. Rekomenderar starkt GoBoken! Bra åldersanpassade böcker till rimliga priser!

    Har även varit med i Nalle Puhs bokklubb - helt okej klubb.

  • Nettan­ss
    Äldre 28 Sep 16:14
    #9

    Hej!

    Rekomenderar också Goboken!

  • Skrind­a
    Äldre 29 Sep 07:25
    #10

    Rekommenderar verkligen inte Goboken! Skitböcker av skitkvalitet, både till hållbarhet och innehåll... Sök på GoBoken här på FL så hittar du MÅNGA missnöjda!

    Barnens bokklubb är kanon! De har alltid ett superbra utbud av nyheter och klassiker. Men priserna är väl inte så jättebra...

    Om du har ungefärlig koll på vilka böcker du vill ha så kan jag varmt rekommendera cdon.com istället. De har ett jättestort utbud barnböcker och mycket låga priser, snabb frakt och bra service.

    Jag går mycket på butikernas barnavdelningar och bläddrar omkring och beställer sedan från cdon.com. Ofta kan man hitta böcker som Max, Totte, Lilla Anna osv för 29-39 kr. I bokhandeln brukar priset landa på 65-85 för samma böcker.

    Men som sagt, GoBoken är riktigt dålig!

  • Äldre 1 Oct 19:58
    #11

    Var inte heller nöjd med goboken, gick ur för ett par veckor sedan!!

  • Äldre 1 Oct 20:00
    #12

    Tycker också att Goboken är skit! Disneys också.

    Barnens bokklubb har kvalitetsböcker, det är den bästa klubben om du frågar mig, den mycket barnboksintresserade bibliotekarien.

    Fast det billigaste är att handla böckerna på Adlibris.se.


    After all... tomorrow is another day.
Svar på tråden Bästa bokklubben för små barn??