• Mikkel räv
    Äldre 20 Oct 11:07
    6753 visningar
    16 svar
    16
    6753

    Cowboyboots

    Kanske en helt oviktig fråga, men finns det några fler pappor här på FL som envisas med att gå runt i boots oavsett om det är modernt eller inte?

  • Svar på tråden Cowboyboots
  • Jahapp
    Äldre 20 Oct 12:22
    #1

    Du har rätt.... det va en oviktig fråga.....
    Går inte runt i boots, men det är väl inget fel på det! Antar att dom e hala på vintern.....

  • Mikkel räv
    Äldre 20 Oct 12:31
    #2

    Inte värst...Beror på sulan... Det är lite kallt ibland, men, men...

  • Micke6­4
    Äldre 20 Oct 18:44
    #3

    Mina boots har jag gått med varje vår och höst sedan 93.

    /M64

  • Master J
    Äldre 20 Oct 19:17
    #4

    Varför inte. Mina boots (i alla fall tre par) adopterade mig för en mängd år sedan.
    Tokigt nog följer jag därmed modetrender innan de ens inträffat. Western boots lär aldrig bli omodernt, liksom jeans, kavaj o slips, Stilettklackade damskor, mm mm....

  • Mikkel räv
    Äldre 20 Oct 21:25
    #5

    Jag har fem par boots i olika stilar och använder något par nästan varje dag. Köpte mitt första par (saligen avsomnade) 1991 och har sedan dess varit modern ungefär vart femte år och däremellan blivit betraktad med skepsis av samma människor som köpte ett par, använde dem två gånger och sedan ställde in dem i garderoben... (Om någon sådan läser detta - ni får gärna donera dem till mig istället!!!) Tycker att det är fascinerande att en slags skor kan väcka så mycket reaktioner...

  • cruZZe
    Äldre 20 Oct 22:24
    #6

    Smaken är som baken. Jag hade någa boots när jag var runt 20 (14år sedan), men idag skulle jag absolut inte ha det.

  • Mikkel räv
    Äldre 21 Oct 22:12
    #7

    Det är det jag menar! "Idag skulle du absolut inte ha det". Boots verkar stanna på fötterna för evigt på en del, medan andra nästan tycker det är pinsamt att de haft dem! : )

  • Master J
    Äldre 21 Oct 22:16
    #8

    Kom på att jag själv anser det mera pinsamt med alla dessa som använder olika former av gympadojor för jämnan. detta ofta utan att hålla på med gympa eller sport av någon form.....

  • Mikkel räv
    Äldre 22 Oct 14:43
    #9

    Ja, fast å andra sidan rider jag ingenting...
    Det är coolt med boots helt enkelt. Snyggt till det mesta, för utom shorts...

  • bondis
    Äldre 29 Oct 21:13
    #10

    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapppppppppppppp alltid as snyggt ju

  • Mikkel räv
    Äldre 29 Oct 22:15
    #11

    Välkommen Bondis!

  • Mikkel räv
    Äldre 3 Nov 09:18
    #12
  • Mikkel räv
    Äldre 13 Jan 11:14
    #13

    Skakar liv i för skojs skull!

  • Haglez
    Äldre 15 Jan 11:33
    #14

    He he..
    Det som hänt sen sist är att de blivit mode igen:
    http://www.childmode.com/2010/09/01/celebrity-kids-are-loving-the-cowboy-boot-trend/ 

  • Äldre 19 Sep 19:17
    #15

    Alltid boots sen ja var 6 år. De och träskor :D

  • Sun 5 Jun 2022 09:29
    #16
    +1

    Fick mina första cowboy boots av min fru precis. När hon berättade att hon hade skickat efter ett par var man tveksam.  Men både snygga och bekväma. Spetsig tå, och utan de klassiska sömarna som de i regel har. Glad

Svar på tråden Cowboyboots