• Anonym (undra­r..)
    Äldre 14 Dec 18:01
    62265 visningar
    205 svar
    205
    62265

    hur ofta suger ni av era pojkvänner?

    som rubriken låter undrar jag hur ofta ni suger av era killar??

    Vi hade nyss en livlig diskussion här hemma efterssom killen tjatat i flera dagar ..jag har helt enkelt inte haft lust..dessutom vill han ofta att jag ska göra det när han måste till jobbet om typ en kvart eller nåt, inte nog med att det blir under tidspress, jag blir lämnad skitkåt oxå!! Jag har perioder jag vill ha sex, likadant går det i perioder då jag vill suga av honom... sen tänder jag faktiskt inte på tjat heller... men men. han blev iallafall arg för han tycker inte jag gjort det på länge nu, och han säger dessutom att han alltid måste be om det, fast det tycker inte jag att han måste..

    han säger att jag inte gett honom en avsugning på över en månad, men jag menar att jag gjorde det förra veckan...

    så..hur ofta suger ni av era killar? är det oftast i samband med annan sex, eller blir det rena avsugningar? måste killen oftast be om det eller gör ni det av er själv??

  • Svar på tråden hur ofta suger ni av era pojkvänner?
  • Anonym
    Äldre 14 Dec 18:04
    #1

    Genomsnittligt? Fem-sex gånger om dagen, men inte alltid "hela vägen"...

    I princip alltid lite granna i samband med annat sex, ibland hela avsugningar och ofta bara suga "lite" då och då...

    Ibland ber han om det, ibland gör jag det på eget initiativ.

  • Anonym
    Äldre 14 Dec 18:05
    #2

    jag gör det aldrig. Jag gillar det inte och han vet det och tjatar inte. Han vet att om jag någon gång skulle känna för det (händer max en gång per år) så tar jag initiativet.

  • Anonym (undra­r..) Trådstartaren
    Äldre 14 Dec 18:05
    #3

    fem-sex gånger om dagen??!! då hade min kille varit glad!! Hur ofta har ni "vanlig" sex då??

  • Anonym (undra­r..) Trådstartaren
    Äldre 14 Dec 18:10
    #4

    puff

  • 1malle
    Äldre 14 Dec 18:14
    #5

    När tillfället är rätt, och definitivt INTE vid tjat... men så tjatar han inte heller
    Blir väl ett par gånger i veckan om man ska snitta det...

  • Anonym (liten­)
    Äldre 14 Dec 18:15
    #6

    jag gör det inte alls,har ingen lust och får nästan äckel känslor
    Har egentligen ingen vidare sex lust alls,han får jobba hårt för att få mig i stämning.sen är det ingen kul att stimulera honom bekvämt och så får man inget själv......nä!orättvist

  • 4barns­Mom
    Äldre 14 Dec 18:16
    #7

    Typ lite då och då, när han är nyduschad, hihi.. Men aldrig hela vägen Han vill gärna slippa se mej kräkas


    Stolt Mamma till Samuel 22/7-97 Elin 24/2-00 Elias 3/3 -06 Mina hjärtegull
  • Äldre 14 Dec 18:17
    #8

    Nån gång i veckan, ibland oftare.

  • Anonym (...)
    Äldre 14 Dec 18:18
    #9

    när vi har oralsex så brukar vi köra 69:an så det är inte ofta bara HAN får det, har hänt nån enstaka gång att jag sugit honom tills han sprutat men man blir ju så kåt under tiden så det slutar ju med sex ändå :P

    han verkar ju KRÄVA oralsex av dig, låter lite konstigt..och speciellt om han ska iväg efter en kvart, jag skulle då bli riktigt avtänd och chockad om min kille sa att jag skulle komma och suga av honom för att han är kåt och ska iväg snart :o

    får du så mycket oralsex som DU vill ha då?

  • Anonym
    Äldre 14 Dec 18:21
    #10

    aldrig, det har inte blivit av, inget vi pratat om. Eller tror vi körde en 69 en gång för några år sen när vi båda var riktigt fulla. Annars bara "vanligt" sex

Svar på tråden hur ofta suger ni av era pojkvänner?