• gladlo­uise
    Äldre 17 Nov 21:32
    7173 visningar
    115 svar
    115
    7173

    om du fick välja ett språk i sängen?

    Jag kan bli heltänd på att min kille pratar ryska tex..men han gör det aldrig under sexet :D

    om du fick välja ett språk som din partner skulle prata dirty på i sängen, resten av era liv vilket skulle du då välja? :D

  • Svar på tråden om du fick välja ett språk i sängen?
  • nassep­ånken
    Äldre 19 Nov 01:50
    #61

    tyska!

  • Etta med kokvrå
    Äldre 19 Nov 11:04
    #62

    Vadå välja språk i sängen? Jag har svenska som modersmål och om jag knullar en annan svensk kvinna så är det naturligtvis svenska som gäller, varför krångla till det?
    Knullade en gång en sydafrikansk tjej som började tala afrikaans mitt uppe i alltihopa, trodde hon hade satt något i halsen.

  • Anonym
    Äldre 27 Nov 14:45
    #63

    Gillar inte att man pratar när man har sex, och defivitivt inte svenska då. låter snarare avtändande för min del! Italienska är sexigt, det är min erfarenhet, mycket upphetsande men kan inte på något som helst vis tänka mig att svara tebaks, men lyssnar gärna!

  • Anonym
    Äldre 27 Nov 14:55
    #64

    min kille är lite rolig han, för när han ska försöka få till det, så kan han lägga till någon rysk brytning, i bland tysk?

    och i bland pratar han bred norrländska! varför? jag ahr ingen aning.

  • Storba­lle
    Äldre 28 Nov 01:02
    #65

    Om nu ingen annan nämt det så känns det lite "En fisk som heter Wanda" =)

  • Äldre 28 Nov 01:24
    #66

    Får man välja bort språk? Tyska skulle gå FETBORT isåfall Norska också, det hade ju inte gått att ta seriöst, haha

    Men jag hade nog valt engelska isåfall. Om jag måste välja

  • Anonym (J)
    Äldre 28 Nov 01:26
    #67

    Portugisiska! Så hett...

  • Cilla R
    Äldre 28 Nov 07:51
    #68

    Italienska


    Mamma till Néa 21½ mån och bebis Ophelia i magen!
  • Yes I am
    Äldre 28 Nov 08:00
    #69

    Franska..
    Jag dejtade en fransman ett tag och vi hade ett hett sexliv. kryddan var att när han började viska franska små snuskiga ord i mitt öra så blev jag helt tokig och vild...

  • Fredri­ka1
    Äldre 28 Nov 08:08
    #70

    He,he jo franska e inte helt fel i sangen!!!

    Min sambo e fransman sa det kanske har lite med saken och gora kanske...

Svar på tråden om du fick välja ett språk i sängen?