• Nattis

    är män datorer????

    Nu måste jag få fundera en sak varför är alla fruar och tjejer som några tokiga ufon som tror att vi män är några datorer som man kan få svar om man trycker på enter,så skall vi bara prata om känslor och vad vi tycker osv osv om allt i livet,tycker detta är väldigt märkligt med kvinnor hur dom tror att vi inte har några känslor alls vad det gäller provrörsbefruktning mm,självklart har vi känslor men vi har nog svårare att visa dessa för våra fruntimmer.själv har jag en fru som är villig att göra allt för att bli mamma och självklart så stöttar jag henne i hennes tankar beträffande barn men ibland kan hon vara en jäkla pina som bara tjatar och tjatar för hon vill ha ett svar från datorn mannen ifråga och detta tycker jag som kille kan vara jobbigt för att vi har ju trots allt längre startsträcka och betänketid för att komma fram till nåt vettigt vad det gäller hur kvinnorna tänker!

    Är detta nåt som känns igen svar gärna mig då?

  • Svar på tråden är män datorer????
  • Rabies

    Skillnaden ligger väl mer i att dom redan HAR funderat länge på det innan dom säger något, och sen tänker dom inte på det utan kräver att vi ska svara direkt, för dom vet ju vad dom tycker.

  • Grodmannen

    Sant Rabies. Kvinnor mognar snabbare och tänker mer på livsfrågor och har ofta mycket klart för sig vad de vill ha ut av livet och när de vill ha det.
    Vi män (generellt såklart) tänker ofta mer på andra intressen tex sport, bilar, datorer och annat.
    Du satte fingret på det Rabies.

  • Rabies

    Mognaden är jag väl tveksam till att den sker i olika takt. Det jag menade var inte så grandiost som att dom tänker mer på livsfrågor, även om det givetvis är sant, utan mer på att dom under en tid tänkt på just den frågan dom sedan avkräver mannen svar om.
    Vi är överens dock, helt klart.

  • Make Vimma

    Vänta bara tills din bättre hälft är gravid då kommer du inte att känna igen henne då kommer ännu mera funderingar än vad det var innan :)Men jag håller med att man får ingen tid att fundera på svaret! Ha ha men vad skulle man göra utan dem!

  • Charlie Bravo

    Oj vad man känner igen sig här. Råkar ständigt ut för det här och blir lika ställd varje gång. Visst kan man kläcka ur sig några snabba svar, men hur genomtänkta de är är en annan sak och framförallt är det ofta inte "rätt" svar.

Svar på tråden är män datorer????