• Mikkel räv

    Cowboyboots

    Kanske en helt oviktig fråga, men finns det några fler pappor här på FL som envisas med att gå runt i boots oavsett om det är modernt eller inte?

  • Svar på tråden Cowboyboots
  • Jahapp

    Du har rätt.... det va en oviktig fråga.....
    Går inte runt i boots, men det är väl inget fel på det! Antar att dom e hala på vintern.....

  • Mikkel räv

    Inte värst...Beror på sulan... Det är lite kallt ibland, men, men...

  • Micke64

    Mina boots har jag gått med varje vår och höst sedan 93.

    /M64

  • Master J

    Varför inte. Mina boots (i alla fall tre par) adopterade mig för en mängd år sedan.
    Tokigt nog följer jag därmed modetrender innan de ens inträffat. Western boots lär aldrig bli omodernt, liksom jeans, kavaj o slips, Stilettklackade damskor, mm mm....

  • Mikkel räv

    Jag har fem par boots i olika stilar och använder något par nästan varje dag. Köpte mitt första par (saligen avsomnade) 1991 och har sedan dess varit modern ungefär vart femte år och däremellan blivit betraktad med skepsis av samma människor som köpte ett par, använde dem två gånger och sedan ställde in dem i garderoben... (Om någon sådan läser detta - ni får gärna donera dem till mig istället!!!) Tycker att det är fascinerande att en slags skor kan väcka så mycket reaktioner...

  • cruZZe

    Smaken är som baken. Jag hade någa boots när jag var runt 20 (14år sedan), men idag skulle jag absolut inte ha det.

  • Mikkel räv

    Det är det jag menar! "Idag skulle du absolut inte ha det". Boots verkar stanna på fötterna för evigt på en del, medan andra nästan tycker det är pinsamt att de haft dem! : )

  • Master J

    Kom på att jag själv anser det mera pinsamt med alla dessa som använder olika former av gympadojor för jämnan. detta ofta utan att hålla på med gympa eller sport av någon form.....

  • Mikkel räv

    Ja, fast å andra sidan rider jag ingenting...
    Det är coolt med boots helt enkelt. Snyggt till det mesta, för utom shorts...

  • bondis

    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapppppppppppppp alltid as snyggt ju

  • Murresnurre

    Fick mina första cowboy boots av min fru precis. När hon berättade att hon hade skickat efter ett par var man tveksam.  Men både snygga och bekväma. Spetsig tå, och utan de klassiska sömarna som de i regel har. Glad

Svar på tråden Cowboyboots