• gladlouise

    om du fick välja ett språk i sängen?

    Jag kan bli heltänd på att min kille pratar ryska tex..men han gör det aldrig under sexet :D

    om du fick välja ett språk som din partner skulle prata dirty på i sängen, resten av era liv vilket skulle du då välja? :D

  • Svar på tråden om du fick välja ett språk i sängen?
  • MrsXanadu

    italienska tror jag nog. Gubben är halvitalienare och kan språket så inga problem där inte.

  • Anonym (Överraska)

    kvinnor som kan något annat språk än svenska och engelska har ni överraskat era sexpartners någon gång?

  • DeathByPickles

    Stort fan av skotsk, oxford och irländsk engelska även här. men som den jättenörd jag är skulle jag kurrra och purra och älska på den människa som pratade ilythiiri med mig.SkrattandeSkämsSolig


    Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
  • Anonym (Ett sydeuropeiskt)
    gladlouise skrev 2006-11-17 21:32:49 följande:

    Jag kan bli heltänd på att min kille pratar ryska tex..men han gör det aldrig under sexet :D

    om du fick välja ett språk som din partner skulle prata dirty på i sängen, resten av era liv vilket skulle du då välja? :D


    Italienska . Min dam skulle tala italienska.
  • Anonym (Språkvetaren)

    Afrikaans är klart bäst, helst baklänges och med accent

  • Anonym (Överraska)
    Anonym (Överraska) skrev 2018-07-10 23:56:06 följande:

    kvinnor som kan något annat språk än svenska och engelska har ni överraskat era sexpartners någon gång?


    Kvinnor med utländsk bakgrund har ni använt ett annat språk med era svenska partners någon gång?
  • Anonym (A)
    Bröstlängtan skrev 2018-07-11 06:51:56 följande:
    Kärlekens språk
    Samma här
  • Anonym (Äsch)

    Franska, latin och engelska är vackert. Men i sängen gäller sensuella svenska ord som rullllar sig på tungan :)

    Sug i blicken och maratonandning räcker fint för mig!

Svar på tråden om du fick välja ett språk i sängen?